Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru Autoritatea de Management a Programului operational Dezvoltarea capacitatii administrative in vederea asigurarii eficientei managementului general si implementarii PO DCA
Anunt de participare numarul 95102/02.03.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Administratiei si Internelor - Directia Generala Financiara
Adresa postala: Piata Revolutiei, nr.1A, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010086, Romania, Punct(e) de contact: Pavel Raluca, Tel.021.312.80.94, In atentia: Pavel Raluca, Email: [email protected], Fax: 021.315.64.68, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica pentru Autoritatea de Management a Programului operational Dezvoltarea capacitatii administrative in vederea asigurariieficientei managementului general si implementarii PO DCA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Ministerul Administratiei si Internelor - Directia pentru Dezvoltarea Capacitatii Administrative, Piata Revolutiei, nr.1A, Sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitionarea serviciilor de Asistenta tehnica pentru Autoritatea de Management a Programului operational Dezvoltarea capacitatii administrative in vederea asigurariieficientei managementului general si implementarii PO DCA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul acestui contract de asistenta tehnica este de a dezvolta si de a intari capacitatea institutionala si administrativa a AM PO DCA, pentru ca aceasta sa isi indeplineasca responsabilitatile care vizeaza managementul, monitorizarea, evaluarea si controlul proiectelor si programelor finantate din Fondurile Structurale. De asemenea prin acest contract se urmareste pregatirea personalul AM PO DCA (si personalul din MAI care sprijina implementareaPO DCA) pentru a asigura un management eficient al acestor procese si sa pregateasca membrii Comitetului de Monitorizare a PO DCA pentru a contribui mai eficient la implementarea cu succes a PO DCA.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 462, 823.6RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
22 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 50.000, 00 lei. Garantia de buna executie se constituie in procent de 10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
proiectul nr.67Sprijinirea eficientei managementului general si a implementarii PO DCA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere / subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006); Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006; Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent; Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale sau echivalent; Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) sau echivalent;Cazier judiciar pentru administrator/administratori, Certificatul Constatator
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatiile financiare aferente exercitiilor financiare 2006, 2007 si 2008, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din O.U.G. nr.34/2006
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-cifra de afaceri medie anuala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, impreuna) pe anii (2006, 2007 si 2008) este mai mare decat echivalentul in lei a 1.000.000 Euro. -media rezultatului net al exercitiului financiar al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, impreuna) pe anii (2006, 2007 si 2008) este pozitiva
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.-Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarile solicitate echipei de experti pentru indeplinirea contractului de servicii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- finalizarea cu succes a unui contract in domeniul care face obiectul prezentei proceduri a carui valoare este mai mare sau egala cu 2.100.000 lei;
-Team Leader-Studii superioare universitare de lunga durata in domeniul economic/administratie publica/drept/stiinte sociale, politice sau administrative/filologic/tehnic, absolvite cu diploma de licenta;Experienta in ultimii 10 ani in cel putin 2 proiecte relevante pentru managementul si/sau implementarea fondurilor europene;Minim 5 ani experienta in managementul de proiecte finantate prin instrumente financiare pre si/sau post aderare;Minim doua proiecte de asistenta tehnica in domeniul dezvoltarii capacitatii administrative.2.Expert in training si resurse umane;3.Expert in managementul si implementarea de proiecte4.Expert in management financiar5.Expert in achizitii6.Expert financiar-contabil- conform pct.5.4.2.1 din Fisa de date a achizitiei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
35%
Descriere: Componenta financiara
2.
propunerea tehnica
65%
Descriere: componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.04.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.04.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 02.07.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.04.2010 12:00
Locul: Ministerul Administratiei si Internelor, str. Eforie, nr.3, sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
si reprezentanti din partea operatorilor economici, cu imputernicire si act de identitate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Acest contract este finantat din proiectul nr. 67 Sprijinirea eficientei managementului general si a implementarii PO DCA, cod SMIS 1320, aprobat prin OMAI nr. 57/14.04.2009, modificat prin OMAI nr. 124/24.06.2009, in baza axei prioritare 3 Asistenta tehnica a PO DCA
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.40.21/332.12.40, Email: [email protected], Fax: 40.21/319.51.83, Adresa internet (URL): http: /portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostinta despre un act al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.02.2010 16:12