Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru acordarea de sprijin in gestionarea si implementarea sistemului de management integrat al deseurilor in judetul Giurgiu


Anunt de participare numarul 90795/14.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL GIURGIU
Adresa postala: str. Bucuresti, nr.10, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080045, Romania, Punct(e) de contact: Pana Lidia, Tel.0372462637, In atentia: Dragomir Florentina, Email: [email protected], Fax: 0246212434, Adresa internet (URL): www.cjgiurgiu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica pentru acordarea de sprijin in gestionarea si implementarea sistemului de management integrat al deseurilor in judetulGiurgiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Judetul Giurgiu
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta tehnica pentru sprijin in gestionarea si implementarea sistemului de management integrat al deseurilor in judetulGiurgiu - conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
79341100-7-Servicii de consultanta in publicitate (Rev.2)
90700000-4-Servicii privind mediul (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Domeniul - managementul deseurilor - conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 993, 794.77RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
cuantumul garantiei de participare 53.000 lei, garantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sistemul de management integrat al deseurilor solide in judetul Giurgiu - Program Operational Sectorial Mediu 2007-2013, cod: CCI: 2007 RO 161 PR 011 Nr de inregistrare in SMIS-CSNR 13864
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare cu obligatia de legalizare pentru oferta castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatiei de atribuire
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
-Declaratie de eligibilitate-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 180 si 181 din OUG 34/ 2006- Declaratie privind inexistenta starii de faliment
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, valabile la data licitatiei-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- Cazier judiciar pentru administratorul/administratorii sau al companiei (unde este cazul)
- Certificat emis de Registrul Asociatiilor si Fundatiilor pt.ONG
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatiei de atribuire
- Bilantul la 31.12.2008- informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra medie de afaceri pe ultimi 3 ani mai mare de 3.770.190 lei ron- profitul pe anul 2008 pozitiv
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatiei de atribuire
- lista principalelor servicii prestate in ultimi 3 ani- minim 3 contracte asistenta tehnica si minimum 1 contract de constientizare publica.
- lista expertilor cheie propusi- Curriculum vitae pentru fiecare expert cheie insotit de: copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute, copii ale certificatelor sau referintelor emise de angajatori sau beneficiary
- declaratie de exclusivitate si disponibilitate
- lista cu dotarile tehnice ce urmeaza a fi folosite in executarea contractului de servicii
- lista cuprinzand subcontractantii si specializarea acestora, insotita si de acordurile de subcontractare
- Acordul de asociere(daca este cazul)
- standarde de asigurarea calitatii - Sistemele de Management al Calitatii si Mediului
- Informatii privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experti cheie propusi pentru indeplinirea contractului: a)1 Manager de Proiect/Coordonator/Team Leader calificare/diploma de Manager de Proiect; experienta in planificarea/proiectarea si implementarea a minim 3 proiecte de complexitate similara finalizate, dintre care cel putin unul in domeniul managementului deseurilor; b)1 Expert in ingineria mediului Studii superioare de lunga durata in domeniul tehnic, experienta in aceeasi pozitie, in minim 3 proiecte de complexitate similara finalizate, dintre care cel putin unul pentru constructie depozit ecologic/inchidere depozit neconform; c)1 Expert in publicitate si comunicare Studii superioare de lunga durata; experienta pe aceeasi pozitie in minim 2 proiecte finalizate, de complexitate similara, finantate din fonduri europene/internationale, incluzand desfasurarea de campanii de constientizare publica; d)1 Expert in achizitii Studii superioare tehnice/juridice/economice de lunga durata; experienta in derularea procedurilor de achizitie publica nationale/internationale; experienta pe aceeasi pozitie in minim 2 proiecte finalizate, de complexitate similara, finantate din fonduri europene/internationale; e)1 Expert financiar - Studii superioare de lunga durata in domeniul economic; experienta pe aceeasi pozitie in minim 2 proiecte finalizate, de complexitate similara, co-finantate de Uniunea Europeana si/sau institutii finantatoare internationale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
propunerea tehnica
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.01.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.01.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.01.2010 12:00
Locul: Consiliul Judetean Giurgiu, str.Bucuresti, nr.10, etj.II
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor (maxim 2 reprezentanti din partea fiecarui ofertant)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Sistemul de management integrat al deseurilor solide in judetul Giurgiu - Program Operational Sectorial Mediu 2007-2013, cod: CCI: 2007 RO 161 PR 011 Nr de inregistrare in SMIS-CSNR 13864
VI.3) Alte informatii
toata documentatia de atribuire este atasata prezentului anunt , orice modificare sau clarificare adusa la Documentatia de Atribuire va fi atasata prezentului anunt
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310464, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Giurgiu
Adresa postala: str. Portului nr.13, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080015, Romania, Tel.0246/212725, Email: [email protected], Fax: 0246/217492
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic din cadrul Consiliului Judetean Giurgiu
Adresa postala: str.Bucuresti nr.10, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080045, Romania, Tel.0372462622, Email: [email protected], Fax: 0246/216511, Adresa internet (URL): www.cjgiurgiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.11.2009 12:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer