Licitatie Publica - Asistenta Tehnica pentru Casa Nationala de Asigurari de Sanatate in scopul accesarii fondurilor structurale ale UE
Anunt de participare numarul 63574/13.09.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CASA NATIONALA DE ASIGURARI DE SANATATE
Adresa postala: Calea Calarasilor nr. 248 bloc S1 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030634, Romania, Punct(e) de contact: OCTAVIA IOSIF, Tel.0213026254, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cnas.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta Tehnica pentru Casa Nationala de Asigurari de Sanatate in scopul accesarii fondurilor structurale ale UE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bucuresti Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta Tehnica pentru Casa Nationala de Asigurari de Sanatate in scopul accesarii fondurilor structurale ale UE si pentru elaborarea unei strategii privind dezvoltarea sistemului electronic de sanatate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
72600000-6-Servicii de asistenta si de consultanta informatica (Rev.2)
79314000-8-Studiu de fezabilitate (Rev.2)
79418000-7-Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de Asistenta Tehnica pentru Casa Nationala de Asigurari de Sanatate in scopul accesarii fondurilor structurale ale UE si pentru elaborarea unei strategii privind dezvoltarea sistemului electronic de sanatate.
Valoarea estimata fara TVA: 15, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: scrisoare de garantie bancara=80.000 EURO, sau echivalent in RON .Garantia de buna executie: scrisoare de garantie bancara=10% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul FNUASS
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare conform art.44 si 45 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie de eligibilitate, certificat constatator ONRC, certificat de atestare fiscala, certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, certificat pentru plata CAS, cazier judiciar pentru administrator/i, cazier judiciar al companiei, declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181/OUG 34/2006, declaratie privind calitatea de participant la procedura, fisa de informatii generale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)media profitului net al ofertantului sau al membrilor grupului impreuna, pe ultimii 3 ani; b)media cifrei de afaceri a ofertantului sau al membrilor grupului impreuna, pe ultimii 3 ani; bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2005-2007;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)trebuie sa fie pozitiva pe ultimii 3 ani financiari incheiati 2005-2007;b) trebuie sa fie de cel putin 4 milioane EURO pe ultimii 3 ani financiari incheiati 2005-2007;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani; declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere;lista expertilor cheie;declaratie de exclusivitate si disponibilitate/fiecare expert cheie propus;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
30%
Descriere:
2.
calitatea descrierii rationamentului
25%
Descriere:
3.
calitatea strategiei
29%
Descriere:
4.
fezabilitatea planificarii si a graficului de indeplinire a activitatilor
16%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S100-134538 din 24.05.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.10.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la caseria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.10.2008 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.10.2008 10:00
Locul: Casa Nationala de Asigurari de Sanatate, Bucuresti, Calea calarasilor nr.248, sect.3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti-Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sect.4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040033, Romania, Tel.0213323377, Fax: 0213321188
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 272 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice, Contracte, Investitii
Adresa postala: Calea Calarasilor nr.248, sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030089, Romania, Tel.0213026254, Email: [email protected], Fax: 0213168053
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.09.2008 15:07