Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta Tehnica pentru elaborarea software-ului necesar implementarii fondurilor de dezvoltare rurala si pescuit


Anunt de participare numarul 20030/21.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MinisterulFinantelor Publice
Adresa postala: Bulevardul Mircea VODA nr. 44, Intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare Phare ( OPCP ), Tel.+40 21 326.55.55, In atentia: Adriana Radvan, Email: [email protected], Fax: +40 21 326.87.30, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta Tehnica pentru elaborarea software-ului necesar implementarii fondurilor de dezvoltare rurala si pescuit
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: AM din cadrul MADR. -Sediul central, 42 DADR, APDRP-Sediul central, 8 Centre Regionale, 42 Oficii Judetene.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Dezvoltare de SOFTWARE pentru Managementul Sistemului Informatic pentru operarea eficienta la toate nivelele de management si in toate etapele (programare, licitatie, contractare, monitorizare, evaluare, audit, control si proceduri orizontale).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72210000-0 - Servicii de programare a pachetelor de produse software (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de programare a pachetelor de produse software in domeniul implementarii fondurilor de dezvoltare rurala
Valoarea estimata fara TVA: 4, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de garantie bancara in valoare de 60.000 Euro
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea contractului este asigurata din fonduri Phare 2005 si cofinantare nationala - RO 2005/017-553.03.02.03
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cazier judiciar si/sau certificate echivalente; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale; Adresa de la Curtea Districtuala unde isi are sediul compania / sucursala; Declaratie integritate; Cazier judiciar pentru persoana care semneaza declaratia; Imputernicire pentru persoana care semneaza declaratia in cazul in care nu este persoana imputernicita sa reprezinte firma / sucursala; Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/autorizatie functionare/altele echivalente;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri in ultimii trei (2004, 2005, 2006) a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cel putin 4000000 de Euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
.Proiect ce include fluxuri de documente de lucru, baze de date si aplicatii web pentru institutii cu minim 900 utilizatori 2.Proiect de integrare intre cel putin 2 baze de date proiectate prin tehnologii diferite 3.Personal angajat in proiectare, dezvoltare si implementare de solutii informatice 4.Certificare in Standardul pentru Securitatea Informatiei sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.minim 1 proiect finalizat in ultimii 3 ani (de la data limita de depunere a ofertei), in domeniul proiectarii, dezvoltarii si implementarii de solutii informatice complexe si participarea ofertantului a fost de minimum 1.000.000 Euro; 2.Cel putin 1 proiect finalizat in ultimii 3 ani (de la data limita de depunere a ofertei) 3.cel putin 50 de angajati 4.certificat ISO 27001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Oferta tehnica
80%
Descriere:
2.
Oferta financiara (valoare onorariu total)
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S65-079464din 03.04.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.08.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.08.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.08.2007 12:00
Locul: Oficiul de Plati si Contractare PHARE Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, cod postal: 0306
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): RO 2005/017-553.03.02.03 - Asistenta Tehnica pentru elaborarea software-ului necesar implementarii fondurilor de dezvoltare rurala si pescuit, PHARE 2005
VI.3) Alte informatii
Ofertant - operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna AM - Autoritatea de Management MADR - Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale DADR - Directiile Agricole de Dezvoltare Rurala
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.42, Email: [email protected], Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI, SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: Soseaua Oltenitei nr. 106-111 , sector 4 , ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 7000, Romania, Tel.3323377, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Economiei si Finantelor OPCP - Compartimentul Antifrauda - Serviciu de Control al Calitatii
Adresa postala: B-ul Mircea Voda nr.44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030664, Tel.+4021 326 55 55 int. 614, Email: [email protected], Fax: +4021 326 87 09
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.06.2007 17:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer