Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru evaluarea intermediara a Programului Operational Sectorial Transport?2007-2013, pentru perioada 2007-2011


Anunt de participare numarul 140886/04.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Transporturilor
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Alexandra Anghelina, Tel. +40 750032413, In atentia: Gabriela Teletin, Email: [email protected], Fax: +40 0213110565 / +40 0213196127, Adresa internet (URL): www.mt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Autoritate de stat care elaboreaza strategia si reglementarile specifice de dezvoltare in domeniul transporturilor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica pentru evaluarea intermediara a Programului Operational Sectorial Transport?2007-2013, pentru perioada 2007-2011
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: sediul autoritatii contractanteMinisterul Transporturilor si Infrastructurii, Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul contractului este evaluarea intermediara a POS-T pentru perioada 2007 ? 2011, constand in evaluarea strategica si operationala a intregului program si formularea de recomandari in scopul sprijinirii AM in atingerea obiectivelor POS-T.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79419000-4 - Servicii de consultanta in domeniul evaluarii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Min. 239 zile lucratoare pentru expertii principali
Min. 157 zile lucratoare pentru expertii pe termen scurt
Valoarea estimata fara TVA: 1, 097, 850RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 21.000 lei (50% pt IMM).Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in Formularul 23, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, Scrisoarea de garantie de participare va fi emisa in numele si pentru liderul asocierii. In cazul in care garantia de participare se va constitui prin virament bancar, ofertantul va vira suma in contul RO53TREZ7005005XXX000180, deschis la ATCP Mun. Bucuresti. Dovada constituirii garantiei de participare se va depune in original cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Cu exceptia situatiilor descrise mai sus, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a respinge in cadrul sedintei de deschidere orice oferta care nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.in cazul constituirii garantiei de participare in alta moneda decat leu, se va considera cursul de schimb valutar publicat pe site-ul BNR in ziua publicarii anuntului de participare pentru respectiva procedura de atribuire. Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului (5% pt. IMM).Garantia de buna executie va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in forma prezentata in Formularul 26, inainte de data semnarii contractului, ca o conditie de semnare si intrare in vigoare a contractului de achizitie. Autoritatea contractanta nu intentioneaza constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate la plata, prevazuta de art. 90 alin. (3) din HG nr.925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Cofinantare din fonduri comunitare nerambursabile si buget de stat. Modalitatea de plata este descrisa in clauzele contractuale (factura/OP).
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul ofertei comune castigatoare, grupul de operatori economici va prezenta, inainte de incheierea contractului, dovada legalizarii asocierii.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din ordonanta - Formularul 3 din sect III a Doc de atrib, original, semnat, datat si stampilat;2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta - Formularul 4 din sect III a Doc de atrib, original, semnat, datat si stampilat;3) Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa plata obligatiilor exigibile la finalul lunii anterioare celei in care se depun ofertele. Pentru ofertantii straini se vor considera conditiile aplicabile conform legislatiei din tara de origine;4) Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa plata obligatiilor exigibile la finalul lunii anterioare celei in care se depun ofertele. Pentru ofertantii straini se vor considera conditiile aplicabile conform legislatiei din tara de origine;5) Certificat de participare cu oferta independenta, Formularul 6 din sect III a Doc de atrib, original, semnat, datat si stampilat;6) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind. 1 din ordonanta - Formularul 5 din sect III a Doc de atrib, original, semnat, datat si stampilat;Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt Gabriela Teletin ? director, Serban Cucu ? director general si Sorana Lazar - Paraschivescu - sef serviciu. Ordonator de credite ? ministru Ioan Ovidiu Silaghi, secretar de stat Septimiu Buzasu. 1) Certificat constatator - Eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, care trebuie sa corespunda obiectului contractului (servicii de consultanta in management). In cazul persoanelor juridice /fizice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic si din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, care trebuie sa corespunda obiectului contractului (servicii de consultanta in management). In cazul asocierii mai multor operatori economici cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinita de catre fiecare dintre operatorii economici asociati. Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea in orig./copie legalizata a certificatului constatator/documentelor care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
2) Declaratie pe proprie raspundere privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, Formularul 7 din sect III a Doc de atrib, original, semnat, datat si stampilat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) sa fie de minim: 300.000 Euro (sau echivalent).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul a prestat in ultimii 3 ani (impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertelor) servicii de evaluare strategii si/sau programe, a caror valoare cumulata sa fie de minim240.000 Euro.
Se vor lua in considerare proiectele de evaluare continue (on going), intermediare, ad-hoc, ex post sau alte tipuri, care se pot considera similare cu prezentul proiect. Evaluarile ex-ante nu se considera similare cu prezentul proiect si nu se vor lua in considerare.
Sunt acceptate serviciile solicitate, din cadrul unor contracte/proiecte in derulare, pentru care ofertantul poate demonstra ca au fost prestate si au fost acceptate de beneficiar.Valorile vor fi exprimate in moneda nationala a ofertantului si in Euro, la cursul mediu pentru anul respectiv, comunicat de Banca Centrala Europeana (http: //sdw.ecb.europa.eu/browse.do?node=2018794)
- Calificarea si experienta profesionala a expertilor cheie: 1)Coordonator de proiect ? Evaluator cu experienta in evaluarea de programe/strategii infrastructura de transporta)studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau similara
b)cunoasterea limbii romane sau limbii engleze nivel foarte bine
c)min. 5 ani experienta in infrastructura de transport (consultanta, executie de lucrari, supervizare de lucrari sau similar, in domeniul infrastructurii de transport)
d)Participarea in minim 1 proiect de evaluare strategii/programe in care s-a(u) realizat studiu/studii de caz
e) Participarea in minim 1 proiect in care expertul a indeplinit func?ia de coordonator de proiect (?team leader?, lider de proiect)
2)Expert principal 1 ? Evaluator cu experienta in infrastructura de transport rutier
a)studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau similara
b)cunoasterea limbii romane sau limbii engleze nivel foarte bine
c)min. 3 ani experienta in infrastructura de transport rutier (consultanta, executie de lucrari, supervizare de lucrari sau similar, in domeniul infrastructurii de transport rutier)
d)participarea in calitate de evaluator in min.1 proiect de evaluare strategii/programe
3)Expert principal 2 ? Evaluator cu experienta in infrastructura de transport feroviar
a)studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau similara
b)cunoasterea limbii romane sau limbii engleze nivel foarte bine
c)min. 3 ani experienta in infrastructura de transport feroviar (consultanta, executie de lucrari, supervizare de lucrari sau similar, in domeniul infrastructurii de transport feroviar)
d)participarea in calitate de evaluator in min.1 proiect de evaluare strategii/programe
4)Expert principal 3 ? Expert Resurse Umane
a)studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau similara
b)cunoasterea limbii romane sau a limbii engleze, nivel foarte bine
c)min. 3 ani experienta in domeniul resurselor umane
d)participarea in min. 1 proiect de evaluare strategii/programe
5)Expert principal 4 ? Expert BPR (Business Project Re-Engineering)
a)studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau similara
b)cunoasterea limbii romane sau a limbii engleze, nivel foarte bine
c)min. 3 ani experienta in infrastructura de transport (consultanta, executie de lucrari, supervizare de lucrari sau similar, in domeniul infrastructurii de transport)
d)participarea in min 1 proiect de evaluare strategii/programe in care a indeplinit functia de expert BPR (Business Project Re-Engineering) sau similar (cu atributii relevante pentru indeplinirea activitatilor aferente intrebarilor de evaluare 4 si 6 din Caietul de sarcini)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: A se vedea Anexa A la Caietul de sarcini
2.
Oferta tehnica
60%
Descriere: Strategia propusa pentru executia contractului - 30 puncte, Planul de lucru si alocarea resurselor umane si materiale - 20 puncte, Managementul proiectului - 10 puncte
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.02.2013 09:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.02.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.02.2013 13:00
Locul: Sediul MTI, Bd. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, et. 1, sala 29.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor, maxim 2 persoane pe baza de imputernicire scrisa si depusa odata cu oferta sau anterior.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial Transport 2007 ? 2013Tipul de finantare: Cofinantare Fonduri structuraleFond european: Fondul European de Dezvoltare Regionala
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Transport
VI.3) Alte informatii
Operatorul economic declarat castigator este obligat sa detina/sa-si deschida cont la Trezorerie, in vederea efectuarii platilor aferente serviciilor prestate in cadrul contractului. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana. Daca este cazul, oferta va include Acordul de asociere, nelegalizat. Stabilirea ofertei castigatoare se va face numai prin compararea valorii totale fara TVA a ofertelor admisibile. In cazul in care pe primul loc sunt 2 sau mai multe oferte admisibile, cu valori totale fara TVA egale, se va solicita reofertare doar respectivilor ofertanti, in plic inchis, in termen de 3 zile lucratoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator de actul autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Transporturilor si Infrastructurii - Directia Proiecte Asistenta Tehnica
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. +40 750032413, Email: [email protected], Fax: +40 0213110565 / +40 0213196127, Adresa internet (URL): www.ampost.ro ; www.mt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.11.2012 16:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer