Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru executarea lucrarilor de "Modernizare strazi in vederea fluidizarii traficului de acces intre zone rezidentiale si functionale din Municipiul Oradea


Anunt de participare numarul 100551/21.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala:  P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410100, Romania, Punct(e) de contact:  Antoniu Dan, Tel. 0259.437000, 0259.436276, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0259/437544; 0259/440746, Adresa internet (URL):  www.oradea.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala:  P-ta Unirii nr.1, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410100, Romania, Punct(e) de contact:  Aurelia Tent, Tel. 0259/437000 , int.253, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0259/437544
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala:  P-ta Unirii nr.1, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410100, Romania, Punct(e) de contact:  Antoniu Dan, Tel. 0259/437000 , int.230, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0259/437544
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala:  P-ta Unirii nr.1, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410100, Romania, Punct(e) de contact:  Antoniu Dan, Tel. 0259/437000 , int.230, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0259/437544
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica pentru executarealucrarilor de "Modernizare strazi in vederea fluidizarii traficului de acces intre zone rezidentiale si functionale din Municipiul Oradea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: municipiul Oradea
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea serviciilor de asistenta tehnica si asistenta de consiliere a beneficiarului in vederea implementarii cu succes proiectului finantat prin P.O.R. privind executia lucrarilor pentru modernizarea unui numar de 19 strazi in vederea fluidizarii traficului in municipiul Oradea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71311100-2 - Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionarea serviciilor de asistenta tehnica si asistenta de consiliere a beneficiarului in vederea executiei lucrarilor pentru modernizarea unui numar de 19 strazi in municipiul Oradea
Valoarea estimata fara TVA: 447, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-garantia de participare: 8.900 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-bugetul local si fonduri structurale prin POR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea ;
-Declaratie privind ne?adrarea ?prevederile art. 181 ;
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat de stat si bugetul local valabile la data deschiderii ofertelor;
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata si eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor;
-Certificat de inregistrare (CUI).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani(2007, 2008, 2009) sa fie mai mare sau egala cu:
-bilant contabil pe anii 2007, 2008 si 2009 vizat si inregistrat de organele competente in domeniu.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-800.000 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista principalelorservicii similare prestate in ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009);
-prezentare formular privind experienta similara completat, insotit de copia xerox a respectivului contract de prestari servicii similare, recomandarea din partea beneficiarului si procesul verbal de receptie finala a lucrarilor pentru care s-au prestat serviciile similare de asistentatehnica;
-Declaratie privind echipamentele tehnice ;
-Declaratie pe proprie raspundere referitoare la conditiile de munca si protectia muncii;
-Informatii privind subcontractantii (daca este cazul);
-Declaratie cu personalul specializat care sa contina:
-Recomandare pentru fiecare membru al echipei prezentat ca si personal de specialitate, din partea beneficiarului pentru care acesta a prestat servicii similare cu cele pentru care a fost nominalizat in oferta.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1)un lider de echipa autorizat pentru minim 3 dirigentii de santier (adica domeniul 3.1.), cu minim 10 ani experienta profesionala in inginerie drumuri si poduri si minim 5 ani experienta relevanta in managementul de program/proiect in domeniul drumuri, poduri;2)minim 3(trei) diriginti de santier cu cel putin 10 ani experienta profesionala in inginerie drumuri si poduri, autorizati pentru domeniul 3.2. drumuri si poduri de interes judetean;3)minim un inginer cu cel putin 10 ani experienta profesionala in inginerie tehnico-edilitara autorizat pentru domeniul, 6.1. lucrari tehnico- edilitare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.06.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.06.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.06.2010 12:00
Locul: sediul Municipiului Oradea, str. P-ta Unirii, nr.1, et.1 - Sala Mica
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR 2007-2013, Axa 2, D.M.I.21
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel – Oradea, Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala:  Parcul Traian, NR.10, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410033, Romania, Tel. 259/415903, Email:  [email protected], Fax:  0259/426881
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, ,Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
-5 zile de la data luarii la cunostinta a actului considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MUNICIPIUL ORADEA - Directia Juridica
Adresa postala:  P-ta Unirii nr.1, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410100, Romania, Tel. 0259/437000, Email:  [email protected], Fax:  0259/437544
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.05.2010 16:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer