Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru managementul proiectului ?Reabilitarea sistemului de termoficare urbana la nivelul municipiului Rm. Valcea pentru perioada 2009 ? 2028 in scopul conformarii la legisla?ia de mediu ?i cre?terii eficien?ei energetice?


Anunt de participare numarul 121409/19.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL VALCEA (CONSILIUL JUDETEAN VALCEA)
Adresa postala:  RM.VALCEA, STR.GENERAL PRAPORGESCU NR. 1-T, Localitatea:  Ramnicu Valcea, Cod postal:  240182, Romania, Punct(e) de contact:  VICTOR DEACONESCU, Tel. 0250732901/103, Email:  [email protected], Fax:  0250735617, Adresa internet (URL):  www.cjvalcea.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica pentru managementul proiectului?Reabilitarea sistemului de termoficare urbana la nivelul municipiului Rm. Valcea pentru perioada 2009 ? 2028 in scopul conformarii la legisla?ia de mediu ?i cre?terii eficien?ei energetice?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Municipiul Ramnicu Valcea, SC CET GOVORA SA
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului de servicii este sa ofere Autoritatii Contractante sprijinul managerial necesar implementarii cu succes a proiectului de retehnologizare a sistemului centralizat de incalzire urbana din Ramnicu Valcea.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
79341100-7-Servicii de consultanta in publicitate (Rev.2)
90700000-4-Servicii privind mediul (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectivele specifice ale contractului sunt :
- asistenta in derularea procedurilor de achizitie publica ;
- asistenta tehnica pentru Unitatea de Management a Proiectului ?i Unitatea de Implementare a Proiectului ;
- acordare asistenta tehnica in proiectarea si implementarea strategiilor de informare publica in legatura cu reabilitarea sistemului de termoficare ;
- asigurarea publicitatii adecvate si informarea corecta a populatiei privind lucrarile de constructie propuse in proiect, conform Manualului de Identitate Vizuala pentru instrumentele structurale ;
- asigurarea sprijinului in intalnirile lunare de progres cu inginerul si toti constructorii in vederea stabilirii progresului proiectului aprobat.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 082, 138RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
23 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 100.000LeiGarantie de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului de servicii.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul de Coeziune: 50%Bugetul national: 45%Bugetul local: 5% .Valoarea fondurilor prevazuta pentru anul 2011 este 400.000 lei.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Declaratie de integritate; Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local de la autoritatile locale unde ofertantul are sediulsocial al firmei (fara sedii secundare/puncte de lucru); Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat eliberat de ? Agentia de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice de pe raza careia societatea are sediul social (fara sedii secundare/puncte de lucru); Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" potrivit Ordinului 314/2010 al ANRMAP; Declaratie pe propria raspundere conf. Art. 69^1 din OUG 34/2006 actualizata; Copie dupa Certificatul de inregistrare CUIemis de Oficiul Registrului Comertului; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr. 34/2006 modificata si completata ulterior.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Informatii generale ; Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) in valoare de minim 8.895.260 lei, echivalent a 2.200.000 euro pentru un curs mediu al euro determinat pentru anii 2008, 2009, 2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind principalele prestari de servicii similare prestate in ultimii 3 ani;Declaratie privind toate contractele aflate in derulare in ultimii 3 ani, avand ca obiect prestarea de servicii legate de proiectele de investitii, daca exista.
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere: Lista expertilor cheie , insotita de CV-rile corespunzatoare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa faca dovada ca a asigurat asistenta tehnica pentru managementul a cel putin unui proiect de investitii in domeniul mediului si/ sau de infrastructura, care sa includa ?i o componenta de constientizare publica, prestat in ultimii 3 ani. Valoarea contractului prezentat sa fiede cel pu?in 2.700.000 lei.Cerinte minime :1. Expert principal 1 ? MANAGER DE PROIECTExperienta profesionala specifica: 3 ani2.Expert principal 2 ? LIDER ADJUNCT DE ECHIPA(DEPUTY TEAM LEADER)Experienta profesionala specifica: 3 ani;3.Expert principal 3 ? EXPERT TEHNICExperienta profesionala specifica :3 ani;4.Expert principal 4 ? EXPERT FINANCIARExperienta profesionala specifica: 3 ani5.Expert principal 5 ? EXPERT ACHIZITIIExperienta profesionala specifica: 3 ani6. Expert principal 6 ? EXPERT IN PUBLICITATE SI COMUNICARE Experienta profesionala specifica: 3 aniFiecare din expertii nominalizati trebuie sa aiba experienta in aceeasi pozitie (pentru care au fost nominalizati) in minim 1 proiect finalizat, de complexitate similara, co-finantat din fonduri europene si/sau institutii finantatoare internationale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
30%
30
Descriere: Componenta financiara
2.
Modul in care ofertantulintelege obiectivele proiectului si rezultatele asteptate
20%
20
Descriere:
3.
Metodologia de prestare a serviciilor
25%
25
Descriere:
4.
Organizarea si planificarea in timp a activitatilor, pe durata contractului
25%
25
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 70
Pondere componenta tehnica: 70 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IIA.13.
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.07.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.07.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.08.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu 2007-2013Axa Prioritara 3
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  strada Stavropoleos, numarul 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 3104641, Email:  [email protected], Fax:  021 3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro.
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conditiile art. 256^1 si 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic, Contencios, Coordonare, Judetul Valcea (CONSILIUL JUDETEAN VALCEA)
Adresa postala:  strada General Praporgescu nr. 1, judetul Valcea, Localitatea:  Ramnicu Valcea, Cod postal:  240182, Romania, Tel. 0250732901/169, Email:  [email protected], Fax:  0250735617, Adresa internet (URL):  www. cjvalcea.ro.
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.05.2011 13:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer