Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru Autoritatea de Management pentru Dezvoltarea Capacitatii Administrative in vederea asigurarii proceselor de informare si publicitate pentru Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative


Anunt de participare numarul 72438/21.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Internelor si Reformei Administrative - Directia Generala Financiara
Adresa postala: Piata Revolutiei, nr. 1A, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Punct(e) de contact: Lungoci Ana Maria, Tel.021-3156468, Email: [email protected], Fax: 021-3156468, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Ministerul Administratiei si Internelor Directia Generala Management Logistic si Administrativ
Adresa postala: str.Eforie nr.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Punct(e) de contact: Lungoci Ana Maria, Tel.021-3156468, Email: [email protected], Fax: 021-3156468, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
din SEAP de la adresa www.e-licitatie.ro sau Ministerul Administratiei si Internelor Directia Generala Management Logistic si Administrativ
Adresa postala: str.Eforie nr.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Punct(e) de contact: Lungoci Ana Maria, Tel.021-3156468, Email: [email protected], Fax: 021-3156468, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Ministerul Administratiei si Internelor Directia Generala Management Logistic si Administrativ
Adresa postala: str.Eforie nr.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Punct(e) de contact: Lungoci Ana Maria, Tel.021-3156468, Email: [email protected], Fax: 021-3156468, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Administratie Publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica pentru Autoritatea de Management pentru Dezvoltarea Capacitatii Administrative in vederea asigurarii proceselor de informare si publicitate pentru Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Piata Revolutiei, nr. 1A, Sector 1, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta tehnica pentru Autoritatea de Management pentru Dezvoltarea Capacitatii Administrative in vederea asigurarii proceselor de informare si publicitate pentru Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79341100-7 - Servicii de consultanta in publicitate (Rev.2)
22462000-6-Materiale publicitare (Rev.2)
39294100-0-Produse informative si de promovare (Rev.2)
55120000-7-Servicii de reuniuni si conferinte organizate la hotel (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestatii servicii:
- Realizarea identitatii vizuale a AM PODCA,
- Elaborarea, achizitionarea si distribuirea de obiecte promotionale si materiale informative,
- Conceperea, tiparirea/imprimarea si distribuirea demateriale informative,
- Organizarea de evenimente de informare si publicitate la nivel central si local:
a. conferinte, seminarii, ateliere de lucru, caravane in teritoriu;
b. activitati destinate relationarii cu mass-media:
- organizarea de conferinte de presa si alte evenimente cu participarea mass-media;
- elaborarea materialelor pentru diverse activitati (conferinte de presa, interviuri, advertoriale, anunturi etc.);
- facilitarea aparitiei in presa a unor informatii legate de PO DCA,
- Instruirea angajatilor AMPODCA pentru dobandirea de aptitudini necesare in activitatile de comunicare:
- cursuri de comunicare, marketing, relatii publice etc.;
- schimburi de experienta cu alte state membre, informarea despre bune practici adoptate de alte state membre in procesele de informare si publicitate.
- Elaborarea de planuri de actiune anuale pentru activitatile de informare si publicitate, precum si a altor documente strategice
Valoarea estimata fara TVA: 2, 586, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare - 30000 lei valabila pana la 06.07.2009, garantia de buna executie se va constitui in procent de 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Acest contract este finantat din DMI 3.2 din Programul Operational pentru Dezvoltarea Capacitatii Administrative(PO DAC) Sprijin pentru activitatile de comunicare si promovare ale PO DCA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
conform prevederilor sectiunii nr. 4 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declar.priv.eligibilitatea, Declar.priv.neincadrarea in art.181din O.u.G.34/2006, Certif.constatator emis de Ofic.RegistruluiComertului, Certif.de atestare fiscala elib.de organul de administr.fiscala, Certif.priv.plata impozitelor si taxelor locale, Certif.ptr.plata CAS, Cazier judiciar pentru administratori
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Fisa de informatii generale Formular nr.6;Situatiile financiare aferente exercitiilor financiare 2005, 2006 si 2007, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, impreuna) pe ultimii trei ani (2005, 2006 si 2007) este mai mare decat echivalentul in lei a 400.000 EURO;Media rezultatului net al exercitiului financiar al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, impreuna) pe ultimii trei ani (2005, 2006 si 2007) este pozitiva.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa dovedeasca indeplinirea cerintei minime privind finalizarea cu succes a unui contract in domeniul asistentei tehnice care face obiectul prezentei proceduri (exp. publicitate, comunicare, informare, marketing si alte similare) a carui valoare este mai mare sau egala cu 500.000 lei sau a cel mult trei (3) contracte in domeniul asistentei tehnice care fac obiectul prezentei proceduri a caror valoare este mai mare sau egala cu 750.000 lei;Expertul care va presta serviciile de asistenta tehnica trebuie sa indeplineasca cel putin urmatoarele cerinte minime: Calificari si abilitati: a)- Licentiat intr-unul din urmatoarele domenii: stiintele comunicarii, studii europene social-politic sau economic;
- Cunoasterea buna a limbii engleze, cunostinte de operare PC, - Abilitatea de a coordona echipe de experti si de a organiza partea administrativa si logistica.b) Experienta profesionala generala: - Minim 7 ani de experienta profesionala in domeniul de activitate relevant: comunicare≺
- Experienta in creatie publicitara, marketing si PR (minim 2 proiecte), - Experienta in organizarea de evenimente: seminarii, caravane de informare, evenimente de lansare etc.(minim 2 proiecte), - Participarea la cel putin 1 proiect cu finantare europeana in ultimii 10 ani.c) Experienta profesionala specifica: - Experienta relevanta in ultimii 5 ani in cel putin doua proiecte de comunicare si PR de nivel national sau regional, - Experienta atestata in minim 1 campanie de promovare, - Experienta in organizarea sesiunilor de training in domeniul comunicarii (minim 1 proiect)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere:
2.
Gradul de intelegere a contextului, obiectivelor si rezultatelor asteptate ale proiectului
26%
Descriere:
3.
Metodologia de realizare a activitatilor
24%
Descriere:
4.
Planificarea in timp a activitatilor pe perioada contractului
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.04.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.04.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 06.07.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.04.2009 11:00
Locul: MAI - DGMLA Adresa: Strada Eforie, nr.3 5, Sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La lucrarile sedintei de deschidere a ofertelor pot participa si reprezentanti ai ofertantilor care vor prezenta imputernicire in acest sens.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Acest contract este finantat din DMI 3.2 din Programul Operational pentru Dezvoltarea Capacitatii Administrative Sprijin pentru activitatile de comunicare si promovare ale Programul Operational pentru Dezvoltarea Capacitatii Administrative
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-31404641, Email: [email protected], Fax: 021-31404642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Administratiei si Internelor Directia Generala Management Logistic si Administrativ
Adresa postala: str. Eforie, nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Tel.021-3156468, Email: [email protected], Fax: 021-3156468, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.02.2009 15:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer