Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru elaborarea unui Master Plan al Portului Constanta


Anunt de participare (utilitati) numarul 139646/13.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA "ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME" SA CONSTANTA
Adresa postala: Incinta Port Constanta, Gara Maritima, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Dezvoltare Achizitii publice, Tel. +40 241601589, In atentia: Mihaela STAETU, Sef Serviciu Dezvoltare Achizi?ii Publice, Email: [email protected], Fax: +40 241601374, Adresa internet (URL): www.portofconstantza.com, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
companie nationala
Activitate (activitati)
- Activit??i portuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Asistenta tehnica pentru elaborarea unui Master Plan al Portului Constanta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Portul Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului il reprezinta intocmirea unui Master Plan al Portului Constanta pentru orizonturile de timp 2020, 2030 si 2040 (pe termen scurt, mediu si lung).Consultantul va avea sarcina sa realizeze urmatoarele (conform Caietului de sarcini): 1.Analiza diagnostic a situatiei existente;
2.Analiza cererii de transport (traficului); 3.Definirea si evaluarea Planurilor alternative si selectarea Master Planului preferat; 4.Strategia de dezvoltare a Portului Constanta; 5.Studii/rapoarte/avize de mediu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71311300-4 - Servicii de consultanta in infrastructura (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Un Master Plan al Portului Constanta
Valoarea estimata fara TVA: 8, 697, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
AC solicita garantie de participare eliberata in numele ofertantului in conform.cu prevederile art.86, alin.(1) HG925/2006, in cuantum de 180.000 lei echiv. a aprox. 39.500 euro la cursul Bancii Europene, 1 euro=4, 5635 lei(pt a beneficia de reducerea de 50% a garantiei se va prezenta declaratia pe proprie raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM).Modul de constituire a garantiei: Instrument de garantare emis de o banca pt participare la licitatie/Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari Formularul 11A/11B Sectiunea IV.Instrumentul de garantare emis de o banca sau de o societate de asigurari din Romania se va prezenta in original.Instrumentul de garantare emis de o banca sau de o societate de asigurari din strainatate se va prezenta in original insotit de traducerea legalizata/autorizata in limba romana in anexa, SAU OP cu cond. confirmarii(stampilarii)acestuia de catre banca, pana la data deschiderii ofertelor.Conturile CNAPM unde poate fi depusa garantia: (LEI)RO83BRDE140SV06373001400 deschis la BRD(EURO)RO96BRDE140SV16846801400.Perioada de valab. a garantiei va fi cel putin egala cu perioada min de valab.a ofertei si anume cel putin 60 zile de la termenul lim de primire a ofertelor, respectiv pana la data de?.Garantia tb sa fie irevocabila.Garantia tb sa prevada explicit daca plata garantiei se va executa: a)conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conform. cu contractul garantat;sau b)neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza decl. acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Se va completa dupa caz Formularul 11A/11B Sectiunea IV. Cuantumul garantiei de buna executie reprezinta 5% din pretul contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se constituie de catre Prestator in scopul asigurarii AC de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Contractantul are obligatia de a constitui garantia de buna executie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contractul de lucrari, valabil si in vigoare pana la receptia finala a lucrarilor si remedierea oricaror defectiuni.(in conformitate cu art. 90 pct.(1) HG 925/2006) Garantia de buna executie se va prezenta AC in termen de 5 zile de la semnarea contractului.Beneficiarul va elibera/restitui Prestatorului garantia de buna executie in termen de 14 zile de la data incheierii Procesului verbal de receptie la terminarea proiectului realizat in baza Caietului de sarcini, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Fonduri nerambursabile de la Comunitatea Europeana- Buget de statProiectul este finantat prin Programul Operational Sectorial ?Transport?
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ofertantul va prezenta: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare; Ofertantul/tertul sustinator/subcontractantul va prezenta Formularul 12A din Sectiunea IV, semnat de catre reprezentantul sau legal
2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare;Ofertantul/ tertul sustinator/subcontractantul va prezenta Formularul 12B din Sectiunea IV, semnat de catre reprezentantul sau legal
3. Indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat: Modalitatea de indeplinire: Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare deschiderii ofertei privindindeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari socialela bugetul general consolidat, sub forma de formulare eliberate de autoritatile competente; Certificat privind impozitele si taxele locale (pe raza careia societatea are sediul social) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile; Cazier fiscal (in perioada de valabilitate), eliberat de DGFP, din care sa reiasa ca nu are fapte inscrise in cazierul fiscal.
Documentele mai sus solicitate se vor prezenta in original, copie legalizata sau ?copie conform cu originalul?, pe formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Persoanele juridice straine - In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile prevazute la art.180 si 181, ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, o declaratieautentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. In ceea ce priveste certificatele de atestare fiscala, cazier fiscal, persoanele juridice straine vor prezenta documente justificative care sa dovedeasca indeplinirea cerintelor conform documentatiei (de ex. pe langa formularele tip, se vor prezenta extrase din legislatia in vigoarea a tarii respective, insotite de traducere autorizata in limba romana, care sa certifice modalitatea de indeplinire a cerintelor asa cum este reglementata in tara respectiva).Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele juridice straine vor prezenta Certificate/documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducerea acestora in limba romana de catre persoane sau institutii autorizate.
Nota : Se vor avea in vedere prevederile Ordinului nr.2618/2011 pentru modificarea si completarea Ordinului MFP nr. 752/2006.
Precizari:
a.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente
b.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul ( dupa caz, toti membrii asocierii) prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor/compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu.4.Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura: Ofertantul va prezentaFormularul 12C din Sectiunea IV Formulare
5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Ofertantul va prezenta Declaratie pe proprie raspundere privind Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Formularului 12D din Sectiunea IV Formulare.
6. Neincadrarea in prevederile art. 69(1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: Ofertantul/subcontractantul/tertul sustinator va prezenta Declaratie pe propria raspundere privind Neincadrarea in situatiile prevazute la art.69(1(evitarea conflictului de interese) conformFormularului 12E din Sectiunea IV.
Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt urmatoarele: Decebal Serban ? Director General, Daniela Serban ? Director economic, George Alexandru Iorov, Director Infrastructura ?Presedinte al Comisiei de licitatie, Membrii comisiei delicitatie: Mihaela Staetu, Maria Mergiu, Nicoleta Andronache, Tanase Pepi, Emilia Horovei, Daniel Jarnea, Laurentiu Teodoru, Liliana Duca, Membrii de rezerva: Luciana Mocanu, Laura Banica, Bogdan Gheorghiu, Radu Florescu. 1)Ofertantul va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, cu date actualizate, emis cu cel mult 30 de zile inaintea depunerii ofertelor, din care sa rezulte adresa si obiectul de activitate al ofertantului (Obiectul Contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN principal sau secundar din Certificatul Constatator emis de ONRC)in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, cu semnatura si stampila si va fi in termen la data deschiderii ofertelor
Nota : Pentru persoanele juridice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/ candidatul este stabilit.Din documente trebuie sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului contine si domenii similare celui care face obiectul prezentei proceduri;
Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate / atestate la autoritatile competente din tara respectiva.
Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre persoane sau institutii autorizate. Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor. Documentele vor avea mentionata perioada de valabilitate.
Nota : In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare din membrii asocierii.In cazul in care obiectul contractului include mai multe tipuri de activitati complementare iar un membru/membrii participa doar la realizarea anumitor parti din contract, pentru indeplinirea cerintei este suficient ca obiectul de activitate( principal sau secundar) al acestuia/acestora sa fie in concordanta doar cu partea din contract pe care o va/vor realiza.
Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul constatator in original/copie legalizata.
2)Ofertantulvaprezenta Declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM Conform Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, daca este cazul, pentru a beneficia de prevederile acesteia.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri
- Media cifrei de afaceri globale intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din ultimii trei ani (2009, 2010, 2011) va fi cel putin egala cu 13.690.500 lei, respectiv 3.000.000 euro, la cursul Bancii Central Europene la 31 iulie 2012, 1 euro = 4, 5635 lei .Nota: a) Conversia in lei a cifrei de afaceri, se va realiza la cursul mediu anual aferent fiecarui an in parte comunicat de BCE
b) Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro, vor transforma mai intai valoarea in euro si apoi in lei, utilizandu-se cursurile medii pentru anii respectivi, publicate pe site-ul Bancii Central Europene, iar apoi se va proceda ca la pct.a).
Informatii privind sustinere terti (financiar)
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conf.art.186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (conform Anexa nr.19), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.
Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 din OUG34/2006, si ale art. 181 lit. a), c1 ) si d) prezentand in acest sens Formularul 12A si Formularul 12A?.
Tertul sustinator va completa Formularul 12E prin care se atesta neincadrarea in situatiile prevazute la art.691.
Tertul sustinator va prezenta documentele conform precizarilor de la art.11(1 din HG 925/2006 cu mod
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara pentru prestari servicii -asistenta tehnica/consultanta
Ofertantul va face dovada prestarii in ultimii 3 ani, calculatipana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, a unui contract de asistenta tehnica privind realizarea unui Master Plan portuar, cu o valoare egala sau mai mare de 6.845.250 lei, adica 1.500.000 euro raportat la cursul de schimb al BNR din data semnarii contractului de prestari servicii.(aceasta valoare cuprinde numai partea prestata de operatorul economic ofertant, in cazul in care a participat intr-o asociere sau ca subcontractor) Contractul nominalizat ca experienta similara trebuie sa fie finalizat in ultimii 3 ani, calculati pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Personal: Expert cheie 1: Lider de echipa si inginer expert in domeniul portuar
Calificare:
a)studii superioare finalizate cu diploma de licenta relevanta sau similara
b)cunoasterea limbii romane si / sau engleze nivel excelent
Experienta generala:
a)minim 5 ani experienta generala, de la data absolvirii invatamantului superior, in domeniul infrastructurii portuare: coordonare generala proiecte similare, strategii, programe de investitii, alte activitati similare.
Experienta specifica:
a)cel putin 1 proiect cu obiect similar finalizat, in care a detinut functia de lider de echipa sau inginer expert in domeniul portuar.
Expert cheie 2: Inginer constructii civile
Calificare:
a)studii superioare finalizate cu diploma de licenta relevanta sau similara
b)cunoasterea limbii romane si / sau engleze nivel excelent
Experienta generala:
a)minim 5 ani experienta generala in domeniul infrastructurii portuare: colectare date, strategii, programe de investitii, alte activitati similare.
Experienta specifica:
a)cel putin 1 proiect cu obiect similar finalizat, realizat in domeniul pentru care este propus expertul.
Expert cheie 3: Economist expert in domeniul portuar
Calificare:
a)studii superioare finalizate cu diploma de licenta relevanta sau similara
b)cunoasterea limbii romane si / sau engleze nivel excelent
Experienta generala:
a)minim 5 ani experienta generalaExperienta specifica:
a)cel putin 1 proiect cu obiect similar finalizat, in domeniul pentru care este propus expertul.
Expert cheie 4: Expert lant logistic
Calificare:
a)studii superioare finalizate cu diploma de licenta relevanta sau similara
b)cunoasterea limbii romane si / sau engleze nivel excelent
Experienta generala:
a)minim 5 ani experienta generala in domeniul infrastructurii de transport maritim: intermodalism, dezvoltarea activitatilor logistice, strategii, programe de investitii, alte activitati similare.
Experienta specifica:
a)cel putin 1 proiect cu obiect similar finalizat, realizat in domeniul pentru care este propus expertul.
Expert cheie 5: Expert mediu
Calificare: a)studii superioare finalizate cu diploma de licenta relevanta sau similara
b)cunoasterea limbii romane si / sau engleze nivel excelent
Experienta generala:
a)minim 5 ani experienta generala in domeniulprotectiei mediului, gospodaririi apelor
Experienta specifica:
a) cel putin 1 proiect cu obiect similar finalizat, realizat in domeniul pentru care este propus expertul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Oferta tehnica - Organizare si metodologie
40%
Descriere: Abordarea propusa de consultant include metodologie pentru atragerea sectorului privat (abordarea PPP)-40 puncte. Permanenta prezenta a consultantului insusi pe parcursul proiectului in Constanta sau prin intermediul unui partener local-20 puncte. Numar de ipoteze si riscuri identificate de fiecare operator economic (altele decat cele prezentate in Caietul de sarcini)-40 puncte.
Punctaj maxim componenta tehnica: 100
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.11.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.11.2012 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.11.2012 13:00
Locul: CN APM SA Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor in baza unei imputerniciri scrise si a actului de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul este finantat prin Programul Operational Sectorial ?Transport?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Transport
VI.3) Alte informatii
Cerinta min privind propunerea tehnica este indeplinita daca aceasta contine toate subpunctele din Caietul de Sarcini, ?Cerinte privind consultantul?, Subcap ?Org si Metod?: Argumentare, Strategia de lucru propusa si Planif activit si graficul de indeplinire a activ.In aceste conditii (respectarea de catre ofertant a caietului de sarcini;prez in propunerea tehnica a subpunctelor precizate mai sus) oferta poate fi considerata conforma si admisibila din punct de vedere tehnic.Pt ofertele care nu indeplinesc cerinta min nu se vor acorda puncte, ci se vor considera neconforme din punct de vedere tehnic.In vederea acordarii pctj, se vor analiza punctele tari si punctele slabe ale fiecarei oferte.Puncte tari=aspecte relevante pt criteriul respectiv, care dem deplina intelegere a cerintelor Caietului de sarcini, o abordare corespunzatoare, elemente suplimentare fara de cerintele min: Puncte slabe=aspecte care nu sunt suficient detaliate sau nu se demonstreaza ca au fost intelese suficient, astfel incat contractul sa fie implementat in cele mai bune conditii-pt cea mai buna oferta pe fiecare subcapitol se va acorda 100% din punctaj, iar pt celelalte se va acorda procentual mai putin pe baza punctelor tari si punctelor slabe identificate (de ex: daca oferta X are 10 puncte tari si 2 puncte slabe, fiind cea mai buna?primeste 100% din punctaj pentru subcriteriul respectiv(10-2 puncte reprezinta 100 => 1 punct = 12, 5 in plus pentru punctele tari si in minus pentru punctele slabe);oferta Y are 8 puncte tari 1 punct slab ? primeste 8x12, 5-1x12, 5=87, 5% din punctajul pt subcriteriul respectiv.Oferta financiara cu cel mai mic pret va primi 100 de puncte, iar pt celelalte se acorda punctajul corespunzator astfel: Pfin oferta x=Valoare oferta cea mai mica/Valoare oferta x)*100, unde valorile considerate sunt cele in lei fara TVA.Va fi declarata castigatoare oferta care va obtine cel mai mare punctaj total: Ptotal=Poferta tehnica x 40%+Poferta financiara x 60%
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizam faptul ca termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala , ,Administratia Porturilor Maritime?? S.A. Constanta
Adresa postala: Incinta Port Constanta, Poarta nr. 1, Gara Maritima, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Tel. +40 241601671, Email: [email protected], Fax: +40 241619512, Adresa internet (URL): www.portofconstantza.com
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.10.2012 09:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer