Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru implementarea domeniilor majore de interventie 3.3 si 6.1 din Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane, Romania 2007 - 2013


Anunt de participare numarul 57778/08.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL MUNCII SOLIDARITATII SOCIALE SI FAMILIEI
Adresa postala: Calea Plevnei, nr. 46-48, Sector1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010233, Romania, Punct(e) de contact: AM POS DRU - Serviciul Licitatii, Tel.+4021-315.02.09, In atentia: Mihaela GODINAC, Email: [email protected], Fax: +4021-315.02.07, Adresa internet (URL): www.fseromania.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica pentru implementarea domeniilor majore de interventie3.3 si 6.1 din Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane, Romania 2007 - 2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Romania, AM POS DRU, Calea Plevnei 46-48, Sector1 Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectul este menit sa sprijine MMFES in implementarea cu succes a DMI 3.3 si DMI 6.1.
In acest scop, proiectul este structurat pe trei componente:
Componenta I Realizarea si adoptarea sistemului de management si control
Componenta II Strategia de implementare
Componenta III Informare si publicitate
Componenta IV Implementarea DMI 3.3 si DMI 6.1
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74141100-0 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.1)
74142100-7-Servicii de gestionare a proiectelor altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 10, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de: 200.000 EURO. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 30.09.2008.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantat de UE prin FSE in cadrul POSDRU, AP 7 AT, DMI 7.1 Sprijin pentru implementarea, managementul general si evaluarea POSDRUPlatile se fac in conformitate prevederile din Contractul de servicii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere semnat de operatorii economici
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Persoane juridice romane: Declaratie privind eligibilitatea;
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.180 si 181 din OUG nr.34/2006
Certificat constatatorAdresa de la Instanta Competenta/Curtea Districtuala unde isi are sediul companiaCertificat de atestare fiscalaCertificat privind plata impozitelor si taxelor localeCazier fiscal
Cazier judiciar pentru administrator(i)Certificat de inregistrare
Declaratie de integritate
Persoane juridice straine: orice document similar emis in tara de origine insotit de traducerea legalizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani (2005, 2006, 2007) a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna in cazul asocierii)Profitului operational al ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna in cazul asocierii)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
trebuie sa depaseasca valoarea de 10.000.000 EUROtrebuie sa fie pozitiv pe ultimii trei ani financiari (2005, 2006, 2007)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara:
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1) Ofertantul (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna in cazul asocierii) a finalizat*, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea a ofertei, cel putin doua proiecte in domeniul implementarii Fondului Social European.2) Ofertantul (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna in cazul asocierii) a implementat/gestionat, in ultimii 3 ani impliniti, in perioada 2005 pana la termenul limita de depunere a ofertei, un program/sub-program/componenta din cadrul unui program finantat din Fondurile Uniunii Europene la in State Membre UE/noile State Membre UE/state candidate cu o cu o valoare de minim 3.000.000 Euro.Descrierea programului/sub-programului/componentei implementate/gestionate este necesara pentru a demonstra ca implementarea s-a incheiat cu succes si obiectivele propuse au fost realizate.Autoritatea Contractanta solicita ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a cel putin unei recomandari din partea unui beneficiar/client.3) Ofertantul (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna in cazul asocierii) sa aiba cel putin 20 persoane anagajate permanent care sa lucreze in domeniul relevant pentru acest proiect.* - un proiect poate fi considerat finalizat doar daca pana la data depunerii ofertei a fost semnat Raportul final reprezentand acceptanta pentru serviciile prestate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
51%
Descriere:
2.
Calitatea descrierii rationamentului
6%
Descriere:
3.
Calitatea strategiei
8%
Descriere:
4.
Fezabilitatea planificarii si a graficului de indeplinire a activitatilor
6%
Descriere:
5.
Capacitatea expertului principal 1 (Managerul echipei) de a implementa proiectul
5%
Descriere:
6.
Capacitatea expertului principal 2 (Responsabilul de Programare) de a implementa proiectul
4%
Descriere:
7.
Capacitatea expertului principal 3 (Responsabilul de Evaluare) de a implementa proiectul
4%
Descriere:
8.
Capacitatea expertului principal 4 (Responsabilul de Contractare) de a implementa proiectul
4%
Descriere:
9.
Capacitatea expertului principal 5 (Responsabilul de Management Financiar) de a implementa proiectul
4%
Descriere:
10.
Capacitatea expertului principal 6 (Responsabilul de Informare si Publicitate) de a implementa proiectul
4%
Descriere:
11.
Capacitatea expertului principal 7 (Responsabilul de Monitorizare si Raportare) de a implementa proiectul
4%
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 100
Pondere componenta tehnica: 49 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.08.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.08.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.09.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.08.2008 18:00
Locul: AMPOSDRU, Calea Plevnei, nr. 46-48, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorului economic
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Finantat de UE prin FSE, in cadrul POSDRU, AP 7 ATDMI 7.1. Sprijin pentru implementarea, managementul general si evaluarea POSDRU
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.(+4) 021 319.51.80, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 319.16.49, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de contestator de un act al autoritatii contractante, conform art.272 din OUG34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse Autoritatea de Management pentru Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Adresa postala: Calea Plevnei, nr. 46-48, Sector1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010233, Romania, Tel.+4021-315.02.14, Email: [email protected], Fax: +4021-315.02.07, Adresa internet (URL): www.fseromania.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.07.2008 14:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer