Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru companiile romanesti in vederea indeplinirii cerintelor Uniunii Europene privind implementarea Regulamentului (CE)nr.1907/2006 REACH


Anunt de participare numarul 62551/30.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor
Adresa postala: Str. Apolodor nr.17 sector 5, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor Blvd. Libertatii nr.12, sector 4 Bucuresti, Cod postal: 040129, Tel.+40372111314, In atentia: D-nei Ana Maria Bacalu, consilier pentru afaceri europene, Email: [email protected], Fax: +40372 111 376, Adresa internet (URL): www.mdlpl.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP)
Adresa postala: Strada Italiana nr. 22, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Punct(e) de contact: Dep. Contact Companii, Tel.+40-21-305.28.30, In atentia: Dep. Contact Companii, Email: [email protected], Fax: +40-21-303.29.06, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro, www.mdlpl.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica pentru companiile romanesti in vederea indeplinirii cerintelor Uniunii Europene privind implementarea Regulamentului (CE)nr.1907/2006 REACH
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Baza de operare a proiectului va fi in Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul acestui contract consta in furnizarea de servicii de asistenta tehnica pentru evaluarea impactului implementarii prevederilor Regulamentului nr.1907/2006 REACH asupra operatorilor economici romani, pentru dezvoltarea/intarirea /consolidarea capacitatii institutionale a autoritatilor romane pentru implementarea Regulamentului REACH. Proiectul prevede si o componenta pentru informarea si constientizarea operatorilor economici /companiilor romanesti in ceea ce priveste modalitatea de aplicare a Regulamentului nr.1907/2006 prin diseminarea rezultatelor obtinute la nivelul acestora si al autoritatilor relevante.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74131100-7 - Servicii de studii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 700, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare se constitue ca Scrisorare de garantie bancara, original, pentru 10.000 EUR. Pt IMM garantiaeste redusa cu 50%.AC poate respinge Garantia in urma verificarilor efectuate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este finantat din fonduri comunitare, prin Programul National PHARE 2006, componenta Coeziune Economica si Sociala.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ofertantii se pot asocia in conditiile prevazute in Fisa de Date a Achizitiei
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea ofertantului la art. 180 si art. 181/OUG34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura.Ofertantul nu are dreptul: a)sa participe la doua sau mai multe asocieri de operatori economici;b)sa depuna candidatura/oferta individ. si o alta candidatura/oferta comuna;c)sa depuna oferta individuala si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte;d) Intreprinderile afiliate pot participa in cadrul aceleiasi proceduri, dar numai cind participarea lor nu distorsioneaza concurenta.Existenta unei forme de inregistrare si/sau atestare/apartenenta dpdv profesional - Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa presteze activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice din caietul de sarcini.AC poate exclude din procedura orice ofertant despre care afla ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.AC poate solicita ofertantilor sa prezinte documente edificatoare pt dovedirea formei de inregistrare ca persoana fizica/juridica.AC poate cere informatii in scopul verificarii datelor din Declaratiile furnizate de ofertanti.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007) trebuie sa fie de minimum 600.000 euro. In cazul unei asocieri de operatori economici cerinta se va considera indeplinita in mod cumulativ.Rezultatul net anual al exercitiului pentru ofertant, conform bilantului (in cazul ofertantilor individuali) sau media anuala a rezultatului net anual al exercitiului pentru ofertant, conform bilanturilor fiecarui asociat (in cazul asocierilor de operatori economici) pentru fiecare din ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007) trebuie sa fie pozitiv (i.e.profit net).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim600.000 euroIn cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, cuantumul cifrei de afaceri minime solicitate este redus cu 50%.Pozitiv
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certif Stand pt Asig CalitISO 9001 prezentat de ofertant/fiecare dintre asociat.
2.Efectivele medii anuale ale pers angajat in domen.(individ/asociere) ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007).
3. Indeplinirea cu succes, in ultimii 5 ani, a cel putin 2 contr. evaluari de impact-minim 1 contract, metodologii si ghiduri de implement. cu legislatia in domen. management. chimicalelor. Pt cele 2 contr., ofertantul va avea recomandari de la beneficiari/clienti. In asocierile de op. ec. cerinta se va considera indepl. cumulativ.
4. Indepl. cu succes, in ultimii 5 ani, a unor contr. de instruire personal in domen. dezv/intaririi/consolid. capacit institut. a aut. pb implicate in managem. chimicalelor-min.2 contr.In asocieri de op.ec. cerinta se considera indeplinita cumulativ.
5.Pt. personalul prest. serv. experti cheie/principali)-cond. min.: a)Lider de proiect: -minim studii univ in dom. ing. chimice, biochim, chimie, mediu;nivel de cunostinte lb engleza-bine;
-8 ani de exper. prof.in domen. proiect.-managem. chimicalelor;3 ani exper. in coord. tehn. in domen. managem. chimicalelor; exper. ca lider proiect 1 proiect finantat din fond.UEin domeniu similar de;
-3 ani exper. anterioara in org. si coord. sesiuni de formare in dom. managem. chimic.; 3 ani exp. anterioara in realiz. ghid. de aplicare a legislatiei comunitare in ind.b)Adj. Lider proiect: - studii univ. ng.chim, biochim, chim, mediu; nivel lb englezabine;
-min 5 ani exper gendom managem chim;min 3 ani exper in elabor de ghiduri, metodologii pt implement.legisl. chim;
-participare in 1 proiect implementat in Statele Membre sau in Tarile din Europa Centrala si de Est ref la implement Reg. REACH nr.1907/2006; participare ca expert in 2 proiecte in domeniul intaririi capacit institut si/sau al eval impact socio-ec al implem reglement comunitare.c)Expert in comunic-minim studii univ comunic;nivellb englezabine;
-5 ani de exp prof in comunic;
-3 ani exp in campanii de inform a agentilor economici, intr-un domeniu similar cu cel de activitate al proiectului; participare ca expert in cel putin 1 proiect din domeniul informariisi constientizarii publicului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Certificat ISO 90012. Minim 5 angajati permanent in domeniu.3.Minim 2 contracte de minim 200.000 euro, corespunzatoare cotei de participare a ofertantului.4. Minim 2 contracte de minim 100.000 euro, corespunzatoare cotei de participare a ofertantului.5. a) minim studii universitare in domeniul inginerie chimica, biochimie, chimie, mediu; nivel de cunostinte limba engleza bine; minim 8 ani de experienta profesionala generala in domeniul de activitate al proiectului - managementul chimicalelor; minim 3 ani experienta in coordonarea aspectelor tehnice in domeniul managementul chimicalelor; experienta calider de proiectin cel putin 1 proiect finantat din fonduriUEavand acelasi domeniu de activitate cu cel al proiectului; minim 3 ani experienta anterioara in organizarea si coordonarea unor sesiuni de formare in domeniul managementul chimicalelor; minim 3 ani experienta anterioara in realizarea ghidurilor de aplicare a legislatiei comunitare pentru sfera industriala.5. b) minim studii universitare in domeniul inginerie chimica, biochimie, chimie, mediu; nivelde cunostinte limba engleza bine; minim 5 ani experienta generala pe domeniul de activitate al proiectului(managementul chimicalelor); minim 3 ani experienta in elaborarea de ghiduri si metodologii pentru implementarea legislatiei chimicalelor; participare in cel putin 1 proiect implementat in Statele Membre si/sau in Tarile din Europa Centrala si de Est (MS si/sau CEEC), referitor la implementarea Regulamentului REACH nr.1907/2006; participare ca expert in minim 2 proiecte in domeniul intaririi capacitatii institutionale si/sau al evaluarii impactului socio economic al implementarii reglementarilor comunitare.5. c) minim studii universitare in domeniulcomunicarii; nivelde cunostinte limba engleza bine; minim 5 ani de experienta profesionala in domeniul comunicarii; minim 3 ani experienta in campanii de informare si constientizare a agentilor economici, intr-un domeniu similar cu cel de activitate al proiectului; participare ca expert in cel putin 1 proiect din domeniul informariisi constientizarii publicului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Rationament
20%
Descriere:
2.
Strategia abordarii
20%
Descriere:
3.
Graficul implementarii
20%
Descriere:
4.
Oferta financiara
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
RO2006/018-147.02.02.02
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2008/S162-218121din22.08.2008
Numarul anuntului in JO: 2008/S135-181227din15.07.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.10.2008 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.10.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.10.2008 11:00
Locul: Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si LocuintelorBlvd. Libertatii nr.12, sector 4, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor, pe baza prezentarii unei imputerniciri scrise si a unui act de identitate, cu fotografie, al persoanei imputernicite.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul este finantat prin programul national Phare 2006 pentru Romania, componenta Coeziune Economica si Sociala (prioritatea B, masura d), in baza Memorandumului de Finantare semnat intre Guvernul Romaniei si Comisia Europeana in data de 14 decembrie 2006.
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire va fi publicata pe SEAP (www.e-licitatie.ro) si www.mdlpl.ro (Sectiunea achizitii publice).Solicitarile de clarificari se vor inainta catre persoana` de contact indicata in acest Anunt, prin fax (la nr. ++40372111376), e-mail ([email protected]) sau posta (la adresa: Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor, B-dul Libertatii 12, Et. 4, Camera 425, Sector 4, Bucuresti, Romania). Clarificarile vor fi publicate in aceleasi locatii mentionate mai sus. Raspunsurile la clarificari vor fi publicate in SEAP si pe pagina de Internet a Ministerului Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor. Toate clarificarile transmise vor fi semnate de luare la cunostinta de catre ofertant si anexate la oferta. Este recomandat ca acestea sa fie transmise pana cel mai tarziu la 03.10.2008. Data limita de transmitere a raspunsului la clarificari: 07.10.2008.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4021/310.4641, Email: [email protected], Fax: +4021/310.4642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Juridica din cadrul Ministerului Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor
Adresa postala: Strada Apolodor, nr. 17, latura Nord, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel.+40372111412, Email: [email protected], Fax: +40372111649, Adresa internet (URL): www.mdlpl.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.08.2008 13:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer