Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru Autoritatea de Management pentru Dezvoltarea Capacitatii Administrative in procesul de evaluare si selectie a proiectelor


Anunt de participare numarul 71782/10.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Internelor si Reformei Administrative - Directia Generala Financiara
Adresa postala: Piata Revolutiei, nr. 1A, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Punct(e) de contact: Dima Marina, Tel.3156468, Email: [email protected], Fax: 3132761, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Ministerul Administratiei si Internelor Directia Generala Management Logistic
Adresa postala: str.Eforie nr.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Punct(e) de contact: Dima Marina, Tel.0213156468, Email: [email protected], Fax: 0213156468
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
din SEAP de la adresa www.e-licitatie.ro sau Ministerul Administratiei si Internelor Directia Generala Management Logistic
Adresa postala: str.Eforie nr.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Punct(e) de contact: Dima Marina, Tel.0213156468, Email: [email protected], Fax: 0213156468
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Ministerul Administratiei si Internelor Directia Generala Management Logistic
Adresa postala: str.Eforie nr.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Punct(e) de contact: Dima Marina, Tel.0213156468, Email: [email protected], Fax: 0213156468
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Administratie Publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica pentru Autoritatea de Management pentru Dezvoltarea Capacitatii Administrative in procesul de evaluare si selectie a proiectelor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Piata Revolutiei, nr. 1A, Sector 1, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta tehnica pentru Autoritatea de Management pentru Dezvoltarea Capacitatii Administrative in procesul de evaluare si selectie a proiectelor.Obiectivul general al proiectului este de a sprijini AM PO DCA in gestionarea eficienta a fondurilor alocate prin PO DCA, prin finantarea unor proiecte mature care contribuie la indeplinirea obiectivelor acestui program operational.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79419000-4 - Servicii de consultanta in domeniul evaluarii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Asistenta tehnicapentru Autoritatea de Management pentru Dezvoltarea Capacitatii Administrative in procesul de evaluare si selectie a proiectelor
Proiectul are rolul de a furniza asistenta tehnica pentru AM PO DCA in domeniul selectiei si evaluarii de proiecte si va avea urmatoarele componente:
Furnizarea deexperti pentru procesul de evaluare si selectie a proiectelor propuse pentru finantareincadrul PO DCA
Evaluarea din punct de vedere tehnic si financiar a cererilor de finantare pentru proiectele propuse spre finantare in cadrul PO DCA si formularea de recomandari in vederea contractarii
Coaching/instruire pentru personalul AM PO DCA in domeniul evaluarii si selectiei proiectelor
Valoarea estimata fara TVA: 458, 963.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare - 5000 lei valabila pana la 05.05.2009, garantia de buna executie se va constitui in procent de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
DMI 3.1 din Progr.Operational pentru Dezvoltarea Capacitatii AdministrativeSprijin pentru implementarea, managementul general si evaluarea PODCA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
conform prevederilor sectiunii nr. 4 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declar.priv.eligibilitatea, Declar.priv.neincadrarea in art.181din O.u.G.34/2006, Certif.constatator emis de Ofic.RegistruluiComertului, Certif.de atestare fiscala elib.de organul de administr.fiscala, Certif.priv.plata impozitelor si taxelor locale, Certif.ptr.plata CAS, Cazier judiciar pentru administratori
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de inform.generale, Situatiile financiare aferente exercitiilor financiare 2005, 2006 si 2007
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra afaceri medie anuala a ofertantului pe ultimii trei ani(2005, 2006si2007)mai mare decat echivalentul in lei a 150.000EURO.media rezultatului net al exercitiului financiar al ofertantuluipe ultimii trei ani(2005, 2006si2007)este pozitiva
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa dovedeasca indeplinirea cerintei minime privind finalizarea cu succes a unui contract in domeniul asistentei tehnice care face obiectul prezentei proceduri a carui valoare este mai mare sau egala cu 150.000 lei sau a cel mult trei (3) contracte in domeniul asistentei tehnice care fac obiectul prezentei proceduri a caror valoare este mai mare sau egala cu 225.000 lei.Liderul de echipa propus trebuie sa indeplineasca cel putin urmatoarele cerinte minime Calificari si abilitati: - studii superioare universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta; bune abilitati in conducerea unei echipe formate din experti.b) Experienta profesionala generala: cel putin 5 ani experienta profesionala, din care minim 3 ani experienta manageriala in proiecte Phare gestionate din procedurile Ghidului Practic in statele membre ale UE;Participarea in cel putin 1 proiect de evaluare, implementare si monitorizare de scheme de grant.c) Experienta profesionala specifica: Cunoasterea procedurilor si mecanismelor specifice proiectelor cu finantare de la Uniunea Europeana, demonstrata prin participarea ca si lider de echipa (team leader) in minimum 3 proiecte de asistenta tehnica, Participarea ca expert in coordonarea/derularea a minimum 2 proiecte de asistenta tehnica in domeniul administratiei publice.Cei trei experti seniori propusi trebuie sa indeplineasca cel putin urmatoarele cerinte minime. ) Calificari si abilitati: studii superioare universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta.b) Experienta profesionala generala: experienta de cel putin 7 ani dupa finalizarea studiilor universitare, in evaluarea/monitorizarea de proiecte finantate din fondurile Uniunii Europene (in domeniul administrativ, social sau educatie);Cunoasterea legislatiei romanesti in domeniul administratiei publice si a achizitiilor publice c) Experienta profesionala specifica: Experienta profesionala de cel putin 3 ani in evaluarea/monitorizarea de proiecte care sa fi avut in vedere sesiuni de instruire, elaborare de srtrategii (domenii relevante pentru proiectele propuse spre finantare si evaluate de catre consultant).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
35%
Descriere:
2.
Gradul de intelegere a contextului, obiectivelor si rezultatelor asteptate ale proiectului
26%
Descriere:
3.
Metodologia de realizare a activitatilor
24%
Descriere:
4.
Planificarea in timp a activitatilor pe perioada contractului
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.03.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.03.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 05.05.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.03.2009 11:00
Locul: MAI - DGMLA Adresa: Strada Eforie, nr.3 5, Sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La lucrarile sedintei de deschidere a ofertelor pot participa si reprezentanti ai ofertantilor care vor prezenta imputernicire in acest sens.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Acest contract este finantat din DMI 3.1 din Programul Operational pentru Dezvoltarea Capacitatii Administrative Sprijin pentru implementarea, managementul general si evaluarea PODCA si pentru pregatirea urmatorului exercitiu de programare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-31404641, Email: [email protected], Fax: 021-31404642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Administratiei si Internelor Directia Generala Management Logistic si Administrativ
Adresa postala: sttr. Eforie, nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Tel.021-3156468, Email: [email protected], Fax: 021-3156468
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.02.2009 15:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer