Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru implementarea Domeniului Major de Interventie 3.3 Dezvoltarea parteneriatelor si incurajarea initiativelor pentru partenerii sociali si societatea civila si Domeniului Major de Interventie 6.1. Dezvoltarea Economiei


Anunt de participare numarul 70511/06.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL MUNCII SOLIDARITATII SOCIALE SI FAMILIEI
Adresa postala: Calea Plevnei, nr. 46-48, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010233, Romania, Punct(e) de contact: Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale Autoritatea de Management pentru Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane, Tel.+4021-315.02.07, In atentia: Ion Daniel Popa, Email: [email protected], Fax: +4021-315.02.07; +4021-315.02.06, Adresa internet (URL): www.fseromania.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica pentru implementarea Domeniului Major de Interventie 3.3 Dezvoltarea parteneriatelor si incurajarea initiativelor pentru partenerii sociali si societatea civila si Domeniului Major de Interventie 6.1. Dezvoltarea Economiei Sociale din cadrul Programului Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane, 2007-2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta Tehnica pentru utilizarea eficienta a fondurilor puse la dispozitie in cadrul DMI 3.3 Dezvoltarea parteneriatelor si incurajarea initiativelor pentru partenerii sociali si societatea civila si 6.1. Dezvoltarea economiei sociale al POSDRU 2007-2013, aferente anilor 2007, 2008, 2009, 2010, 2011 si 2012 din ciclul de implementare, in vederea atingerii obiectivelor operationale stabilite.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
72224000-1-Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Componenta I Realizarea si adoptarea sistemului de management si control pentru DMI 3.3 si DMI 6.1. din cadrul POSDRU 2007-2013;
Componenta II Strategia de implementare pentru DMI 3.3. si DMI 6.1.din cadrul POSDRU 2007-2013;
Componenta III Informare si publicitate despre posibilitatile de finantare din cadrul DMI 3.3. si DMI 6.1.din cadrul POSDRU 2007-2013;
Componenta IV Implementarea DMI 3.3 si DMI 6.1. din cadrul POSDRU 2007-2013.
Valoarea estimata fara TVA: 39, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de: 790.000 LEI (echiv. 200.000 Euro, la cursul BNR Euro-leu din data de 19.12.2008). Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 30.07.2009.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FSE/POSDRU 2007-2013, AP7, DMI7.1. Platile se vor face in conformitate cu prevederile Contractului de servicii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat semnat de operatorii economici.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime obligatorii: * Persoane juridice romane: 1. Declaratie privind eligibilitatea; 2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 ale OUG nr. 34/2006; Documente justificative conform cerintelor din Fisa de Date a Achizitiei.
*Persoane juridice straine: orice document similar emis in tara de origine insotit de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Pentru fiecare document de calificare emis de autoritatile din tara de origine trebuie realizata corespondenta cu documentul similar din Romania cerut pentru persoanele juridice romane.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Urmatoarele criterii de selectie vor fi aplicate ofertantilor: III.2.2.1) Media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna in cazul asocierii);III.2.2.2) Media profitului operational al ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna in cazul asocierii).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.2.1) trebuie sa depaseasca valoarea de 10.000.000 euro;III.2.2.2) trebuie sa fie pozitiva pe ultimii trei ani financiari (2006, 2007, 2008)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Urmatoarele criterii de selectie vor fi aplicate ofertantilor: - Experienta similara:
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
(1) Ofertantul (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna in cazul asocierii) a finalizat* (implementat/gestionat), in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cel putin doua proiecte in domeniul implementarii Fondului Social European.(2) Ofertantul (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna in cazul asocierii) a finalizat* (implementat/gestionat), in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita de depunere a ofertei, un program/sub-program/componenta/subcomponenta din cadrul unui program finantat din Fondurile Uniunii Europene in State Membre UE/noile State Membre UE/state candidate cu o valoare de minim 3.000.000 Euro.Se va face o descriere a programului/sub-programului/componentei/subcomponentei implementate/gestionatesise va prezenta cel putin o recomandare din partea unui beneficiar/ client.(3) Ofertantul (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna in cazul asocierii) sa aiba cel putin 20 persoane angajate permanent care sa lucreze in domeniul relevant pentru acest proiect.(*) - un proiect poate fi considerat finalizat doar daca pana la termenul limita de depunere a ofertei a fost semnat Raportul final reprezentand acceptanta pentru serviciile prestate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
51%
Descriere:
2.
Descrierea rationamentului
15%
Descriere:
3.
Descrierea metodologiei de implementare
30%
Descriere:
4.
Planificarea si graficul de indeplinire a activitatilor
2%
Descriere:
5.
Matricea cadru logic
2%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
POSDRU/7/7.1/3
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S119-158399 din 20.06.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.02.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.03.2009 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.07.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.03.2009 16:00
Locul: AMPOSDRU, Calea Plevnei, nr. 46-48, sector 1, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorului economic.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Finantat de catre Uniunea Europeana prin Fondul Social European, in cadrul programului Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, Axa Prioritara 7 Asistenta tehnica DMI 7.1. Sprijin pentru implementarea, managementul general si evaluarea POSDRU
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.(+4) 021 319.51.80; (+4) 021 319.51.81, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 319.16.49; (+4) 021 332.11.88, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de vreun act al Autoritatii Contractante conform art.207 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale Autoritatea de Management pentru Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Adresa postala: Calea Plevnei, nr. 46-48, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010233, Romania, Tel.+4021-315.02.14, Email: [email protected], Fax: +4021-315.02.14
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.12.2008 18:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer