Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru dezvoltarea practicilor de e-guvernare si promovarea utilizarii tehnologiei informatiilor si comunicatiilor (ICT) de catre IMM-urile romanesti


Anunt de participare numarul 64352/23.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor
Adresa postala: Str. Apolodor nr.17, latura Nord, sector 5, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Directia Asistenta Tehnica, Tel.+40372111314, In atentia: Daniela Ionescu, Consilier, Email: [email protected], Fax: +40372 111 376, Adresa internet (URL): www.mdlpl.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP)/ MDLPL
Adresa postala: Blvd. Libertatii nr. 12, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040129, Romania, Punct(e) de contact: Directia Asistenta Tehnica, Tel.+40 372 111 314, In atentia: Daniela Ionescu, Consilier, Fax: +40 372 111 376, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro , www.mdlpl.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica pentru dezvoltarea practicilor de e-guvernare si promovarea utilizarii tehnologiei informatiilor si comunicatiilor (ICT) de catre IMM-urile romanesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Baza de operare a proiectului va fi in Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prezentul proiect are ca obiectiv general dezvoltarea practicilor de e-guvernare si promovarea utilizarii tehnologiei informatiilor si comunicatiilor (ICT) de catre IMM-urile romanesti, prin livrarea de training specific catre IMM-uri si asistenta pentru MIMMCTPL si pentru Fundatia Post Privatizare, in scopul dezvoltarii e-portalului dedicat, finantat din programele anterioare - Phare CES 2004 si Phare 2005.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72600000-6 - Servicii de asistenta si de consultanta informatica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 1, 163, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia participare sub forma Scrisorii de garantie bancara in original, pentru 10.000 EUR. In cazul ofertantilor IMM cuantumul garantiei de participare solicitate este redus cu 50%.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este finantat din fonduri comunitare, prin Programul National PHARE 2006, componenta Coeziune Economica si Sociala.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ofertantii se pot asocia in conditiile prevazute in Fisa de Date a Achizitiei
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea ofertantului in situatiileprevazutede art.180 si 181 OUG 34/2006 atrage excluderea din procedura pt atribuirea contractului.
Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri: a) sa participe la doua sau mai multe asocieri de operatori economici;b) sa depuna candidatura/oferta individuala si o alta candidatura/oferta comuna;c) sa depuna oferta individuala si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte;d) Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.
Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura de atribuire orice ofertant despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.
Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantilor sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare (cerinta obligatorie) ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din Declaratiile furnizate de ofertanti.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007) trebuie sa fie de minimum 800.000 euro. In cazul unei asocieri de operatori economici cerinta se va considera indeplinita in mod cumulativ.Rezultatul net anual al exercitiului pentru ofertant, conform bilantului (in cazul ofertantilor individuali) sau media anuala a rezultatului net anual al exercitiului pentru ofertant, conform bilanturilor fiecarui asociat (in cazul asocierilor de operatori economici) pentru fiecare din ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007) (i.e.profit net).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim800.000 euroIn cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, cuantumul cifrei de afaceri minime solicitate este redus cu 50%.Pozitiv
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Personal calificat si cu experienta in elaborarea proiectelor din domeniul ICT- operatorul trebuie sa dovedeasca existenta unui numar suficient de angajati permanent in domeniul mentionat, in fiecare din ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007).2. Implementarea a minim 2 proiecte pentru furnizarea de servicii ICT (tehnologia informatiei si comunicatiilor) catre mediul privat sau public3. Implementarea a minim 2 contracte de asistenta tehnica, din care:
- Cel putin un proiect destinat intaririi capacitatii institutionale a unor institutii din administratia publica
- Cel putin un proiect de asistenta si suport in domeniul intreprinderilor mici si mijlocii.4. Pentru personalul responsabil cu prestarea serviciilor (experti cheie/principali) - Liderul de Proiect si Expert tehnic - se cere indeplinirea conditii minime mentionate in Caietul de sarcini, capitolul 6.1.1 Experti.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Minim 20 angajati permanent in domeniu.2. Minim 2 contracte, fiecare valoare finala minim 150.000 Euro, corespunzatoare cotei de participare a ofertantului.3. Minim 2 contracte asistenta tehnica, fiecare valoare finala de minim 300.000 Euro, corespunzatoare cotei de participare a ofertantului4. Lider proiect - licenta Econ, Inginerie, Management, ITC, cursuri ICT demonstrate sidesfasurare activitati in companii ICT, abilitati comunicare, cunoastere lb engleza/ Exper domeniu min 10 ani, min 5 ani activitate sector IMM/organizatii de consultanta, exper proiecte finantare fonduri europene pt sector IMM (preferabil in tari de tranzitie), exper in servicii consultanta afaceri si e-business in Europa si tari in tranzitie, exper in tari cu implementare proiecte Phare/ Exper min 5 ani in firme ICT ce furnizeaza servicii design e-portaluri si aplicatii ICT pt sector IMM, cunostinte aprofundate si practica folosire aplicatii e-business si tehnologii ICT, exper project management/similar min 2 proiecte complexe dezvoltare solutii e-business pt sector IMM, incluzand portaluri G2B/B2B/B2C, solutii B2E si intranet.Expert tehnic: licenta domeniu relevant proiectului (ICT), cunostinte aprofundate domeniu ICT pt e-business, aplicatii pt e-portaluri (certificare Oracle avantaj), abilitati comunicare, cunoastere lb engleza/ Exper relevanta min 5 ani in ICT orientat catre design, dezvoltare, lansare si mentenanta portaluri de e-commerce si e-business, exper in ICT si tehnologii folosite in e-business si aplicatii destinate e-portaluri, exper in integrare, adaptare si modificare portaluri si aplicatii web, cunostinte aprofundate in Oracle e-portal si baze date Oracle/ Participare min 2 proiecte complexe dezvoltare solutii e-business pt mari organizatii private/publice, inclusiv cunoastere solutii B2B/B2C, creare comunitati, cunoastere solutii CMS si eCRM, exper relevanta de consultant, arhitect ICT sau analist tehnic, exper relevanta si cunostinte utilizare sisteme operare Linux si Windows, limbaj programare ex. Java/J2EE, C/C++, PL/SQL, HTML, Javascript si protocoale TCP/IP, HTTP/HTTPS, LDAP, exper furnizare servicii instruire pt administratorii website.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Rationament
20%
Descriere:
2.
Strategia abordarii
20%
Descriere:
3.
Graficul implementarii
20%
Descriere:
4.
Oferta financiara
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
PHARE 2006/018-147. 04.01
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.11.2008 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.11.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.11.2008 10:00
Locul: MDLPL, Blvd. Libertatii nr.12, sector 5, Bucuresti, Et IV
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor, pe baza prezentarii unei imputerniciri scrise si a unui act de identitate, cu fotografie, al persoanei imputernicite.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul este finantat prin programul national Phare 2006 pentru Romania, componenta Coeziune Economica si Sociala (prioritatea C), in baza Memorandumului de Finantare semnat intre Guvernul Romaniei si Comisia Europeana in data de 14 decembrie 2006.
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire va fi publicata pe SEAP (www.e-licitatie.ro) si www.mdlpl.ro (Sectiunea achizitii publice).Solicitarile de clarificari se vor inainta catre persoana` de contact indicata in acest Anunt, prin fax (la nr. ++40372111376), e-mail ([email protected] ) sau posta (la adresa: Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor, B-dul Libertatii 12, Et. 4, Camera 425a, Sector 5, Bucuresti, Romania). Clarificarile si raspunsurile la clarificari vor fi publicate in SEAP si pe pagina de Internet a Ministerului Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor. Toate clarificarile transmise vor fi semnate de luare la cunostinta de catre ofertant si anexate la oferta. Este recomandat ca acestea sa fie transmise pana cel mai tarziu la 15.10.2008. Data limita de transmitere a raspunsului la clarificari: 20.10.2008.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4021/310.4641, Email: [email protected], Fax: +4021/310.4642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Juridica din cadrul Ministerului Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor
Adresa postala: Strada Apolodor, nr. 17, latura Nord, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel.+40372111412, Fax: +40372111649
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.09.2008 13:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer