Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru implementarea subproiectelor prin specialisti si diriginti de santier


Anunt de participare numarul 110664/01.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE INVESTITII
Adresa postala:  B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, ARIPA DINICU GOLESCU, ET. 2, CAM. 31, SECTOR 1, BUCURESTI, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010867, Romania, Punct(e) de contact:  Monica SEPTILICI, Tel. 021/ 316.73.83/0374/200.931/200.932, In atentia:  Serviciului achizitii publice si contractare, Email:  [email protected], Fax:  021/ 3167381, Adresa internet (URL):  www.cni.com.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
COMPANIA NATIONALA DE INVESTITII
Adresa postala:  Piata Natiunile Unite nr. 8, bl. 108, Sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050122, Romania, Punct(e) de contact:  MONICA SEPTILICI, Tel. 021.316.73.82/0374/200.933/200.934.200.935, In atentia:  Serviciului achizitii publice si contractare, Email:  [email protected], Fax:  021/316.73.80/316.73.81, Adresa internet (URL):  www.cni.com.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala pe actiuni sub autoritatea Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica pentru implementarea subproiectelor prin specialisti si diriginti de santier
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Localitatile: Cernavoda, Medgidia, Murfatlar, Techirghiol, judetul Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta tehnica pentru implementarea subproiectelor prin specialisti si diriginti de santier, in conformitate cu anexa nr. 1 la Legea nr. 224/2007 si prevederilor punctului 3.6., al. b, din Metodologia de elaborare a devizului general aprobata prin H.G. nr. 28/2008, din cadrul proiectului: ?Sistem integrat de reabilitare a sistemelor de alimentare cu apa si canalizare, a statiilor de tratare a apei potabile si statiilor de epurare a apelor uzate in localitatile cu o populatie de pana la 50.000 de locuitori?, subproiecte: 1) ?Reabilitarea conductei de aductiune apa, reabilitarea si extinderea sistemului de canalizare menajera si pluviala in orasul Cernavoda, judetul Constanta?;
2 ) ?Reabilitarea sistemului de alimentarecu apa?zona Nord-municipiul Medgidia, judetul Constanta?;
3)?Reabilitarea sistemului de alimentare cu apa in satul Siminoc, extindere sistem de canalizare pe strazi in orasul Murfatlar, judetul Constanta?;
4) ?Inlocuire conducta de alimentare cu apa OL 600 mm, intre sursa Biruinta si localitatea Techirghiol, in zona lacului Techirghiol, judetul Constanta?.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Asistenta tehnica pentru implementarea subproiectelor prin specialisti si diriginti de santier, in conformitate cu anexa nr. 1 la Legea nr. 224/2007 si prevederilor punctului 3.6., al. b, din Metodologia de elaborare a devizului general aprobata prin H.G. nr. 28/2008, din cadrul proiectului: ?Sistem integrat de reabilitare a sistemelor de alimentare cu apa si canalizare, a statiilor de tratare a apei potabile si statiilor de epurare a apelor uzate in localitatile cu o populatie de pana la 50.000 de locuitori?, subproiecte: 1) ?Reabilitarea conductei de aductiune apa, reabilitarea si extinderea sistemului de canalizare menajera si pluviala in orasul Cernavoda, judetul Constanta?;
2 ) ?Reabilitarea sistemului de alimentarecu apa?zona Nord-municipiul Medgidia, judetul Constanta?;
3)?Reabilitarea sistemului de alimentare cu apa in satul Siminoc, extindere sistem de canalizare pe strazi in orasul Murfatlar, judetul Constanta?;
4) ?Inlocuire conducta de alimentare cu apa OL 600 mm, intre sursa Biruinta si localitatea Techirghiol, in zona lacului Techirghiol, judetul Constanta?.
Valoarea estimata fara TVA: 55, 187.95EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia pentru participare: 3.400 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat, in limita sumelor aprobate anual cu aceasta destinatie, credite externe si alte surse legal constituite
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (incadrarea in situatia prevazutala art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica)-(cerinta obligatorie); Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-(cerinta obligatorie); Cazier judiciar al operatorului economic; Certificat fiscal-(cerinta obligatorie); Certificat de atestare fiscala-(cerinta obligatorie); Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului-(cerinta obligatorie);Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului-(cerinta obligatorie).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabilla 31/12/2009; Declaratia privind cifra de afaceri globala. Fisa de informatii generale, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani (2007, 2008, 2009), in masura in care informatiile respective sunt disponibile; (cerinta obligatorie).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) = 80.000 Euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa/fise de informatii privind experienta similara, se vor prezenta maxim 3 fise (cerinta obligatorie); Lista principalelor servicii executate in ultimii 3 ani pentru asistenta tehnica prin diriginti de santier (cerinta obligatorie); Resurse tehnice - se va prezenta o declaratie privind mijloacele de transport, mijloacele din dotare pentru masurarea cantitatilor de lucrari, mijloacele de testare a lucrarilor, necesare pentru indeplinirea contractului de servicii.(cerinta obligatorie). Resurse umane - se va prezenta o declaratie privind numarul mediu anual de personal angajat si asigurarea personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului de servicii. Pentru personalul de specialitate, ofertantul va prezenta acordul ferm al fiecarui specialist cat priveste prestarea serviciilor pentru ofertant, in cazul in care oferta acestuia va fi stabilita castigatoare.(cerinta obligatorie). CertificatISO-9001 - ( Cerinta obligatorie).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara ? Ofertantii vor face dovada finalizarii (adica receptie la terminarea lucrarilor sau receptie finala, pentru lucrarea care a facut obiectul activitatii de supraveghere a lucrarilor), in ultimii 3 ani a cel putin 3 contracte care au avut ca obiect prestarea de servicii de supraveghere a lucrarilor; valoarea fiecaruia din cele 3 contracte trebuie sa fie de minim 17.000 Euro (cerinta obligatorie).Ofertantul va prezenta cel putin doua recomandari in original sau copie legalizata, din partea unor beneficiari a celor mai importante servicii prestate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.11.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.11.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.11.2010 11:00
Locul: Piata Natiunile Unite nr.8, Bloc 108, sectorul 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii care au depus oferta sau reprezentatii imputerniciti ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Credite externe cu garantia statului
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/ 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/ 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti, sectia contencios-administrativ si fiscal
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021/ 3195180, Email:  [email protected], Fax:  021/ 3195180, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPANIA NATIONALA DE INVESTITII - S.A.- Serviciul Juridic si Resurse Umane
Adresa postala:  Piata Natiunile Unite nr. 9, bl. 107, sectorul 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050121, Romania, Tel. 021/ 316.73.83/0374/200.931/200.932, Email:  [email protected], Fax:  021/ 3167381, Adresa internet (URL):  www.cni.com.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.11.2010 15:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer