Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta Tehnica pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate, Proiectului Tehnic, Detaliilor de Executie si Documentatiei de Atribuire pentru variantele de ocolire Toplita si Tusnad


Anunt de participare numarul 86233/12.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, poarta G, etj 11, cam 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Directia Licitatii, Contractare si Servicii Suport, Tel.021.318.66.62, In atentia: Sorin Fusea Director Directia Licitatii, Contractare si Servicii Suport, Email: [email protected], Fax: 021.318.66.62, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta Tehnica pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate, Proiectului Tehnic, Detaliilor de Executie si Documentatiei de Atribuire pentru variantele de ocolire Toplita si Tusnad
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Romania, Bucuresti si Judetul Harghita
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile solicitate de autoritatea contractanta sunt descrise in Caietul de sarcini(Capitolul II din documentatia de atribuire).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
71313440-1-Servicii de evaluare a impactului asupra mediului pentru constructii (Rev.2)
79415200-8-Servicii de consultanta in proiectare (Rev.2)
79418000-7-Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Vezi informatii cuprinse in Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 032, 529RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 120.000, 00 Lei sau 28.393 Euro; Garantia de buna executie10% din pretul contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European de Dezvoltare Regionala (FEDR);Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere ce va fi legalizat in cazul atribuirii contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. pe proprie raspundere: Form. 1, Cap III - Formulare din DA. Decl pe proprie raspundere: Form 2- Declaratie privind neincadrarea in sit.prev.la art.181/oug 34/2006; Certif./ Doc edificatoare: Certificate atestare Fiscala si Certificate constatoare privind indeplinirea oblig exigibile de plata pct 5.1.2 din Fisa de Date. Decl. pe proprie raspundere: Form. 3 Declaratie privind cap de exercitare a acti. prof. ; Certif./ Doc edificatoare certificat de inregistrare (C.U.I.), emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal teritorial, in copie legalizata, certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului care sa ateste ca ofertantul desfasoar activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, in orig., valabil la data prezentarii/completarii lor in conformitate cu legislatia in vigoare sau in copie legaliz dc ORC mentioneaza in Certif. Constat ca este valabil., certificate de atestare profesionala pentru proiectare emise de A.P.D.P. din Romania, si alte organisme similare, valabile pentru anul in curs - in cazul persoanelor juridice/fizice romane, si documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in cazul persoanelor juridice/fizice straine valabile la data prezentarii/completarii lor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media rezultatului exercitiului financiar net (profit net/pierdere) ale ofertantului trebuie sa fie pozitiva pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008), Media cifrelor de afaceri globale ale ofertantului trebuie sa fie mai mare de 3.600.000 Lei pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) folosind : Form. 4 si Anexa la Form 4din Cap III - Formulare din Documentatia de Atribuire; Certif./ Doc edificatoare: Bilanturile contabile pe ultimii trei ani(2006;2007;2008) inreg. la organele competente conf.prev.legale in vigoare insotite de Raportul de Audit.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul a finalizat cu succes
1.Cel putin 2 SF dintre care: un SF in domeniul ITR*) (cf def.din Fisa de date a achizitiei), in ultimii 5 ani, cu o lung de cel putin 5 km;un SF pt un proiect de constructie noua de DN si/sau drum expres si/sau autostrada, in ultimii 5 ani, cu o lung de cel putin 5 km;2.Cel putin 2 PT la nivel de DDE din care: un PT in domeniul ITR*) (cf def. din Fisa de date a achizitiei), in ultimii 5 ani cu o lung de cel putin 5 km; un PT la nivel de DDE pt un proiect de constructie noua de DN si/sau drum expres si/sau autostrada, in ultimii 5 ani cu o lung de cel putin 5 km, folosind: Decl. pe proprie raspundere-Form 5-Decl privind capacit tehnica;
Doc/certif. edificatoare: Form 6 Certif privind experienta prestatorului semnat de catre beneficiar
*) ITR defin lucr de constructie noua si/sau modernizare si/sau reabilitare si/sau de largire aferente DN si/sau drumurilor expres si/sau autostrazilor;
Prin ultimii 5 ani se intelege perioada cuprinsa intre 31.07.2004 pana la data de depunere a ofertelor;
In cazul derularii acestor contr in asociere, indicatorii fizici realizati (lung drumului, categoriile serv, etc.) ce au revenit ofertantului trebuie sa atinga cel putin nivelurile min precizate mai sus.
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul personal cheie: 1.Ing de Drumuri - Sef Echipa; 2.Ing de PoduriCerintele min pt cei doi experti cheie sunt mentionate la punctul 5.4 Informatiiprivind capacit prof din fisa de date (Cap I din DA).Se vor prezenta: Decl. pe proprie raspundere-Form 7-Lista pers cheie; Doc/certif. edificatoare: Form 8 CV; copii ale diplomelor/atestatelor/ autorizatiilor mentionate in CV; copie BI/CI/Pasaport; dupa caz copie Cartea de munca / Contractul individual de munca /Decl notariala sau certif/referinte/ recomandari de la angajator; Form nr.9 Decl exclusivitate si disponibilitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Propunerea Tehnica
60%
Descriere:
2.
Propunerea Financiara
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.10.2009 10:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.10.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.10.2009 13:00
Locul: CNADNR, B-dul Dinicu Golescu, Nr. 38, Intrarea G, Et 11, cam 4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membr. com. evaluare, reprez. imputerniciti ai op. ec. care au depus oferte pentru proiectul respectiv (max 2 pers/societate), observatori MFP, persoane autorizate de conducerea CNADNR.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European de Dezvoltare Regionala (FEDR);Bugetul de stat
VI.3) Alte informatii
a) Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la punctul 5 din Fisa de Date a Achizitiei, ofertantul are dreptul de a prezenta initial declaratie pe propria raspundere (exceptie subpunctele 5.4.3 si 5.4.4) semnata de reprezentatul sau legal, prin care sa confirme ca indeplineste criteriul de calificare, astfel cum a fost solicitat in Documentatia de Atribuire.b) Moneda in care trebuie intocmita oferta: Lei . b) Data limita pentru solicitarea clarificarilor: data 15.10.2009, ora 16:00. c)Eventualele contestatii: pot fi depuse la Curtea de apel Bucuresti, Sectia a VIII-a de Contencios Administrativ si Fiscal- Adresa postala: Str. Splaiul Independentei nr.5, Sector 4, Cod Postal 050091, Bucuresti, Romania, , Telefon +40 (021) 319.51.80, +40(021)319.51.81;+40(021)319.51.83 Fax: +40 (021) 319.51.76, E-mail: [email protected]; [email protected] d) Documentatia de atribuire va fi disponibila pe site-ul www.e-licitatie.ro, precum si pe site-ul www.cnadnr.ro, sectiunea Achizitii Publice. e) Prezentul contract intra sub incidenta acordului OMC.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia a VIII-a de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str. Splaiul Independentei nr.5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+40 (021) 319.51.80, +40(021)319.51.81, Email: [email protected]; [email protected], Fax: +40 (021) 319.51.76, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/InstantaPrezentare.aspxidInstitutie=2
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a comunicarii privind rezultatul aplicarii procedurii.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.09.2009 15:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer