Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru dezvoltarea unui software specific Retelei de Informatii Contabile Agricole din Romania


Anunt de participare numarul 142048/20.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale
Adresa postala: B-dul Carol I., nr. 2 4, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030163, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii, Tel. +40 213072482, In atentia: Eduard RADU, Email: [email protected], Fax: +40 213079814, Adresa internet (URL): www.madr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica pentru dezvoltarea unui software specific Retelei de Informatii Contabile Agricole din Romania
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul MADR, locatiileDAJ din tara
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta tehnica pentru dezvoltarea unui software specific Retelei de Informatii Contabile Agricole din Romania
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72212610-8 - Servicii de dezvoltare de software pentru baze de date (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionarea unui soft si a Hard-ului aferent care sa corespunda caracteristicilor softului, conform cerintelor caietului de sarcini
Prestatii specifice:
? Solutie software functionala realizata conform cerintelor prezentului caiet de sarcini? 2 membri ai personalului compartimentului RICA instruiti cu privire la utilizarea si administrarea solutiei? Instructiuni scrise disponibile utilizatorilor
Procedura de achizitie se finalizeaza prin incheierea unui contract, cu asigurarea mentenantei pe o perioada de 5 ani.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 265, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Depunerea garantiei de participare este obligatorie. Garantia de participare va fi constituita de catre ofertant, in cuantum de: 25300, 00lei. Pentru ofertantii care depun garantia de participare in euro se va lua in considarare valoarea cursului BNR din data aparitiei anuntului de participare. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertelor, respectiv 150 de zile. Aceasta va fi depusa si in original la sediul autoritatii contractante, la Registratura, pana la termenul limita de primire a ofertelor si va fi incarcata si in SEAP la sectiunea Documente de calificare. Garantia de buna executie se constituie in cuantum de 5 % din valoarea fara TVA a, in conformitate cu prevederile art. 90 din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se realizeaza din fonduri comunitare, FEGA, alocate Romaniei din colectarea de date contabile pentru Reteaua de Informatii Contabile Agricole, conform Regulamentului (CEE) 1264/2008.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1. Declaratie privind eligibilitatea. Se va completa si se va depune Formularul nr. 7 - Declaratie privind eligibilitatea, din sectiunea formulare.
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Atentie! In cazul ofertei depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertei din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.
Se va prezenta ca document relevant: Cazier judiciar pentru administratorul care semneaza declaratia privind eligibilitatea. Cazierul judiciar (original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului) trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor.
Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta doc. edificatoare, eliberate in tara de origine sau in tara in care este rezident.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Cerinta 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006. Se va completa si se va depune Formularul nr. 8 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, din sectiunea formulare.
Atentie! In cazul ofertei depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertei respective din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.
Se vor prezenta ca documente relevante: 1. Certificat de atestare fiscala pentru bugetul consolidat al statului, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat din care sa reiasa ca acesta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului).2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa reiasa ca acesta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului).
Pentru persoane juridice straine:
Operatorul economic va prezenta documente edificatoare, eliberate in tara de origine sau in tara in care este rezident (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 181, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Cerinta nr. 3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Se va completa si depune Formularul nr. 10 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, din sectiunea formulare.
Cerinta nr. 4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69¹: Prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere din care sa reiese ca ofertantul nu se afla in nicio situatie prevazuta de art. 69¹ din OUG 34/2006 (Formularul nr. 9).Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69¹ din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaPersoanele cu functii de decizie implicate in procedura de achizitie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt:
Ministru - Daniel CONSTANTIN
Secretar General - Daniel IONESCU
Secretar General Adjunct - Sorin-Sergiu CHELMU
Director General - Virgil-Laurentiu GAMAN
Director General - Cezar-Rares ANGHEL
Director General - Viorel MORARESCU
Consilier - Elena CHICOSU
Consilier - Viorica ANDREIAS
Consilier - Emilia BITOIU
Consilier - Alecsandru PLOIESTEANU
Consilier - Eduard RADU Cerinta nr. 1. Capacitatea de exercitate a activitatii profesionale. Persoane juridice/fizice romane
Fiecare ofertant si, in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte ca documente relevante:
? Certificat constatator (lider, asociat) eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, domeniul de activitate si faptul ca acesta nu este in stare de insolventa, lichidare, faliment sau reorganizare judiciara, valabil la data deschiderii ofertelor (original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului);Persoane juridice /fizice straine
Se vor prezenta ca documente relevante documente considerate edificatoare in tara de origine sau in care ofertantul este rezident, emise de organismele autorizate, cu privire la forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica din care sa rezulte obiectul de activitate al firmei, specific acestei achizitii publice, valabil la data deschiderii ofertelor. Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifra de afaceri din ultimii 3 ani (pt. anul 2010, cursul mediu anual comunicat de BNR este de 1 euro=4, 2099 lei, pt anul 2011, cursul mediu anual comunicat de BNR este de 1 euro=4, 2379 lei si pt anul 2012, cursul mediu anual comunicat de BNR este de 1 euro=4, 4560 lei) sa fie cel putinegala cu 915000, 00 lei fara TVA pentru LOT-ul 1 si 350000, 00 lei fara TVA pentru LOT-ul 2.
Se va completa si se va depune Formularul nr. 11 - Informatii generale. Pentru confirmarea informatiilor economice si financiare prezentate in formularul 11 toti ofertantii, vor prezenta documente in vederea indeplinirii cerintei de calificare. In cazul unei asocieri/consortiu, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente (Formularul nr. 11), iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata a documentelor mentionate mai sus.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va depune Formularul nr. 11 - Informatii generale. In cazul unei asocieri/consortiu, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente (Formularul nr. 11).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractorilor si partea/partile din contract care sunt indeplinite de acestia.
-Completare si prezentare formularului nr. 14 din modele de formulare-Acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asocierii este imputernicit sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele asocierii pentru indeplinirea contractului.
Schema de personal necesara indeplinirii contractului pentru LOT-ul 1Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) sa dispuna de urmatorii experti cheie in vederea implementarii contractului: - Manager de Proiect;
- Arhitect solutie;
- Specialist solutie de raportare.
care trebuie sa indeplineasca conditiile minime mentionate in caietul de sarcini.
Pentru operatorii economici care depun oferte numai pentru LOT-ul 2, nu este obligatorie aceasta schema de personal.
- Curriculum vitae pentru fiecare expert cheie - completate conform formular nr.17.
1. Manager de proiect: Studii superioare finalizate cu diploma de licen?a/absolvire;? Are experien?a in managementul proiectelor.
? A fost implicat intr-un proiect in domeniul IT.? Certificare profesionala in domeniul managementului de proiect (PMP - PMI, ICB - IPMA, PRINCE 2 sau similar).
? Se vor anexa CV, diplome, precum ?i descrierea proiectelor in care a fost implicat intr-o pozi?ie similara.
2. Arhitect de solutie: Studii superioare finalizate cu diploma de licenta: ? Are cel putin 3 ani experienta in derularea de proiectede dezvoltare sau mentenanta de sisteme informatice.? Demonstreaza expertiza in tehnologiile utilizate in proiect, este certificat pe tehnologiile de portal, baze de date, integrare.
? Se vor anexa CV, diplome, precum si descrierea proiectelor in care a fost implicat intr-o pozitie similara.
3. Specialist solutie de raportare: Studii superioare finalizate cu diploma de licenta:
? Are cel putin 3 ani experienta in derularea de proiecte de dezvoltare sau mentenanta de sisteme informatice.? Demonstreaza expertiza in domeniul solutiilor de raportare si business intelligence, fiind certficata pe o platforma de Business Inteligence? Se vor anexa CV, diplome, precum si descrierea proiectelor in care a fost implicat intr-o pozitie similara.
Se vor prezenta CV-uri si Declaratie de disponibilitate, semnate in original de fiecare expert cheie propus in oferta precum si copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, copii conform cu originalul.
Experienta similara: Lista principalelor prestari de servicii in ultimii trei ani.
Cerinta minima: Prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, care sa ateste ca ofertantul a prestat servicii similare iar valoarea cumulata a contractelor este echivalenta cu valoarea lotului pentru care este depusa oferta. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita demontrarea celor decalrate, prin depunerea unor documente doveditoare.
- Declaratia privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii trei ani (Formular nr 12 si formularul nr 13din modele de formulare). Pentru fiecare contract mentionat in lista Formularului nr. 13 se vor atasa documente suport.
Implementarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent.Ofertantul (operator economic sau oricare dintre membrii asocierii de operatori economici) trebuie sa fie atestat pentru un sistem de management al calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent.
Documente solicitate:
Ofertantul va depune documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001/2008 sau echivalente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Se va Completa si depune formularul nr. 14 din modele de formulare.Curriculum vitae pentru fiecare expert cheie conform Formularul 17, semnat, in original de fiecare expert cheie propus in oferta. Copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV Lista cu expertii cheie propusi pentru implementarea proiectului - Formularul 16 - in original, semnat si stampilat Curriculum vitae pentru fiecare expert cheie conform Formularul 17, semnat, in original de fiecare expert cheie propus in oferta. Copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV Declaratie de disponibilitate, conform Formularului 18, semnata in original de fiecare expert cheie propus in oferta. NOTA: 1.CV-urile trebuie sa fie suficient de detaliate astfel incat sa rezulte cel putin indeplinirea experientei profesionale generale si specifice fiecarui expert. Pentru toate cerintele expertilor cheie, ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) va prezenta copii ale certificatelor si/sau referintelor emise de angajatori sau beneficiari care sa probeze experienta relevanta indicata in CV. CV-urile ale altor experti decat cei cheie nu trebuie sa fie incluse in oferta. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita documente si informatii suplimentare in scopul verificarii datelor din aceste formulare.Se va completa si depune Formularul nr 12 si Formularul nr 13, din modele de formulare. Documente suport care vor contine date referitoare la beneficiarul contractului, tipul serviciilor prestate, perioada in care s-a realizat contractul, valoarea contractului.Se va completa si depune Formularul nr. 14 - Declaratie privind lista Asociatilor si a Subcontractorilor si partea / partile din contract care sunt indeplinite de acestia.Implementarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.04.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.04.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
150zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.04.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Finantarea se realizeaza din fonduri comunitare, FEGA, alocate Romaniei din colectarea de date contabile pentru Reteaua de Informatii Contabile Agricole conform Regulamentului (CEE) 1264/2008.
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (-)
VI.3) Alte informatii
MODUL DE DEPARTAJARE A OFERTELOR CLASATE PE PRIMUL LOC CU PRETURI EGALE: In cazul in care se constata ca pe primul loc sunt clasate mai multe oferte care au preturi egale, atunci autoritatea contractanta va solicita, operatorilor economici respectivi, clarificari prin intermediul SEAP in vederea incarcarii electronice de documente care contin noi preturi, in vederea departajarii lor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica - Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale
Adresa postala: B-dul Carol I., nr. 2 4, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030163, Romania, Tel. +40 213072394, Email: [email protected], Fax: +40 213072315, Adresa internet (URL): www.madr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.02.2013 10:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer