Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta Tehnica pentru intocmirea Aplicatiei pentru Fondul de Coeziune, a Dosarelor de licitatie pentru Contractele de Lucrari si Servicii si Supervizarea Lucrarilor pentru Modernizarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Suceava


Anunt de participare (utilitati) numarul 89329/24.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ACET S.A. Suceava
Adresa postala: Suceava. strada Mihai Eminescu nr. 5, judetul Suceava, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720183, Romania, Punct(e) de contact: S.C. ACET S.A. Suceava, strada M. Eminescu nr. 5, Tel.0230206315, In atentia: inginer Ion Postolache, Email: [email protected], Fax: 0230520941, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Asistenta Tehnica pentru intocmirea Aplicatiei pentru Fondul de Coeziune, a Dosarelor de licitatie pentru Contractele de Lucrari si Servicii si Supervizarea Lucrarilor pentru Modernizarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Suceava
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Suceava, str. Mihai Eminescu nr. 5
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta Tehnica pentru intocmirea Aplicatiei pentru Fondul de Coeziune, a Dosarelor de licitatie pentru Contractele de Lucrari si Servicii si Supervizarea Lucrarilor pentru Modernizarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Suceava
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71800000-6 - Servicii de consultanta pentru alimentarea cu apa si servicii de consultanta in materie de deseuri (Rev.2)
71520000-9-Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1
Valoarea estimata fara TVA: 25, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
54 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subc. conform articolului 44-45 din OUG34/2006 si a caietului de sarcini
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, daca este cazul, atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit;1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente valabile la data deschiderii ofertelor;
2. Certificat de inregistrare
Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Media Cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2006, 2007 si 2008), in domeniul de activitate aferent obiectului contractului trebuie sa fie mai mare sau egala cu echivalentul in lei a 1.000.000 Euro.
b) Media profitului operational a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2006, 2007 si 2008) trebuie sa fie pozitiva.Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, ofertantul nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ofertantul sa dovedeasca ca, in ultimii 3 ani financiari, impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei a implementat si finalizat:
- cel putin 2 (doua) contracte de Asistenta Tehnica pentruintocmirea Aplicatiei pentru accesarea Fondurilor Europene sia Dosarelor de licitatie pentru Contractelede Lucrari si Servicii si cel putin 1 (un) contract de Supervizare a Lucrarilor pentru infrastructura de apa si apa uzata (CPV uri similare cu CPV-urile prezentului contract) fiecare dintre acestea in valoare de cel putin echivalentul in lei a 1.000.000 euro.
2. Ofertantul va pune la dispozitia Autoritatii Contractante o echipa de experti care cuprinde urmatorii experti principali:
Expert principal 1 LIDER DE ECHIPA MANAGER DE PROIECT
Expert principal 2: ADJUNCTUL LIDERULUI DE ECHIPA
Expertul principal 3: EXPERT IN ANALIZA ECONOMICA SI FINANCIARAExpert principal 4 EXPERT IN ACHIZITII PUBLICE
Expert principal 5 EXPERT IN ANALIZA INSTITUTIONALAInginer Principal pentru Serviciile de Asistenta Tehnica
Inginer Principal pentru Contractele de Alimentare cu Apa
Inginer Principal pentru Contractele de Canalizare
Inginer Principal pentru contractele privind Statiile de Epurare a Apelor Uzate
Expert in detectarea pierderilorInginer Tehnolog pentru Statiile de Epurare a Apelor Uzate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.12.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.12.2009 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.12.2009 14:00
Locul: Sediul S.C. ACET S.A. Suceava, str. Mihai Eminescu nr. 5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertanti sau reprezentanti legali ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutioanare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava, Sectia Comerciala de Contencios Administrativ si Fiscala
Adresa postala: Bulevardul Stefan cel Mare nr. 62, Suceava, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230214948, Email: [email protected], Fax: 0230214874
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile conf. art. 256^2/OUG 34
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al S.C. ACET S.A. Suceava
Adresa postala: Suceava, strada Mihai Eminescu nr. 5, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720183, Romania, Tel.0230206315, Email: [email protected], Fax: 0230520941
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.10.2009 16:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer