Licitatie Publica - Asistenta Tehnica pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate, Proiectului Tehnic, Detaliilor de Executie si Documentatiei de Atribuire pentru variantele de ocolire Barlad si Timisoara Sud
Anunt de participare numarul 86616/18.09.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, poarta G, et 11, cam. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Directia Licitatii, Contractare si Servicii Suport, Tel.021.318.66.62, In atentia: Sorin Fusea Director Directia Licitatii, Contractare si Servicii Suport, Email: [email protected], Fax: 021.318.66.62, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta Tehnica pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate, Proiectului Tehnic, Detaliilor de Executie si Documentatiei de Atribuire pentru variantele de ocolire Barlad si Timisoara Sud
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Romania, Bucuresti, Judetele Vaslui si Timis
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile solicitate de autoritatea contractanta sunt descrise in Caietul de sarcini(Capitolul II din documentatia de atribuire).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
71313440-1-Servicii de evaluare a impactului asupra mediului pentru constructii (Rev.2)
79415200-8-Servicii de consultanta in proiectare (Rev.2)
79418000-7-Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Vezi informatii cuprinse in Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 678, 810RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 133.000, 00 Lei sau 31.468, 86 Euro; Garantia de buna executie 10% din pretul contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European de Dezvoltare Regionala (FEDR); Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere ce va fi legalizat in cazul atribuirii contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. pe propria raspundere: Form. 1 Declaratie privind eligibilitatea; Decl pe propria raspundere: Form 2- Declaratie privind neincadrarea in sit. prev. la art. 181/oug 34/2006 (Certif./ Doc edificatoare: Certificate atestare Fiscala si Certificate constatoare privind indeplinirea oblig exigibile de plata pct 5.1.2 din Fisa de Date); Decl. pe propria raspundere: Form. 3 Declaratie privind capac. de exercitare a activ. prof. (Certif./ Doc edif.: certificat de inregistrare (C.U.I.), emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal teritorial, in copie legalizata, certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, in orig., valabil la data prezentarii/completarii lor, in conformitate cu legislatia in vigoare sau in copie legaliz dc ORC mentioneaza in Certif. Constatator ca este valabil, certificate de atestare profesionala pentru proiectare emise de APDP Romania sau alte organisme similare, valabile pentru anul in curs. In cazul persoanelor juridice/fizice straine: documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, valabile la data prezentarii/completarii lor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media rezultatului exercitiului financiar net (profit net/pierdere) ale ofertantului trebuie sa fie pozitiva pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008); Media cifrelor de afaceri globale ale ofertantului trebuie sa fie mai mare de 4.000.000 Lei pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) folosind Form. 4 si Anexa la Form 4. (Certif./ Doc edificatoare: Bilanturile contabile pe ultimii trei ani(2006;2007;2008) inreg. la organele competente conf.prev.legale in vigoare insotite de Raportul de Audit).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul a finalizat cu succes:
1.Cel putin 2 SF dintre care : un SF in domeniul ITR*) (conf def din Fisa de date a achizitiei), in ultimii 5 ani, cu o lungime de cel putin 5 km; un SF pentru un proiect de constructie noua de DN si/sau drum expres si/sau autostrada, in ultimii 5 ani, cu o lungime de cel putin 5 km;2.Cel putin 2 PT la nivel de DDE din care: un PT la nivel de DDE in domeniul ITR*) (conf def din Fisa de date a achizitiei), in ultimii 5 ani cu o lungime de cel putin 5 km; un PT la nivel de DDE pentru un proiect de constructie noua de DN si/sau drum expres si/sau autostrada, in ultimii 5 ani cu o lungime de cel putin 5 km, folosind: Decl. pe proprie raspundere-Form 5-Decl privind capacit tehnica;Doc/certif. edificatoare: Form 6 Certif privind experienta prestatorului semnat de catre beneficiar
Note: a)*) ITR defineste lucrarile de constructie noua si/sau modernizare si/sau reabilitare si/sau de largire aferente DN si/sau drumurilor expres si/sau autostrazilor;
b)Prin ultimii 5 ani se intelege perioada cuprinsa intre 31.07.2004 pana la data de depunere a ofertelor;
c)In cazul derularii acestor contracte in asociere, indicatorii fizici realizati (lungimea drumului, categoriile serviciilor, etc.) ce au revenit ofertantului trebuie sa atinga cel putin nivelurile min. precizate mai sus.
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul personal cheie: a) Ing de Drumuri - Sef Echipa ; b) Ing de PoduriCerintele min pt cei doi experti cheie sunt mentionate la punctul 5.4 Informatiiprivind capacit prof din Fisa de date a achizitiei (Cap I din DA).
Se vor prezenta: Decl. pe proprie raspundere-Form 7-Lista personalului cheie; Doc/certif. edificatoare: Form 8 CV; copii ale diplomelor/atestatelor/autorizatiilor mentionate in CV; copie BI/CI/Pasaport; dupa caz copie Cartea de munca / Contractul individual de munca /Decl notariala sau certificate/referinte/ recomandari de la angajator; Form 9 Decl exclusivitate si disponibilitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
propunere tehnica
60%
Descriere:
2.
propunere financiara
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.11.2009 10:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.11.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.11.2009 13:00
Locul: CNADNR, B-dul Dinicu Golescu, Nr. 38, Intrarea G, ET 11, Cam 4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Memb. comisie evaluare, reprez. imputerniciti ai op. ec. ce au depus oferte pt proiectul respectiv (max 2 pers/societate), observatori MFP, persoane autorizate de conducerea CNADNR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European de Dezvoltare Regionala (FEDR);Bugetul de stat
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel Bucuresti, Sectia a VIII-a de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str. Splaiul Independentei nr.5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+40 (021) 319.51.80, +40(021)319.51.81;+40(021)319.51.83, Email: [email protected];[email protected], Fax: +40 (021) 319.51.76
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in cel mult 10 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a comunicarii privind rezultatul aplicarii procedurii.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.09.2009 16:24