Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta Tehnica pentru elaborarea si implementarea unui proiect integrat de dezvoltare a infrastructurii, dotarii cu echipamente necesare formarii profesionale si transfer de know how, din fonduri structurale nerambursabile ale Uniunii Europene


Anunt de participare numarul 66762/22.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Centrul Roman pentru Pregatirea si Perfectionarea Personalului din Transporturi Navale
Adresa postala: Str. Pescarilor nr. 69 A, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900581, Romania, Punct(e) de contact: Cornelia-Florentina Nistor, Tel.0241639595, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0241631415, Adresa internet (URL): www.ceronav.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta Tehnica pentru elaborarea si implementarea unui proiect integrat de dezvoltare a infrastructurii, dotarii cu echipamente necesare formarii profesionale si transfer de know how, din fonduri structurale nerambursabile ale Uniunii Europene
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Constanta, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta Tehnica pentru elaborarea si implementarea unui proiect integrat de dezvoltare a infrastructurii, dotarii cu echipamente necesare formarii profesionale si transfer de know how, din fonduri structurale nerambursabile ale Uniunii Europene
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79421000-1 - Servicii de gestionare a proiectelor, altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.2)
79314000-8-Studiu de fezabilitate (Rev.2)
79418000-7-Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In cadrul acestui contract se vor realiza urmatoarele servicii
1.Realizarea studiului de fezabilitate integrat2.Elaborarea documentatiilor necesare obtinerii acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitie
3.Elaborarea Specificatiilor Tehnice pentru implementare
4.Project management pe toata perioada de derulare a proiectului
5.Monitorizarea implementarii proiectului
Valoarea estimata fara TVA: 785, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 37.000 leiGarantia de buna executie: 10% din valoarea fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 O.U.G. 34/2006; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Adresa de la Curtea Districtuala / Instanta Competenta din care sa rezulte ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjamet cu creditorii; Certificat fiscal impozite si taxe locale; Certificat fiscal privind plata obligatiilor la bugetul consolidat;Certificat de inregistrare fiscala; Certificat pentru plata CAS; Cazier judiciar pentru administrator(i), precum si pentru persoana imputernicita; Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil); Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/autorizatie functionare /altele echivalente; Certificat de inregistrare, pentru ONG Extras de la Registrul Persoanelor Juridice sau documente justificative (Statut, Act constitutiv etc.)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a. Cifra medie de afaceri mai mare de 1.000.000 euro pe ultimii trei ani (2005, 2006, 2007)b. Media Profitului anual din ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007) pozitiva
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta anterioara
2. Informatii privind calificarile si experienta profesionala a expertilor cheie din cadrul echipei de proiect
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. a) Experienta de cel putin 2 proiecte de asistenta tehnica in domeniul naval maritim/fluvial, in valoare de cel putin, echivalentul in lei a 300.000 Euro/ proiect, implementate si finalizate in ultimii 3 anib) Cel putin 3 membri ai personalului ofertantului desfasoara activitati in domenii aferente descrierii succinte a contractului.2. Expert cheie 1 - Liderul de echipa-studii universitare cu diploma de licenta in domeniul naval maritim/fluvial, -cunostinte excelente de limba engleza, -minimum 15 ani experienta profesionala, din care min. 5 ani experienta manageriala in proiecte similare, -Intelegere profunda a managementului Programelor de Finantare Europene-experienta profesionala in 5 proiecte in sectorul naval maritim/fluvial, -experienta in coordonarea generala a cel putin doua echipe de proiect pentru proiecte similare.Expertul cheie nr. 2- Expert in domeniul constructiilor-studiisuperioare universitare de lunga durata in domeniul ingineriei, -cunostinte bune de limba engleza, -Minumum 15 ani experienta ca si consultant in proiecte de infrastructura cu finantare europeana, -experienta in min. 4 proiecte care au avut ca obiectiv reabilitarea in domeniul infrastructurii.Expertul cheie nr. 3- Expert in arhitectura si sistematizare-studii superioare universitare de lunga durata in domeniul arhitecturii si sistematizarii, -cunostinte excelente de limba engleza-minimum 10 ani experienta profesionala in domeniul Urbanismului General si de Detaliu-experienta in min. 5 proiecte in care a desfasurat activitati de consultanta pentru intocmirea PUD, PUZ, PUG in conformitate cu Legea calitatii in constructii.Expert cheie 4 Expert finantari europene- studii superioare in domeniul economic, -Min. 5 ani experienta in accesarea si gestionareafondurilor europene, -Coordonarea implementarii a min. 5 proiecte, finantare din fonduri guvernamentale si/ sau externe, din care min. trei finantate din fonduri ale Uniunii Europene, -Experienta privind coordonarea programarii asistentei financiare nerambursabile.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
Termenul de finalizare a documentatiei in vederea depunerii cererii de finantare
14%
Descriere:
3.
Calitatea descrierii rationamentului
8%
Descriere:
4.
Calitatea strategiei
8%
Descriere:
5.
Fezabilitatea planificarii si a graficului de indeplinire a activitatilor
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S121-161946 din 25.06.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.11.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.11.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 25.02.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.11.2008 13:00
Locul: CERONAV, Str. Pescarilor nr. 69A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: Str.Traian nr. 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241.61.77.61
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CERONAV Biroul juridic, contencios si arhivare
Adresa postala: Str. Pescarilor nr. 69A, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900581, Romania, Tel.0241.63.95.95 int.1143
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.10.2008 13:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer