Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru executarea lucrarilor de Modernizare strazi in vederea fluidizarii traficului de acces intre zone rezidentiale si functionale din Municipiul Oradea


Anunt de participare numarul 92698/29.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Doina Romocea, Tel.0259.437000, 0259.436276, Email: [email protected], Fax: 0259.437000, 0259.436276, Adresa internet (URL): www.oradea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica pentru executarealucrarilor de Modernizare strazi in vederea fluidizarii traficului de acces intre zone rezidentiale si functionale din Municipiul Oradea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Oradea
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
asistenta tehnica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71311100-2 - Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ASISTENTA TEHNICA
Valoarea estimata fara TVA: 447, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 8900 RONGARANTIE DE BNA EXECUTIE 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA FVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE LEGALIZATA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Certificat DGFP [bugetul de stat]
Certificattaxe si impozite locale [bugetullocal]
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
Certificat de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale conform Formular anexat din care sa rezulte cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 800.000 RON;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelorservicii similare prestate in ultimii 3 ani care sa contina cel putin un contract privind asistenta tehnica drumuri si poduri, insotita de copia xerox a contractului de prestari servicii, procesul verbal de receptie finala si recomandarea din partea beneficiarului;Experienta profesionala Experienta de cel putin 10 ani in inginerie drumuri si poduri
Experienta de cel putin 5 ani in managementul de program/proiect in domeniul drumuri, poduri;
-copia xerox a contractului similar finalizat si declarat, insotit de procesul verbal de receptie si recomandare din partea neficiarului.
3)- Declaratie cu personalul specializatSe impune cerinta minima obligatorie:
1. un lider de echipa- cel putin 10 ani experienta profesionala in inginerie drumuri si poduri(proiectare, constructie, activitati asociate cu cerintele specifice caietului de sacini), posesor al unei atestari pentru drumuri si poduri (minim 3 diriginti de santier), emise de Inspectoratul de Stat in Constructii.- cel putin 5 ani experienta relevanta in managementul de program/proiect in domeniul drumuri, poduri.
2. minim 3 diriginti de santier angajati si autorizati pentru domeniul, 3.2. drumuri si poduri de interes judetean;
3. minim 1 inginerangajat si autorizat pentru domeniul, 6.1. lucrari tehnico- edilitare;Se impun urmatoarele cerinte pentru echipa:
calificari si abilitatia) Licentiat in inginerie drumuri si poduri sau diploma echivalenta cerinta pentru pentru diriginti de santier si inginer;b) Cunostinte de operare pe calculator in MS Word, Excell-c) Cunostinte la un nivel ridicat de limba engleza+vorbit si scris fluentd) Cel putin 10 ani de experienta profesionala in inginerie drumuri si poduri (proiectare, constructie, activitati asociate cu cerintele specifice caietului de sarcini ) -e) Cel putin 10 ani de experienta profesionala in inginerie tehnico-edilitare (proiectare, constructie, activitati asociate cu cerintele specifice caietului de sarcini ) - cerinta pentru pentru inginer instalatii tehnico-edilitare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.01.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.01.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.01.2010 10:00
Locul: PRIMARIA MUNICIPIULUI ORADEA, SALA MICA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): AXA POR
VI.3) Alte informatii
telefon 0259/437000
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: PARCUL TRAIAN , NR.10, Localitatea: ORADEA, Cod postal: 410033, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: PIATA UNIRII, NR.1, Localitatea: ORADEA, Cod postal: 410100, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.12.2009 20:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer