Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru managementul proiectului " Reabilitarea si extinderea retelelor de apa si a sistemului de canalizare in jud. Teleorman , Romania


Anunt de intentie (utilitati) numarul 12212/16.07.2008
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
SC APA SERV SA
Adresa postala: str. Vedea nr. 31, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140052, Romania, Punct(e) de contact: FLORICICA CHIVU, Tel.0247311272, Email: [email protected], Fax: 0247313218
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Ap
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Asistenta tehnica pentru managementul proiectului" Reabilitarea si extinderea retelelor de apa si a sistemului de canalizare in jud. Teleorman , Romania
II.2) Tipul de contract
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe in jud. Teleorman pentru proiect - in municipiile Alexandria , Turnu Magurele , Rosiorii de Vede , orasele Zimnicea si Videle
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
74000000-9 - Servicii de arhitectura, de inginerie si de constructii, servicii juridice, contabile si alte servicii profesionale (Rev.1)
74141800-7-Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.1)
74141900-8-Servicii de consultanta privind impactul asupra mediului (Rev.1)
74231300-0-Servicii de consultanta in ingineria mediului (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
42 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: intre 6, 700, 000 si 8, 900, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
- principalele activitati care trebuiesc desfasurate se refera la suportul in managementul proiectului
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
CS1
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): - Programul operational de mediu - Axa 1 " Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoare minima/Valoare maxima: 6, 700, 000/8, 900, 000 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
10.07.2008 14:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer