Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru AMPOSDRU in procesul de contractare a proiectelor


Anunt de participare numarul 128887/19.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL MUNCII , FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALE
Adresa postala:  Strada Scarlatescu, nr.17-19, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011158, Romania, Punct(e) de contact:  AMPOSDRU, Tel. +40213150207, In atentia:  Ion Daniel POPA, Email:  [email protected], Fax:  +40213150206, Adresa internet (URL):  www.fseromania.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica pentru AMPOSDRU in procesul de contractare a proiectelor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Autoritatea de Management pentru Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane, Str. Scarlatescu, nr.17-19, Sector 1, cod postal 010233, Bucuresti, Romania si Organismele Intermediare Nationale.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul general al serviciilor il reprezinta Asistenta Tehnica pentru utilizarea eficienta a fondurilor puse la dispozitie in cadrul POSDRU 2007-2013, in vederea atingerii obiectivelor operationale stabilite.Proiectul este menit sa sprijine AMPOSDRU din cadrul MMFPSin contractarea cu succes a proiectelor finantate in cadrul POSDRU 2007-2013 din Fondul Social European.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectivul general al serviciilor il reprezinta Asistenta Tehnica pentru utilizarea eficienta a fondurilor puse la dispozitie in cadrul POSDRU 2007-2013, in vederea atingerii obiectivelor operationale stabilite.Proiectul este menit sa sprijine AMPOSDRU din cadrul MMFPSin contractarea cu succes a proiectelor finantate in cadrul POSDRU 2007-2013 din Fondul Social European.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 091, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de: 61.832 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data stabilita pentru depunerea ofertelor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FSE/POSDRU/ Axa 7 Asistenta Tehnica. Platile se fac in conformitate cu prevederile din Contractul de servicii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006;3.Certificat de atestare fiscala(sau echivalent/edificator pentru persoane juridice straine);4. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale(sau echivalent/edificator pentru persoane juridice straine);5.Declaratie de integritate;6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura; 7.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/Extras de la Registrul Asociatiilor si Fundatiilor(sau echivalent/edificator pentru persoane juridice straine).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind media cifrei de afaceri;2.Bilant contabil sau extrase de bilant.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici asociati impreuna) trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului;2.Bilant contabil sau extrase de bilant.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani; 2.Recomandare emisa sau contrasemnata de un beneficiar al serviciilor similare; 3.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora; 4.Curriculum Vitae pentru liderul de echipa; 5.Diploma universitara de licenta pentru liderul de echipa; 6.Documente emise de angajatori care sa specifice perioada lucrata efectiv si care sa ateste experienta profesionala pentru liderul de echipa;7.Declaratie de disponibilitate si exclusivitate pentru liderul de echipa;8.Certificat SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1-2-3.Ofertantul (operator economic sau membrii grupului de operatori asociati) a prestat cel putin un contract de servicii similare cu o valoare cel putin egala cu valoarea estimata a contractului;4-5-6.Diploma universitara de licenta in stiinte juridice sau administrative sau economice, cunoasterea limbii romane, cunoasterea reglementarilor nationale si comunitare cu privire la gestionarea Fondurilor Structurale, minim 5 ani experienta generala in domeniul juridic sau administrativ saueconomic, minim 3 ani experienta specifica relevanta pentru implementarea proiectului in domeniul dreptului civil si/sau dreptului comercial si/sau dreptului fiscal si/sau dreptului administrativ, minim 1 an experienta specifica in managementul unui proiect, inclusiv conducerea / coordonarea echipei de proiect.8.certificare sistemul de management al calitatii SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
POSDRU/7/7.1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.09.2011 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.09.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.09.2011 13:00
Locul: AMPOSDRU, Strada Scarlatescu, nr.17-19, Sector 1, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti pentru fiecare dintre operatorii economici care au depus oferte pentru achizitia publica
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, Axa Prioritara 7 ?Asistenta Tehnica?Domeniul Major de Interventie 7.1. ?Sprijin pentru implementarea, managementul general si evaluarea POSDRU?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos Nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. (+4) 021 319.51.80, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021 319.16.49, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale? Directia Generala Autoritatea de Management pentru Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Adresa postala:  Strada Scarlatescu, nr.17-19, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011158, Romania, Tel. + 4021 315 02 07, Email:  [email protected], Fax:  + 4021 315 02 06, Adresa internet (URL):  www.fseromania.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.08.2011 16:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer