Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru companiile romanesti in vederea indeplinirii cerintelor Uniunii Europene privind implementarea Regulamentului (CE)nr.1907/2006 REACH


Anunt de participare numarul 58369/12.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor
Adresa postala: Str. Apolodor nr.17, Latura Nord, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor, Tel.+40372111314, In atentia: Ana Maria Bacalu, Email: [email protected], Fax: +40372 111 376, Adresa internet (URL): www.mdlpl.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.mdlpl.ro; www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP); Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor
Adresa postala: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040129, Romania, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro , www.mdlpl.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica pentru companiile romanesti in vederea indeplinirii cerintelor Uniunii Europene privind implementarea Regulamentului (CE)nr.1907/2006 REACH
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Baza de operare a proiectului va fi in Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul acestui contract consta in furnizarea de servicii de asistenta tehnica pentru evaluarea impactului implementarii prevederilor Regulamentului nr.1907/2006 REACH asupra operatorilor economici romani, pentru dezvoltarea/intarirea /consolidarea capacitatii institutionale a autoritatilor romane pentru implementarea Regulamentului REACH. Proiectul prevede si o componenta pentru informarea si constientizarea operatorilor economici /companiilor romanesti in ceea ce priveste modalitatea de aplicare a Regulamentului nr.1907/2006 prin diseminarea rezultatelor obtinute la nivelul acestora si al autoritatilor relevante.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74131100-7 - Servicii de studii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 700, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia pentru participare se va constitui in original, pentru suma de 10.000 EUR. In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria IMM, cuantumul este redus cu 50%.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este finantat din fonduri comunitare, prin Programul National PHARE 2006, componenta Coeziune Economica si Sociala.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ofertantii se pot asocia in conditiile prevazute in Fisa de Date a Achizitiei.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea ofertantului in situatiileprevazutela art. 180 sau art. 181din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura pt atribuirea contractului.
Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri: a) sa participe la doua sau mai multe asocieri de operatori economici;b) sa depuna candidatura/oferta individuala si o alta candidatura/oferta comuna;c) sa depuna oferta individuala si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte;d) Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.
Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa presteze activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse in caietul de sarcini.
Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pt atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pt participare la activitati ale unei organizatii criminale, coruptie, frauda si/sau spalare de bani.
Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita direct informatii de la autoritatile competente in scopul verificarii datelor furnizate de ofertanti.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007) trebuie sa fie de minimum 600.000 euro. In cazul unei asocieri de operatori economici cerinta se va considera indeplinita in mod cumulativ;2. Rezultatul net anual al exercitiului pentru ofertant, conform bilantului (in cazul ofertantilor individuali) sau media anuala a rezultatului net anual al exercitiului pentru ofertant, conform bilanturilor fiecarui asociat (in cazul asocierilor de operatori economici) pentru fiecare din ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007) trebuie sa fie pozitiv (i.e.profit net)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Minim600.000 euroIn cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, cuantumul cifrei de afaceri minime solicitate este redus cu 50%.2.Pozitiv
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat Standard pentru Asigurarea Calitatii ISO 9001 prezentat de ofertant/ fiecare dintre asociati in cazul unei asocieri de operatori economici
2. Efectivele medii anuale ale personalului angajat permanent de catre ofertant in domeniul de activitate al proiectului (individual sau asociere) pe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007) trebuie sa fie de minim 5;
3.Indeplinirea si finalizarea cu succes, in ultimii 5 ani, a cel putin 2 contracte care au ca obiect principal elaborarea de evaluari de impact - minim 1 contract, metodologii si ghiduri de implementare referitoare la legislatia in domeniul managementului chimicalelor, pentru care cota de participare a ofertantului a fost de minim 200.000 euro pentru fiecare dintre cele doua contracte cerute. Pentru fiecare dintre cele doua contracte indeplinite si finalizate, ofertantul va prezenta recomandari din partea beneficiarilor/ clientilor. In cazul unei asocieri de operatori economici cerinta se va considera indeplinita in mod cumulativ;
4. Indeplinirea si finalizarea cu succes, in ultimii 5 ani a unor contracte ce vizeaza instruirea de personal in domeniul dezvoltarii/ intaririi/ consolidarii capacitatii institutionale a autoritatilor publice responsabile pentru supravegherea managementului chimicalelor - minim 2 contracte, pentru care cota de participare a ofertantului a fost de minim 100.000 euro.In cazul unei asocieri de operatori economici cerinta se va considera indeplinita in mod cumulativ;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Certificat ISO 90012. Minim 5 angajati permanent in domeniu.3. Minim 2 contracte de minim 200.000 euro, corespunzatoare cotei de participare a ofertantului.4.Minim 2 contracte de minim 100.000 euro, corespunzatoare cotei de participare a ofertantului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Rationament
2.5%
Descriere:
2.
Strategia abordarii
10%
Descriere:
3.
Graficul implementarii
2.5%
Descriere:
4.
Calificarile expertilor principali solicitati prin documentatia de atribuire
55%
Descriere:
5.
Oferta financiara
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
RO2006/018-147.02.02.02
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.09.2008 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.09.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.09.2008 11:00
Locul: Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor, Blvd. Libertatii nr.12, sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor, pe baza prezentarii unei imputerniciri scrise si a unui act de identitate, cu fotografie, al persoanei imputernicite.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul este finantat prin programul national Phare 2006 pentru Romania, componenta Coeziune Economica si Sociala (prioritatea B, masura d), in baza Memorandumului de Finantare semnat intre Guvernul Romaniei si Comisia Europeana in data de 14 decembrie 2006.
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire va fi publicata pe SEAP (www.e-licitatie.ro) si www.mdlpl.ro (Sectiunea achizitii publice).Solicitarile de clarificari se vor inainta catre persoana` de contact indicata in acest Anunt, prin fax (la nr. ++40372111376), e-mail ([email protected]) sau posta (la adresa: Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor, B-dul Libertatii 12, Et. 4, Camera 411b, Sector 5, Bucuresti, Romania). Clarificarile vor fi publicate in aceleasi locatii mentionate mai sus. Raspunsurile la clarificari vor fi publicate in SEAP si pe pagina de Internet a Ministerului Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor. Toate clarificarile transmise vor fi semnate de luare la cunostinta de catre ofertant si anexate la oferta. Este recomandat ca acestea sa fie transmise pana cel mai tarziu la 15.08.2008. Data limita de transmitere a raspunsului la clarificari: 22.08.2008.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4021/310.4641, Email: [email protected], Fax: +4021/310.4642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Juridica din cadrul Ministerului Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor
Adresa postala: Strada Apolodor, nr. 17, latura Nord, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel.+40372111412, Fax: +40372111649
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.07.2008 17:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer