Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru evaluarea intermediara a Programului Operational Sectorial Transport 2007-2013
Anunt de participare numarul 73565/14.03.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Transporturilor
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Gabriela Teletin, etaj 1, camera 15, Tel.319.61.56, In atentia: Gabriela Teletin, Email: [email protected], Fax: 311.05.65, Adresa internet (URL): www.mt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Autoritate de stat care elaboreaza strategia si reglementarile specifice de dezvoltare in domeniul transporturilor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica pentru evaluarea intermediara a Programului Operational Sectorial Transport 2007-2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta tehnica pentru evaluarea intermediara a Programului Operational Sectorial Transport 2007-2013
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
79419000-4-Servicii de consultanta in domeniul evaluarii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de consultanta in evaluare(conform Capitolului II din Documentatia de atribuire)
Valoarea estimata fara TVA: 614, 471.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare 11.000 RON. Se solicita garantie de buna executie in valoare de 10% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Modalitatea de finantare: fonduri comunitare si buget de stat. Modalitatea de plata este descrisa in clauzele contractuale, ce fac parte din documentatia de atribuire
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul ofertei comune castigatoare, grupul de operatori economici va prezenta, inainte de incheierea contractului, dovada legalizarii asocierii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de neincadrare in preved art.180 din OUG nr 34/2006, data in fata notarului, unei autoritati administrative sau judiciare sau unei asociatii profesionale cu competente in acest sens(Formular nr. 2);Fie Declaratie de neincadrare in preved art.181 din OUG nr 34/2006(Formular nr.3), autentif de notar;Fie Declaratie de neincadrare in preved art.181 din OUG nr 34/2006(Formular nr.3), insotita de document(e) considerat(e) edificator(oare) in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, care demonstreaza ca ofertantul nu se incadreaza in niciuna din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr34/2006in original sau in copie legalizata.Nota: Doc constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, vor fi in termenul de valab si vor atesta indeplinirea acestor obligatii pana la data de 31.12.2008 sau o data ulterioara.Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc forma de inregistrare ca persoana fiz/jurin original/in copie legaliz.Ofertantii persoane jur/fiz romane vor prezenta certif constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului.Ofertantii persoane jur/fiz straine vor prezenta certificat constatator sau alt document echivalent, corespunzator legislatiei tarii in care ofertantul este stabilit, emis de Oficiul Registrului Comertului, care sa dovedeasca forma de inregistr ca pers fiz sau jurid
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A se completa Formularul nr. 5 din cap. 3, al documentatiei de atribuire Formular privind capacitatea economica si financiara.
Copii ale situatiilor financiare pentru fiecare dintre cei 3 ani si fiecare operator economic
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. media cifrei de afaceri anuale din ultimii trei ani (2005, 2006, 2007) sa fie de minim 350.000 euro; 2. rezultatul (profit / pierdere) exercitiului financiar cumulat pe ultimii trei ani (2005, 2006, 2007) sa fie pozitiv. Nota: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Se va prezenta Formular nr. 6, din cap. 3 al documentatiei de atribuire, privind capacitatea tehnica prin ultimii trei ani se intelege ultimii trei ani impliniti la termenul limita pentru depunerea ofertelor;2.Se va prezenta Formularul 6.1., din cap. 3 al documentatiei de atribuire cu Detalierea proiectelor din Formularul 6, recomandari/certificate emise de Beneficiari/Angajatori sau Documente constatatoare a indeplinirii obligatiilor contractuale conf. art. 36 indice 1 din HG nr. 925/2006, pentru contracte incheiate conf. prevederilor OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.3.Se vor prezenta Formularul 9 Lista experilor cheie, Formularul 10 CV-uri experti cheie, Formularul 11 Declaratie de disponibilitate - fiecare expert cheie, copii legalizate ale diplomelor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Min. 2 proiecte in domeniul evaluarii de programe/strategii finantate din fonduri publice, finalizate in ultimii 3 ani, dintre care min. 1 proiect cu valoare de min. 100.000 Euro.2.Echipa de experti va cuprinde 2 experti principali, dintre care unul va fi Coordonator de proiect.3.Expert principal 1 coordonator de proiect: studii superioare lunga durata, cu diploma de licenta; cunostinte foarte bune limba romana si/sau limba engleza; min. 1 proiect in care a avut calitatea de coordonator de proiect; min. 5 ani experienta in gestionarea instrumentelor structurale sau instrumentelor de pre-aderare (programare/implementare/monitorizare/evaluare); min. 2 proiecte de evaluare programe/strategii finantate din fonduri publice, in care a fost evaluator.4.Expert principal 2: studii superioare de lunga durata, cu diploma de licenta; cunostinte foarte bune limba romana si/sau limba engleza; min. 3 ani experienta in gestionarea instrumentelor structurale sau a instrumentelor de pre-aderare (programare/implementare/monitorizare/evaluare); min. 2 proiecte de evaluare programe/strategii finantate din fonduri publice, in care a fost evaluator.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
tehnic
60%
Descriere:
2.
financiar
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.04.2009 09:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.04.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.04.2009 12:00
Locul: Ministerul Transporturilor si Infrastructurii, B-dul Dinicu Golescu nr. 38, etaj 2, camera 69, Secto
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor, maxim 2 persoane pe baza de imputernicire scrisa si depusa odata cu oferta.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este disponibila de la data publicarii acestui anunt si se obtine gratuit, accesand site-ul www.e-licitatie.ro. La punctul II.3) de mai sus, durata contractului de 4 luni reprezinta durata de implementare a activitatilor contractului. Perioada de valabilitate a contractului incepe de la data semnarii contractului, include durata de implementare a activitatilor (4 luni de la data inceperii) si expira odata cu plata finala. Data inceperii va fi in termen de 3 zile de la data semnarii contractului.Mentionam ca aceasta procedura nu se afla sub incidenta art. 35, privind modif. art. 256, alin. 1indice 1, din OUG 19 din 2009, priv unele masuri in domeniul legislatiei referitoare la achizitiile publice, fiind un proiect de consultanta si evaluare a documentului care stabileste prioritatile, obiectivele si alocarea fondurilor pt dezvoltarea sectorului national de transporturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40 21 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +40 21 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Arbitraj Comercial International de pe langa Camera de Comert si Industrie a Romaniei
Adresa postala: B-dul Octavian Goga nr. 2, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030982, Romania, Tel.+40 21 319.27.47, Email: [email protected], Fax: + 40 21 319.01.26, Adresa internet (URL): www.ccir.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator de actul autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Transporturilor si Infrastructurii Directia Implementare Proiecte
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.+40 21 319.61.27, Email: [email protected], Fax: +40 21 311.05.65, Adresa internet (URL): www.mt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.03.2009 14:56