Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru Autoritatea de Management a Programului operational Dezvoltarea capacitatii administrative in vederea asigurarii eficientei managementului general si implementarii PO DCA
Anunt de participare numarul 89229/23.10.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Administratiei si Internelor - Directia Generala Financiara
Adresa postala: Piata Revolutiei, nr. 1A, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Punct(e) de contact: Pavel Raluca, Tel.021.3156468, In atentia: Pavel Raluca, Email: [email protected], Fax: 021.313.27.61, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica pentru Autoritatea de Management a Programului operational Dezvoltarea capacitatii administrative in vederea asigurariieficientei managementului general si implementarii PO DCA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Ministerul Administratiei si Internelor Directia Generala pentru Dezvoltarea Capacitatii Administrative, Piata Revolutiei, nr.1A, Sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta tehnica pentru Autoritatea de Management a Programului operational Dezvoltarea capacitatii administrative in vederea asigurariieficientei managementului general si implementarii PO DCA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul acestui contract de asistenta tehnica este de a dezvolta si de a intari capacitatea institutionala si administrativa a Autoritatii de Management a Programului operational Dezvoltarea capacitatii administrative.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 462, 823.6RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
22 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia pentru participare-50.000lei, Garantia de buna executie-7% din valoarea fara T.V.A. a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri comunitare-acest contract este finantat din proiectul nr.67Sprijinirea eficientei managementului general si a implementarii Programului operational Dezvoltarea capacitatii administrative
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/ subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul de stat;Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale;Certificat pentru plata CAS;Cazier judiciar pentru administrator;Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale;Situatiile financiare aferente exercitiilor financiare 2006, 2007 si 2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani- mai mare decat echivalentul in lei a 1.000.000 Euro.- media rezultatului net al exercitiului financiar pe ultimii trei ani-pozitiva.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa privind experienta similara
- Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarile solicitate echipei de experti
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-finalizarea cu succes a doua contracte in domeniul care face obiectul prezentei proceduri, a caror valoare este mai mare sau egala cu 2.100.000 lei fiecare.CERINTE PENTRU Team Leader: - Studiisuperioare universitare de lunga durata in domeniul economic/administratie publica / drept / stiinte sociale, politice sau administrativeabsolvite cu diploma de licenta-Bune abilitati in conducerea unei echipe formate din experti- Cel putin 10 ani experienta profesionala, din care minim 5 ani experienta in gestionarea de proiecte finantate prin instrumente financiare pre si/sau post aderare in domeniul dezvoltarii capacitatii administrative in oricare stat membru UE sau stat candidat UE- Experienta in ultimii 10 ani in cel putin doua proiecte relevante pentru managementul si/sau implementarea fondurilor europene;
- Minim 2 proiecte de asistenta tehnica in domeniul administratiei publice la care a participat ca lider de echipaCERINTE PENTRU ceilalti experti: Expert in training si resurse umane: Minim 5 ani de experienta profesionala atestatain proiecte privind dezvoltarea capacitatii institutionale si/sau training, finantate prin instrumente financiare pre si/sau post aderare in domeniul dezvoltarii capacitatii administrative in oricare stat membru UE sau stat candidat UEExpert in managementul si implementarea de proiecte: Minim 5 ani de experienta profesionala atestata in proiecte privind managementul si implementarea de proiecte finantate prin instrumente financiare pre si/sau post aderare in domeniul dezvoltarii capacitatii administrative in oricare stat membru UE sau stat candidat UE (in domeniul administativ, social sau educatie)Expert in management financiar: Minim 5 ani de experienta profesionala atestatain activitati de management financiarExpert in achizitii: Experienta privind fondurile europene atestata prin participarea la cel putin doua proiecte finantate din fondurile europeneExpert financiar-contabil: Experienta privind fondurile europene atestata prin participarea la cel putin doua proiecte finantate din fondurile europene
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Componenta tehnica
65%
65
Descriere:
2.
Pretul ofertei
35%
35
Descriere: Componenta financiara
Punctaj maxim componenta tehnica: 65
Pondere componenta tehnica: 65 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.11.2009 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.12.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 24.02.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.12.2009 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Acest contract este finantat din proiectul nr. 67 - Sprijinirea eficientei managementului general si a implementarii Programului operational Dezvoltarea capacitatii administrative
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021.31404642, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MAI-Directia Juridica
Adresa postala: Piata Revolutiei, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010086, Romania, Tel.021/314.13.76, Email: [email protected], Fax: 021/313.02.19, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.10.2009 15:21