Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru consolidarea capacitatii institutionale a Scolii Nationale de Grefieri, TF 2007/19343.07.01.02.13


Anunt de participare numarul 87105/25.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Finantelor Publice
Adresa postala: Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare Phare, Tel.+ 40 (021) 326 55 55, int. 561, In atentia: Corina Barcau, Email: [email protected], Fax: +40 (021) 326 87 09 ; +40 (021) 326 87 30, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica pentru consolidarea capacitatii institutionale a Scolii Nationale de Grefieri, TF 2007/19343.07.01.02.13
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
24 - Servicii de invatamant
Locul principal de prestare: Bucuresti - sediul Scolii Nationale de Grefieri, Bulevardul Regina Elisabeta nr. 53, sector 5, Bucuresti, Romania
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul general al proiectului este acela de a imbunatati calitatea actului de justitie si accesul la justitie prin continuarea dezvoltarii institutionale a Scolii Nationale de Grefieri astfel incat aceasta sa fie capabila sa indeplineasca in mod corespunzator sarcinile de formare a grefierilor din sistemul judiciar din Romania, precum si prin cresterea accesului publicului la informatii in cadrul instantelor si parchetelor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
80530000-8 - Servicii de formare profesionala (Rev.2)
75230000-7-Servicii de justitie (Rev.2)
79311100-8-Servicii de elaborare de studii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Training/formare profesionala
In subsidiar, servicii de formare profesionala si studii in domeniul justitie.
Valoarea estimata fara TVA: 270, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 5.000 Euro.Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri nerambursabile Facilitatea de Tranzitie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizatParticiparea la procedura de atribuire este permisa tuturor operatorilor economici (persoane juridice/fizice), singuri sau in cadrul unei asocieri/consortiu.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea in una dintre situatiile prevazute la art.180 si la art.181 din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertant. din procedura aplicata pt atribuirea contr. de achizitie publica.1.Declaratia de eligibilitate;2.Decl. privind calitatea de participant la procedura;3.Certif. constatator eliberat de Min. Justitiei si Libertatilor Cetatenesti-ORC sau echiv. din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori;4.Adresa de la Curtea Districtuala/Instanta Comp./Agentie Guvernamentale unde isi are sediul compania/sucursala sau echiv. din care sa rezulte ca op.ec. nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii;5.Certif. de atestare fiscala elib. de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritorialede pe raza careia soc. isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echiv.Certif. trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor.6.Certif. privind plata impozitelor si taxelor locale, val. la data deschiderii ofertelor;7.Certif. pt plata CAS(pt statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS)val. la data deschiderii ofertelor;8.Cazier judiciar pentru administratorul(ii) asa cum sunt ment. in Certif. Constatator care semneazadeclar. privind eligibilitatea.Daca declar. ment. este semnata de o pers. imputernicita se va prez. cazierul judiciar pentru aceasta pers. precum si cel al administratorului(ilor) care a/au imputernicit aceasta pers.;9.Cazier judiciar al companiei(pt statele unde e aplicabil)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Participantii vor trebui sa prezinte documente edificatoare privind situatia financiara, ca de exemplu:
1.Declaratie privind cifra de afaceri si profitul net pentru anii solicitati Formular nr. 72. Documente justificative (copie bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente/raport de audit/raportul cenzorilor sau echivalent). Ofertantul trebuie sa faca dovada publicitatii situatiilor sale financiare(conform Fisei de date).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) trebuie sa fie pozitiv pentru fiecare din ultimii trei ani (2006, 2007, 2008)Cifra medie de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) trebuie sa fie mai mare de 270.000 Euro pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va prezenta o declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a finalizat in ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertelor cel putin 1 contract in valoare de 100.000 Euro (participarea ofertantului) sau maxim3contracte, care cumulate sa fiein valoare de 135.000 Euro (participarea ofertantului), in domeniulformarii profesionale a grefierilor sau magistratilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.11.2009 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.11.2009 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.11.2009 12:00
Locul: Sediul MFP - OPCP din Bulevardul Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Facilitatea de Tranzitie-Anvelopa Nealocata TF 2007/19343.07.01.02.13 Asistenta tehnica pentru consolidarea capacitatii institutionale a Scolii Nationale de Grefieri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata prezentului anunt de participare(publicat in SEAP).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei. nr. 5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+40 21 319 51 80, Email: [email protected], Fax: +40 21.319 16 74, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor art. 255 si 256^2, alin 1. si art 281, alin 1.din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul de Plati si Contractare Phare
Adresa postala: Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+ 40 21 326 55 55, Email: [email protected], Fax: + 40 21 326 87 09/ 326 87 30, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.09.2009 13:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer