Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru investitia Modernizarea sistemului de colectare si epurare a apelor uzate in municipiul Ploiesti


Anunt de participare numarul 44305/23.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL PLOIESTI
Adresa postala: Bulevardul Republicii nr. 2, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100008, Romania, Punct(e) de contact: Corina Mihaela Ilinca, Tel.0244516699, int 303, Email: [email protected], Fax: 0244510736, Adresa internet (URL): www.ploiesti.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Regia Autonoma de Servicii Publice
Adresa postala: Piata Victoriei nr. 17, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100001, Romania, Punct(e) de contact: d-na Cristina Gheorghiu, Tel.0752127105
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Primaria municipiului Ploiesti, Directia Tehnic Investitii
Adresa postala: str. Valeni, nr. 32, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100046, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice si Contracte, Tel.0244/516699, int 303, In atentia: D-na Corina ilinca, Email: [email protected], Fax: 0244/510736
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Registratura Primariei municipiului Ploiesti
Adresa postala: B-dul Republicii, nr. 2, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100008, Romania, Punct(e) de contact: camera 67, Tel.0244/516699
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica pentru investitia Modernizarea sistemului de colectare si epurare a apelor uzate in municipiul Ploiesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Ploiesti, comunele Berceni si Aricesti-Rahtivani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare servicii de asistenta tehnica pentru investitia Modernizarea sistemului de colectare si epurare a apelor uzate in municipiul Ploiesti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74231110-1 - Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de asistenta tehnica pentru investitia Modernizarea sistemului de colectare si epurare a apelor uzate in municipiul Ploiesti
Valoarea estimata fara TVA: 3, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.05.2008 pana la 01.12.2015
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 50000 lei, sub forma de scrisoare de garantie bancara; Garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul alocat pentru implementarea programelor/subprogramelor multianuale prioritare de mediu si gospodarire a apelor si bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere / subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere (Formularul 6A, Formularul 6B); Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat si de asigurare de accidente de munca si boli profesionale; Certificate de inregistrare si constatatoare emise de Oficiul Registrului Comertului; Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica; Certificat de Rezidenta Fiscala; Declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea deschiderii sediului permanent in Romania saulegalizarii asociatiei.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii cu privire la obligatiile contractuale in curs de derulare; Bilantul contabil intocmit pentru exercitiul financiar 2006; Cifra medie anuala de afaceri.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim 2.000.000 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale (Formularul 7); Lista cuprinzand subcontractantii/asociatii (Formularul 11); Fisa/fise de informatii privind experienta similara (Formularul 9); Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimele 36 luni, al personalului angajat(Formular 13); CV-uri ale personalului implicat in indeplinirea contractului; Declaratia de exclusivitate si disponibilitate (Formularul 12); Standarde de asigurare a calitatii (prezentarea sistemului propriu de management al calitatii si descrierea sistemului calitatii aplicat in cadrul contractuluil; certificarea sistemului de management al calitatii si de mediu conform cerintelor ISO 9001:2000 si ISO 14001); Dovada ca la elaborarea ofertei au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Contracte de servicii de natura similaracu o valoare cumulata a contractelor de minim600.000 Euro;Lista cu numarul mediu al personalului angajat trebuie sa cuprinda 10 persoane de specialitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.04.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: Persoana care va ridica documentatia de atribuire, in numele operatorului economic, va prezenta imputernicire si actul de identitate.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.04.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.04.2008 11:00
Locul: sediul PRIMARIEI MUNICIPIULUI PLOIESTI, B-dul Republicii nr. 2, Ploiesti, jud. Prahova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Ploiesti
Adresa postala: str. Emile Zola nr. 4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic Contencios, primaria municipiului Ploiesti
Adresa postala: B-dul Republicii nr. 2, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 10008, Romania, Tel.0244/516699
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.02.2008 14:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer