Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 125728 | 125822 | 126250 | 126350 | 126668 | 126754 | 127301 | 127637 | 127640 | 128396 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta Tehnica pentru Managementul Proiectului ? EXTINDEREA SI MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII DE APA SI APA UZATA IN JUDETUL ARAD?


Anunt de participare (utilitati) numarul 107332/07.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania de Apa Arad S.A.
Adresa postala:  Sabin Dragoi Nr. 2-4, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310178, Romania, Punct(e) de contact:  Iacob Banea, Tel. 0257-270853, In atentia:  Iacob Banea, Email:  [email protected], Fax:  0257-270981, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie locala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Asistenta Tehnica pentru Managementul Proiectului ? EXTINDEREA SI MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII DE APA SI APA UZATA IN JUDETUL ARAD?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Aria geografica din Judetul Arad constituita din localitatile si aglomerarile care vor beneficia, direct sau indirect, de investitii in infrastructura de apa si apa uzata prin Proiect
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta Tehnica pentru Managementul Proiectului ? EXTINDEREA SI MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII DE APA SI APA UZATA IN JUDETUL ARAD?
finantat prin POS Mediu (2007 ? 2013)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
71313000-5-Servicii de consultanta in ingineria mediului (Rev.2)
72224000-1-Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
79341100-7-Servicii de consultanta in publicitate (Rev.2)
79411000-8-Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 19, 856, 013RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
41 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 390.000 lei. Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de coeziune, Buget de stat si local, Credit autoritate contractanta
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare Formular 1- Declaratie privind eligibilitatea ofertantuluiCompletare Formular 2- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006Completare Formular 3- Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).
Cazier judiciar pentru administratorul/administratorii, asa cum este/sunt mentionat/ati in Certificatul Constatator, care semneaza ?declaratia privind eligibilitatea?. In cazul in care declaratia mentionata este semnata de o persoana imputernicita, se va prezenta cazierul judiciar pentru aceasta persoana precum si cel al administratorului/administratorilor care a/au imputernicit aceasta persoana.
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent.Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS)Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor.
Imputernicirea scrisa prin care semnatarul ofertei este autorizat sa angajeze ofertantul in procedura pentru atribuirea contractului de servicii (daca este cazul)Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente valabile la data deschiderii ofertelor;
Certificat de inregistrare
Persoane juridice/fizice straine : Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare Formular 4 - Declaratie privind cifra de afaceri si profitul
Documente justificative (copie bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente / raport de audit / raportul cenzorilor sau echivalent).
Precizari:
Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2007, 2008 si 2009, vor fi vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006 modificata si completata
Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acestea are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare.
In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiarainvocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentareaunuiangajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, conform art. 186, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate, conform Formular nr 16. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180.In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unui nivel minim al ciferi de afaceri, atunci angajamentul ferm prezentat de ofertant/candidat trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractante prin implicarea sa directa.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare Formular 5 -Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 aniCompletare Formular 5.1 ?Experienta similara
Se vor atasa documente suport (copii in conformitate cu originalul dupa contracte, recomandari si alte documente care sa ateste finalizarea contractelor).Recomandarile/certificarile vor fi emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta/clientul privat beneficiar/a al prestarilor de servicii
Experienta similara Operatorul economic sau membrii grupului de operatori economici sa dovedeasca ca, in ultimii 3 ani, impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei a implementat si finalizat cel putin un contract similarCompletare Formular 6 -Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducereOfertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal de specialitate: lider si adjunct lider, expert financiar, ingineria mediului, GIS, in achizitii, in relatiile cu publicul, modelare hidraulica, in controlul pierderilor de apa, inginer de proces, proiectanti de constructii civile, inginer mecanic, inginer electrician ? Completare Anexa IIIa -Lista cu personalul propus
- Certificat ISO 9001 sau echivalent, precum si copie dupa ultimul raport de audit al sistemului de management-Certificat ISO 14001 sau echivalent, precum si copie dupa ultimul raport de audit al sistemului de management-Certificat OHSAS 18001 sau echivalent, precum si copie dupa ultimul raport de audit al sistemului de management
Completare Formular 7 -Declaratie privind dotarile specifice si echipamenteletehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii pe care ofertantul se angajeaza sa le foloseasca pentru indeplinirea cerintelor din Caietul de SarciniCompletare Formular 8 -Declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea obligatiile referitoare la conditiilor de munca si protectia muncii
Completare Formular 9 ?Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractorilor si partea/partile din contract care sunt indeplinite de acestia (daca este cazul)
Acord sau o scrisoare preliminara de asociere (Daca este cazul)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Intelegere obiective proiect
20%
Descriere: conform cap. 8.2.2 din Fisa de date
3.
METODOLOGIA DE PRESTARE A SERVICIILOR
25%
Descriere: conform cap. 8.2.3 din Fisa de date
4.
ORGANIZAREA SI PLANIFICAREA IN TIMP A ACTIVITATILOR
25%
Descriere: conform cap. 8.2.4 din Fisa de date
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.10.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.11.2010 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.11.2010 10:00
Locul: Sediul Companiei de Apa Arad, situat inARAD str. Sabin Dragoi nr. 2-4, jud. ARAD
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent, prin reprezentantii sai, la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): ? EXTINDEREA SI MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII DE APA SI APA UZATA IN JUDETUL ARAD?finantat prin POS Mediu (2007 ? 2013)
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
TRIBUNALUL ARAD
Adresa postala:  Bd. V. Milea nr. 2-4, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310131, Romania, Tel. 0257/250114, Email:  [email protected], Fax:  0257/251700, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro/InstantaContact.aspx?idInstitutie=108
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4 (021) 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  +4 (021) 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SC CAA SA
Adresa postala:  Arad, str. Sabin Dragoi, nr. 2-4, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310178, Romania, Tel. 0257/270843, Email:  [email protected], Fax:  0257/270981
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.09.2010 09:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer