Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru AMPOSDRU si cele 11 OI POSDRU pentru realizarea functiei de arhivare a documentelor - Achizitia de servicii si instrumente pentru arhivarea dosarelor proiectelor din cadrul POSDRU


Anunt de participare numarul 116159/26.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL MUNCII , FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALE
Adresa postala:  Str. Scarlatescu nr.17-19, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011158, Romania, Punct(e) de contact:  AMPOSDRU, Tel. + 4021 315 02 09, In atentia:  Ion Daniel POPA, Email:  [email protected], Fax:  + 4021 315 02 06, Adresa internet (URL):  www.fseromania.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica pentru AMPOSDRU si cele 11 OI POSDRU pentru realizarea functiei de arhivare a documentelor - Achizitia de servicii si instrumente pentru arhivarea dosarelor proiectelor din cadrul POSDRU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: AMPOSDRU, Str. Scarlatescu 17-19, Sector 1, cod postal 011158, Bucuresti, Romania (si cele 11 Organisme Intermediare)
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul principal al acestui proiect este crearea unei arhive de documente intr-un spatiu pus la dispozitie de beneficiar.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79995100-6 - Servicii de arhivare (Rev.2)
39132000-6-Sisteme de arhivare (Rev.2)
48329000-0-Sistem de prelucrare a imaginilor si de arhivare (Rev.2)
72252000-6-Servicii de arhivare computerizata (Rev.2)
79999100-4-Servicii de scanare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul principal al acestui proiect este crearea unei arhive de documente intr-un spatiu pus la dispozitie de beneficiar. Furnizorul trebuie sa asigure arhivarea tuturor dosarelor aflate in administrarea AMPOSDRU si 11 OI POSDRU in toate cele 12 locatii in care acestea functioneaza. Obiectivele specifice ale proiectului includ toate serviciile necesare pentru arhivarea dosarelor incluzand: amenajarea spatiului necesar pentru arhiva documente, construirea sistemului de depozitare cu rafturi, organizarea dosarelor pentru gasirea rapida a acestora, arhivarea initiala a dosarelor, livrarea instrumentelor specifice pentru asigurarea procesului de arhivare, instruirea utilizatorilor Beneficiarului pentru continuarea procesului de arhivare dupa terminarea proiectului.
Valoarea estimata fara TVA: 21, 234, 208RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare = 424.684, 16 Lei (2% din buget estimat), valabila pana la 11.07.2011 inclusiv. Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FSE/POSDRU/ Axa 7 Asistenta Tehnica. Platile se fac in conformitate cu prevederile din Contractul de servicii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
* Persoane juridice romane: Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 ale OUG nr. 34/2006; Certificat de atestare fiscala; Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale; Certificat constatator ONRC; Declaratie privind calitatea de participant la procedura.*Persoane juridice straine: orice document similar emis in tara de origine insotit de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
*Declaratie de exclusivitate si disponibilitate a expertilor cheie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
(1) Prezentarea informatiilor generale aferente anilor 2007, 2008 si 2009 (2) Prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
(1) Se va completa Formularul nr. 5 (2) Nivel minim: media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie egala sau mai mare cu suma de 30.000.000 Lei. Valorile vor fi exprimate in lei si in euro la cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul, respectiv (2007, 2008, 2009).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
(1) Lista principalelor furnizari produse/prestari de servicii din ultimii 3 ani (2) Licenta de functionare eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane pentru instalare de Sisteme Antiefractie (3) Lista cu personalul de specialitate: 1 Manager de Proiect, 1 Specialist securitatea informatiilor, 1 Expert, arhivare, 1 Expert instalare sistem supraveghere video, 1 Expert instalare sistem control acces, 1 Specialist baze de date, 2 Experti testare, insotita de CV-uri, recomandari/declaratii, copii dupa diplome, certificari, transcripturi sau declaratii propria raspundere-insotite de dovada respectivelor certificari (4) Autorizare pentru livrarea produselor COTS (5) Certificat managementul sistemului calitatii ISO 9001 pentru serviciile contractului, Certificat managementul pentru securitatea informatiei ISO 27001, Certificat respectare standarde protectia mediului ISO 14001:2004
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
(1a)indeplinire in ultimii 3 ani minim 1 contract servicii cu cel putin: conversie arhiva fizica cu nr minim 30000 volume biblioraft, furnizarea unei aplicatii pentru managementul arhivei electronice, reorganizarea arhivei fizice si legatura cu arhiva digitala, suport tehnic si instruire(1b)indeplinire in ultimii 3 ani minim 1 contract furnizare/servicii - implementare sistem management electronic documente: convertire documente siinregistrarilor fizice in format electronic; identificare, crearea & implementare fluxuri de lucru; arhivare electronica documente;instalare, configurare, testare si instruire personal(1c)finalizare in ultimii 3 ani a minim 2 contracte valoare cumulata =sau> 20000000 lei pentru implementare sisteme coduri de bare: analiza, dezvoltare, testare si implementare software, furnizare etichete si echipamente procesare informatii(1d)minim 1 contract furnizare&implementare aplicatii software implementare proceduri pentru proiecte finantate UE.(2)sa fie valabila (3)studii superioare, experienta profesionala, certificare profesionala (4) original sau copie legalizata (5) original sau copie legalizata
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Modul in care ofertantul intelege obiectivele proiectului si rezultatele asteptate
20%
Descriere: Modul in care intelege obiectivele si rezultatele
3.
Organizarea si planificarea in timp a activitatilor pe durata contractului
30%
Descriere: Organizarea si planificarea in timp
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
-
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.03.2011 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.04.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.04.2011 14:00
Locul: Scarlatescu nr.17-19, sector 1, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici; reprezentanti ai Autoritatii Contractante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 Axa Prioritara 7 ?Asistenta Tehnica?Domeniul Major de Interventie 7.1. ?Sprijin pentru implementarea, managementul general si evaluarea POSDRU?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40213104641, Email:  [email protected], Fax:  +40213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5 sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. +40213195180, Email:  [email protected], Fax:  +40213191649, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale ? Autoritatea de Management pentru Programul Operational Sectorial
Adresa postala:  Str. Scarlatescu nr.17-19, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011158, Romania, Tel. +40213150209, Email:  [email protected], Fax:  +40213150206, Adresa internet (URL):  www.fseromania.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.02.2011 13:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer