Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru Casa Nationala de Asigurari Sociale de Sanatate in scopul accesarii de fonduri structurale ale UE


Anunt de participare numarul 58911/18.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CASA NATIONALA DE ASIGURARI DE SANATATE
Adresa postala: Calea Calarasilor nr. 248 bloc S1 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030634, Romania, Punct(e) de contact: OCTAVIA IOSIF, Tel.0213026254, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cnas.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica pentru Casa Nationala de Asigurari Sociale de Sanatate in scopul accesarii de fonduri structurale ale UE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bucuresti Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta tehnica pentru Casa Nationala de Asigurari Sociale de Sanatate in scopul accesarii de fonduri structurale ale UE si pentru elaborarea unei strategii privind dezvoltarea sistemului electronic de sanatate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74141100-0 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.1)
72220000-3-Servicii de consultanta privind sistemele informatice si servicii de consultanta tehnica (Rev.1)
74131500-1-Studiu de fezabilitate (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Asistenta tehnica pentru Casa Nationala de Asigurari Sociale de Sanatate in scopul accesarii de fonduri structurale ale UE si pentru elaborarea unei strategii privind dezvoltarea sistemului electronic de sanatate. Pentru detalii se va vedea Documentatia de atribuire : Caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 4, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare : scrisoare de garantie bancara = 80.000 EURO. Garantia de buna executie : scrisoare de garantie bancara =10% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul FNUASS
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare conform art.44 si art.45 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratii privind eligibilitatea, b)Cazier judiciar, c)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, d)Certificat constatator ORC, e)Cazier fiscal, f)Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, g) Cazie judiciar al firmei, h)Certificat pentru plata CAS.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, b)Profitul anual pentru fiecare din ultimii 3 ani, c)Bilantul contabil pentru ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) sa fie mai mare de 4.000.000.EURO, b) sa fie pozitiva
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, b) Scrisoare de recomandare emisa de autoritatea contractanta beneficiara, c) Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- elaborarea cu succes a documentatiei de finantare prin fonduri structurale ptr. minim 2 proiecte in domeniul asigurarilor de sanatate, din care valoarea finantarii ptr. minim 1 proiect sa aibe o valoare de 2.500.000 Euro.-finalizarea cu succes a cel putin 2 proiecte avand ca scop eleborarea de studii/strategii in domeniul e-Sanatate finantate de UE.-minim un proiect implementat in domeniul interoperabilitatii solutiilor si sistemelor electronice de sanatate si/sau infrastructura la nivel national.finalizarea cu succes a minim 1 proiect care a implicat elaborarea de analize cost/bebeficiu ptr. proiecte in domeniul asigurarilor de sanatate/sanatate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
20%
Descriere:
2.
Calitatea descrierii rationamentului
7%
Descriere:
3.
Calitatea strategiei
10%
Descriere:
4.
Fezabilitatea planificarii si a graficului de indeplinire a activitatilor
5%
Descriere:
5.
Experienta profesionala a personalului ofertantului care a desfasurat activitati in domenii aferente descrierii contractului
13%
Descriere:
6.
Capacitatea expertului cheie 1 lider de echipa de a implementa proiectul
15%
Descriere:
7.
Capacitatea expertului cheie 2 expert in domeniul fondurilor structurale de a implementa proiectul
10%
Descriere:
8.
Capacitatea expertului cheie 3 expert in domeniul sanatatii si asigurarilor de sanatate de a implementa proiectul
10%
Descriere:
9.
Capacitatea expertului cheie 4 consultant IT de a implementa proiectul
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
11918/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.08.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar la caseria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.09.2008 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.09.2008 10:00
Locul: Casa Nationala de Asigurari de Sanatate, Bucuresti, Calea Calarasilor nr. 248, bl. S19, sector 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.3118090
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 272 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice Contracte Investitii
Adresa postala: Calea Calarasilor nr. 248, bl.S19, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030089, Romania, Tel.021. 3026254, Email: [email protected], Fax: 0213168053
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.07.2008 17:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer