Licitatie Publica - „Asistenta Tehnica pentru elaborarea, cuantificarea si organizarea urmaririi indicatorilor Programului Operational Sectorial „Transport" 2007-2013"
Anunt de participare numarul 100123/15.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Transporturilor
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Sorana Lazar Paraschivescu, etaj 1, camera 17, Tel. 40 21 319.61.27, In atentia: Sorana Lazar Paraschivescu, Email: [email protected], Fax: 40 21 311.05.65, Adresa internet (URL): www.mt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Autoritate de stat care elaboreaza strategia si reglementarile specifice de dezvoltare ?domeniul transporturilor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
„Asistenta Tehnica pentru elaborarea, cuantificarea si organizarea urmaririi indicatorilor Programului Operational Sectorial„Transport"2007-2013"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prin prezentul proiect se urmareste crearea unui sistem eficient de indicatori de monitorizare si evaluare a POST (inclusiv indicatorii de mediu), prin stabilirea valorilor lipsa pentru acesti indicatori, prin organizarea unui sistem de colectare, urmarire si raportare a indicatorilor (inclusiv a indicatorilor de mediu), precum si prin asistenta acordata AM POST ?ceea ce priveste setul de indicatori.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Capitolului II din Documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 528, 614.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita: garantie de participare ?val de 8.000 RON; garantie de buna executie ?val de 10% din val contr, fara TVA; garantie pentru returnare avans, daca se solicita avans(Formular nr. 17 al DA)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Modalitatea de finantare: fonduri comunitare si buget de stat. Modalitatea de plata este descrisa ?clauzele contractuale, ce fac parte din documentatia de atribuire.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul ofertei comune c?igatoare, grupul de operatori economici va prezenta, inainte de ?heierea contractului, dovada legalizarii asocierii.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fie Decl sit pers a op ec, conf Formular 4 Cap III DA, ?heiata ?forma autentica ?fata unui notar, fie Decl sit pers a op ec (Formular 4, Cap III DA - orig) ?otita de doc edificatoare ?tara de origine sau tara ?care ofertantul este stabilit, care sa dem. ca ofertantul nu se ?adreaza ?niciuna din sit. prevaz la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, cu modif. si complet ult. – original sau copie legaliz. Nota: Doc const. privind ?epl oblig de plata a impozitelor, taxelor si contrib de asig catre bugetele componente ale buget gen consolidat, ?conf cu preved legale ?vigoare ?Rom?a sau ?tara ?care ofertant este stabilit, vor fi ?termen de valab si vor atesta ?epl acestor oblig pana la data de 31.12.2009 sau o data ult.
Se vor prez doc edific (certificat de ?eg la reg com sau alte doc echivalente emise de aut compet din tara resp) care sa dovedeasca forma de ?eg ca pers fiz sau jurid –orig sau copie legaliz. Ofertantii pers jurid/ fiz romane vor prez certif constat emis de ONRC –orig sau copie legaliz.Ofertantii pers jurid / fiz straine vor prez certif constat sau alt doc echivalent, corespunz legisl tarii ?care ofertant este stab, emis de of registr comert/ aut compet din tara resp, prin care sa doved forma de ?eg ca pers fiz sau jurid –orig sau copie legaliz.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii vor prezenta Formularul nr. 5 din Capitolul III al Documentatiei de Atribuire, ?otit de copii ale situatiilor financiare pe fiecare din ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) si pentru fiecare operator economic.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Media cifrei de afaceri anuale pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) sa fie de minim 180, 000 Euro; 2. Rezultatul net al exercitiului financiar (profit/pierdere) cumulat pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008)sa fie pozitiv.Nota: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea ?considerare a resurselor tuturor membrilor grupului si se va prezenta Formularul nr. 5.1, ?otit de copii ale situatiilor financiare pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008), pentrufiecare operator economic parte din grupul care depune oferta comuna.Valorile vor fi exprimate ?moneda nationala a ofertantului si ?euro, la cursul mediu comunicat de Banca Centrala Europeana, pentru anul 2006, 2007 si, respectiv, 2008. (http: //sdw.ecb.europa.eu/browse.do?node=2018794).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Se va prezenta Formular nr. 6 privind capacitatea tehnica – prin „ultimii trei ani" se ?elege ultimii trei ani ?liniti la termenul limita pentru depunerea ofertelor;2. Se va prezenta Formularul 6.1. cu Detalierea proiectelor din Formularul 6, recomandari/certificate emise de Beneficiari/Angajatori sau Documente constatatoare ale ?eplinirii obligatiilor contractuale conf. art. 97 indice 1 din HG nr. 925/2006, pentru contracte ?heiate conf. prevederilor OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
3. Se vor prezenta Formularul 7 Lista expertilor cheie, Formularul 8 CV-uri experti cheie, Formularul 9 Declaratie de disponibilitate - fiecare expert cheie, copii ale diplomelor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. 1 proiect ?domeniul colectarii, analizei de date ?i pregatirii de studii pentru monitorizarea/evaluarea strategiilor/programelor de transport, dintre care cel pu?in un proiect cu o valoare de minim 120.000 Euro, finalizate ?ultimii 3 ani2. Echipa de experti va cuprinde obligatoriu 2 experti principali, dintre care Exp. princ. 1 -Coord de proiect.3. Exp. princ. 1 – coord de proiect- studii sup de lunga durata, cu dipl de licenta;cunoastere foarte buna a lb rom si/sau lb engl;min 1 proiect ?care a participat ?calit de coord de proiect;min 5 ani exp ?gestion proiecte de transp finantate din fonduri neramburs UE (implem/monitoriz/eval);min 2 pr ?domeniul colectarii, analizei de date si pregatire de studii pt monitoriz/eval strategii/progr de transp finantate din fonduri neramburs UE.4. Expert princ 2 - studii superioare de lunga durata, cu dipl de licenta;cunostinte foarte bune de lb rom si/sau lb engl;min 3 ani exp ?gestion proiecte de transp finantate din fonduri nerambursabile UE (impleme/monitoriz/eval);min 2 pr ?dom colectarii, analizei de date si preg de studii pt monitoriz/eval strategii/programe de transp finantate din fonduri neramb UE, din care min 1 proiect de preg studiu pt eval impact asupra mediului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
tehnic
60%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
-
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2009/S211-303874din31.10.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.06.2010 09:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.06.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.06.2010 12:00
Locul: Ministerul Transporturilor si Infrastructurii, B-dul Dinicu Golescu nr. 38, etaj 2, camera 69, S 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor, maxim 2 persoane pe baza de ?uternicire scrisa si depusa odata cu oferta.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS-T
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 40 21 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 40 21 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Arbitraj Comercial International de pe l?a Camera de Comert si Industrie a Rom?ei
Adresa postala: B-dul Octavian Goga nr. 2, Sector 3, Localitatea: : Bucuresti, Cod postal: 030982, Romania, Tel. 40 21 319.27.47, Email: [email protected], Fax: 40 21 319.01.26, Adresa internet (URL): www.ccir.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre unact al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Transporturilor si Infrastructurii - Directia Proiecte Asisten?a Tehnica
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. 40 21 319.61.27, Email: [email protected], Fax: 40 21 311.05.65, Adresa internet (URL): www.mt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.05.2010 09:09