Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta Tehnica pentru Autoritatea de Management pentru Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane si Unitatile de Implementare a Proiectelor pentru implementarea efectiva a recomandarilor POST-EDIS Phare 2006/018-147.04.02


Anunt de participare numarul 40834/21.12.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL MUNCII SOLIDARITATII SOCIALE SI FAMILIEI
Adresa postala: Autoritatea de Management pentru Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane, Calea Plevnei, nr. 46-48, Sector1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010233, Romania, Punct(e) de contact: AMPOSDRU - Serviciul Licitatii, Tel.00403150207, In atentia: Dragos SAULEA, Email: [email protected], Fax: 00403150207, Adresa internet (URL): www.mmssf.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.mmssf.ro/website/ro/autoritate.jsp
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta Tehnica pentru Autoritatea de Management pentru Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane si Unitatile de Implementare a Proiectelor pentru implementarea efectiva a recomandarilor POST-EDIS Phare 2006/018-147.04.02
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
24 - Servicii de invatamant
Locul principal de prestare: Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acest proiect va fi realizat printr-un contract de asistenta tehnica ce va avea ca scop instruirea adresata personalului din cadrul AMPOSDRU si Unitatilor de Implementare a Proiectelor cu responsabilitati in managementul fondurilor Phare, in vederea obtinerii cunostintelor, abilitatilor si a responsabilitatilor pe care le implica acest proces
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
80420000-4 - Servicii de formare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 200, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantum garantie participare4.000 Euro.Valab garantie participare14.03.2008.Cuantum garantie buna executie: 10% din val contractFara TVA.Daca se solicita acordarea de avans- vezi doc de atribuire
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PHARE 2006/018-147.04.02 CES. Platile se fac in conformitate cu prevederile legislatiei nationale in domeniu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere semnat de catre parti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
* Persoane juridice romane: 1. Declaratie privind eligibilitatea;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 ale OUG nr. 34/2006;3. Certificat constatator;4. Adresa de la Instanta Competenta /Curtea Districtuala unde isi are sediul compania / ;5. Certificat de inregistrare;6. Cazier fiscal al firmei.7. Certificat de atestare fiscala;8. Certificat privind impozitele si taxele locale;9. Declaratie de integritate;* Persoane juridice straine: orice document similar emis in tara de origine insotit de traducerea legalizata in limba romana. Pentru fiecare document de calificare emis de Autoritatile din tara de origine, trebuie realizata corespondenta cu documentul similar din Romania cerut pentru persoanele juridice romane.* Declaratie de exclusivitate si disponibilitate a expertilor cheie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Media cifrei de afaceri, pe ultimii trei ani (n-3, n-2, n-1), a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna in cazul asocierii);2) Profitului operational al ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna in cazul asocierii)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1) trebuie sa depaseasca valoarea de 150.000 euro;2) trebuie sa fie pozitiv pe ultimii trei ani financiari (n-3, n-2, n-1)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Ofertantul (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna in cazul asocierii) a finalizat cu succes, in perioada 2004 pana la termenul limita de depunere a ofertei
2) Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca dispune de personal angajat permanent, atat personal de conducere, cat si personal de executie, care sa asigure implementarea tehnica sisprijinul in implementarea proiectului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1)cel putin 2 proiecte in valoare de cel putin 50.000 Euro, in unul din Statele Membre ale UE sau in tarile in curs de aderare, in ceea ce priveste implementarea sistemului extins de implementare descentralizata (EDIS) pentru gestionarea programelor finantate din fondurile europene.Autoritatea Contractanta solicita ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a cel putin 2 recomandari din partea unor beneficiari/clienti
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
25%
Descriere:
2.
Calitatea descrierii rationamentului
17%
Descriere:
3.
Calitatea strategiei
19%
Descriere:
4.
Fezabilitatea planificarii si a graficului de indeplinire a activitatilor
15%
Descriere:
5.
Capacitatea expertului cheie 1 (liderul de echipa)
24%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
RO2006/018-147.04.02.01.03
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.01.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.02.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 14.03.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.02.2008 10:00
Locul: MMFES - AM POS DRU, Calea Plevnei, nr.46-48, sector1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de Evaluare si Reprezentatntii imputerniciti ai operatorului economic
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul National Phare 2006/018-147.04.02
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): -
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.(+4) 021 319.51.80, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 319.16.49; (+4) 021 332.11.88, Adresa internet (URL): -
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse Autoritatea de Management pentru Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Adresa postala: Calea Plevnei, nr. 46-48, Sector1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010233, Romania, Tel.+4021-315.02.14, Email: [email protected], Fax: +4021-315.02.14, Adresa internet (URL): www.mmssf.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.12.2007 15:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer