Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru AMPOSDRU in procesul de evaluare a proiectelor depuse in cadrul POSDRU


Anunt de participare numarul 118060/24.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL MUNCII , FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALE
Adresa postala:  Str. Scarlatescu nr.17-19, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011158, Romania, Punct(e) de contact:  Autoritatea de Management pentru Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane, Tel. (+40 21) 315 02 14; (+40 21) 315 02 30, In atentia:  Ion Daniel POPA, Email:  [email protected], Fax:  (+40 21) 315 02 06; (+40 21) 315 02 05, Adresa internet (URL):  www.fseromania.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica pentru AMPOSDRU in procesul de evaluare a proiectelor depuse in cadrul POSDRU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Autoritatea de Management pentru Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane, Str. SCARLATESCU 17-19, Sector 1, cod postal 011158, Bucuresti, Romania.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectul va furniza asistenta AMPOSDRU din cadrul MMFPS, pentru a asigura finantarea de proiecte calitative incadrul operatiunilor lansate in cadrul POSDRU, incepand cu anul 2011
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79419000-4 - Servicii de consultanta in domeniul evaluarii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se are in vedere evaluarea unui numar de minim 8000 de proiecte depuse de catre solicitanti la AMPOSDRU si Organisme Intermediare pentru POSDRU.
Valoarea estimata fara TVA: 8, 177, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare=163540 lei (2% din buget estimat) valabila pana la 29.08.2011. Garantie de buna executie=10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantat de catre UE prin FSE in cadrul POSDRU, Romania 2007-2013, AP 7 Asistenta TehnicaDMI 7.1. Platile se fac in conformitate prevederile din Contractul de servicii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Persoane juridice romane: Declaratie privind eligibilitatea; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Certificat de atestare fiscala; Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii.
Persoane juridice straine: orice document similar emis in tara de origine insotit de traducerea autorizata si legalizata in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani (2007, 2008 si 2009) a candidatului (operator economic sau asociere/ consortiu de operatori economici impreuna)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
trebuie sa fie egala sau mai mare de 16.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani 2. CV Lider de echipa si CV Expert monitorizare 3. certificarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Candidatul trebuie sa fi prestat in ultimii 3 ani, minim 1 contract - maxim 3 contracte similare cu valoare cumulata de minim 4.088.500 Lei 2. Lider de echipa - experienta profesionala generala si experienta in domeniul gestionarii/ accesarii/ evaluarii fondurilor comunitare; Expert monitorizare - experienta profesionala generala si experienta in domeniul gestionarii/ accesarii/ evaluarii fondurilor comunitare 4. document emis de organisme nationale sau internationale acreditate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 10
conform art. 117 din OUG 34/2006, cea mai mare valoare cumulata a proiectelor similare implementate in ultimii 3ani
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Oferta tehnica
70%
Descriere: Metodologie de prestare, organizare si planificare
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
-
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.04.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.04.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.04.2011 12:00
Locul: AMPOSDRU, Str. Scarlatescunr. 17 ? 19, sector 1, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici si ai Autoritatii Contractante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 Axa Prioritara 7 ?Asistenta Tehnica?Domeniul Major de Interventie 7.1. ?Sprijin pentru implementarea, managementul general si evaluarea POSDRU?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
Criterii de preselectiePunctajul maxim de 100 de puncte se obtine pentru cea mai mare valoare cumulata a proiectelor similare implementate in ultimii 3 ani de un candidat (o asociere). In ordinea descrescatoare a valorii proiectelorsimilare implementate in ultimii 3 ani se va intocmi clasamentul.a) pentru cea mai mare valoare cumulata a proiectelor similare implementate in ultimii 3 ani de un candidat (o asociere), se acorda punctajul maxim , respectiv 100 de puncte.b) pentru oricare valoare cumulata a proiectelor similare implementate in ultimii 3 ani de un candidat (o asociere) alta decat cea prevazuta la punctul a), punctajul se acorda astfel: Punctaj Valoare cumulata Proiecte = [valoare cumulata a proiectelor similare implementate in ultimii 3 ani de un candidat (o asociere) / cea mai marevaloare cumulata a proiectelor similare implementate in ultimii 3 ani de un candidat (o asociere)] x 100.Propunerea tehnica finala va contine: I. Metodologia de prestare a serviciilorII. Organizarea si planificarea in timp a activitatilor
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale ? Autoritatea de Management pentru Programul Operational Sectorial
Adresa postala:  Str. Scarlatescu nr.17-19, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011158, Romania, Tel. +40213150209, Email:  [email protected], Fax:  +40213150206, Adresa internet (URL):  www.fseromania.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.03.2011 16:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer