Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru ,,Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Bacau'' (Asistenta tehnica pentru Managementul Proiectului, Proiectare si Supervizarea Lucrarilor)


Anunt de participare (utilitati) numarul 113641/31.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC COMPANIA REGIONALA DE APA BACAU SA
Adresa postala:  Narciselor, nr. 14, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600310, Romania, Punct(e) de contact:  VALENTIN MURARU, Tel. 0334 401 796, In atentia:  OLIMPIA ADAM, Email:  [email protected], Fax:  0234 551 175, Adresa internet (URL):  www.apabacau.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Alte institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Asistenta tehnica pentru , ,Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Bacau'' (Asistenta tehnica pentru Managementul Proiectului, Proiectare si Supervizarea Lucrarilor)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Jud. Bacau
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta tehnica pentru , ,Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Bacau'' (Asistenta tehnica pentru Managementul Proiectului, Proiectare si Supervizarea Lucrarilor)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
71311000-1-Servicii de consultanta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71521000-6-Servicii de supraveghere a santierului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Asistenta tehnica pentru , ,Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Bacau'' (Asistenta tehnica pentru Managementul Proiectului, Proiectare si Supervizarea Lucrarilor)
Valoarea estimata fara TVA: 37, 029, 548RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
50 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 500.000 lei, Garantie de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene: 85%, Co-finantare nationala: 15%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Participarea la procedura de atribuire este permisa tuturor ofertantilor.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratia privind calitatea de participant la procedura;
-declaratia privind eligibilitatea;
-declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006:
-cazier judiciar al companiei,
-certificat de atestare fiscala,
-certificat pentru plata CAS
-certificat pentru plata impozitelor si taxelor locale
-certificat unic de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului
-certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului sau echivalent
-documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
-certificat de participare la licitatii cu oferta independenta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a). Media Cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2007, 2008, 2009), trebuie sa fie mai mare sau egala cu 60.000.000 lei.
b). Media profitului operational a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie pozitiva.
c). Ofertantul trebuie sa demonstreze printr-un extras de cont de la banca lui/scrisoare de confort (model propriu), ca are la dispozitie sau are acces la lichiditati, linii de credit sau alte mijloace financiare suficiente pentru a satisface fluxul de numerar necesar derularii contractului pentru o perioada de 3 luni, nu mai putin de 1.500.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
I. Experienta similara: 1.cel putin 1 contr. care a avut ca ob. dezv.a unui sist. modern de modelare hidr. a sist. de alim. cu apa si canaliz. in cel putin 1 localitate, cu cel putin 100.000 loc.2.cel putin 1 contr. ptr. implem. unui sist. GIS, pentru o lung. a conductelor de min. 50 km 3.cel putin 1 contr. care a avut ca ob. realiz. proiect. si intocm.docum.de atrib.ptr.contr.de lucrari in dom. infrastr.de alim.cu apa/canalizare, statii de tratare/epurare avand o val.a invest. de min. 30 mil eur in cond.contr.de tip FIDIC Rosu sau FIDIC Galben si a acordat sprijin pe perioada desfas. licitatiilor respective. 4.cel putin 1 contr. pentru realiz. unui Master Plan la nivel Reg.ptr sect. de apa si apa uzata, pentru cel putin 200.000 de loc.5.unul contr., de asist. tehnica de Superviz.(CPV-uri similare cu CPV-urile prezentului contr.)a carui val.sa fie de cel putin 3 mil euro iar val.invest. supervizate sa nu fie mai mica de 70 mil. eur. 6.1 contr.de supervizare de lucrari pentru constructia/reabilitarea unei statii de epurare cu o capac. de min. 190.000 p.e. Nota: 1.Val. care va fi luata in considerare este fie val. totala a proiectului, in cazul in care ofertantul a actionat/ actioneaza ca unic contractant, fie o parte din val. totala a proiectului corespunz. cu cota parte din participarea sa in asociere, in cazul in care ofertantul a fost membru al unei asocieri de operatori economici. 2.Ultimii 3 ani reprez. perioada de la 1 dec. 2007 pana la data limita de depunere a ofertei.
II. Dotarea cu personal: Op. Ec. sau grupul de op. trebuie sa dovedeasca ca dispune de personal care cuprinde urmatorii specialisti principali: lider de echipa, lider de echipa adjunct, expert financ., expert ing. de mediu, expert modelare hidraulica, expert GIS, expert achizitii, lider de echipa adj., ing. De proces - Statie tratare apa potabila/SEAU, ing.rezidenti pentru-Z1 Bacau, Z2Buhusi, Z3 Moinesti-Comanesti, Z4 Darmanesti si Targu Ocna, Z5 Statie de trat.a apei potabile CaraboaiaExperti pe termen lung: Expert in Contr.Pierd. de apa, Proiect.de Constr.civile, Ing. Mecanic, Ing. Electric., ing.automatist, ing. Instal., expert institutional, expert publicit. si comunicare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Modul in care ofertantul intelege obiectivele proiectului si rezultatele asteptate
20%
Descriere:
3.
Metodologia de prestare a serviciilor
25%
Descriere:
4.
Organizarea si planificarea in timp a activitatilor
25%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
2826
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.01.2011 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.01.2011 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.01.2011 13:00
Locul: sediul autoritatii contractante-Bacau, str. Narciselor, nr. 14
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Procedura: Licitatie restransa accelerataJustificare: natura exceptionala a situatiei economice si necesitatea absorbtiei fondurilor europene pentru dezvoltarea si imbunatatirea infrastructurii de apaLimitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe: Numar minim preconizat: 5; numar maxim: 8Criterii de selectie: Capacitatea tehnica-70 puncte; Capacitatea economico-financiara-30 puncte
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stravropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau-Sectia Contencios Administrativ si Fiscal (cale de atac)
Adresa postala:  str. Cuza Voda, nr. 1, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600017, Romania, Tel. 0234207604, Email:  [email protected], Fax:  0234207606
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre rezultatul procedurii de achizitie publica
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al SC Compania Regionala de Apa Bacau SA
Adresa postala:  Str. Narciselor, nr. 14, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600310, Romania, Tel. 0334401796, Fax:  0234551175
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.12.2010 17:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer