Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta Tehnica pentru Managementul Proiectului ? Reabilitarea Sitului Poluat Istoric ? Amplasament fosta Fabrica Chimica, com. Crangurile, jud. Dambovita?


Anunt de participare numarul 123771/10.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CRANGURILE
Adresa postala:  comuna Crangurile, Localitatea:  Crangurile, Cod postal:  137170, Romania, Punct(e) de contact:  Vatamanu Tudorita, Tel. 0245714015, Email:  [email protected], Fax:  0245714015, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta Tehnica pentru Managementul Proiectului ? Reabilitarea Sitului Poluat Istoric ? Amplasament fosta Fabrica Chimica, com. Crangurile, jud. Dambovita?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Comuna Crangurile
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prezentul contract de Asistenta Tehnica are ca scop acordarea de catre Prestator/Consultantde asistenta tehnica si sprijin managerialUnitatii de Implementare a Proiectului din cadrul structurii organizatorice a Beneficiarului atat pentru implementarea efectiva a proiectului, cat si pentru pregatirea licitatiei de lucrari si a contractelor cu diversi contractori/subcontractori. Deasemenea Consultantul va asigura trainingul adecvat al personalului UIP in scopul consolidarii capacitatii de implementare a proiectelor de investitii in toate fazele de realizare ale acestora.
In consecinta OBIECTIVUL GENERAL al acestui contract este asigurarea unui management eficient in implementarea intregului proiect.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79418000-7 - Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.2)
72221000-0-Servicii de consultanta privind analiza economica (Rev.2)
72224000-1-Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
79341100-7-Servicii de consultanta in publicitate (Rev.2)
90700000-4-Servicii privind mediul (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
acordarea de catre Prestator/Consultantde asistenta tehnica si sprijin managerialUnitatii de Implementare a Proiectului din cadrul structurii organizatorice a Beneficiarului atat pentru implementarea efectiva a proiectului, cat si pentru pregatirea licitatiei de lucrari si a contractelor cu diversi contractori/subcontractori
Valoarea estimata fara TVA: 541, 662RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare 10 000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene FEDR, Co-finantare nationala, Co-finantare locala
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind eligibilitatea
privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, Certificat constatator, Certificat de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2008, 2009 si 2010-pana la data de 31.12.2010 sau 30.06.2010, vizate si inregistrate de organele competenteDeclaratie privind cifra de afaceri si profitul
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media Cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2008, 2009 si 2010-pana la 31.12.2010 sau 30.06.2010), in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in valoare de minim 1.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.Pentru fiecare contract mentionat in lista Formularului nr. 13 se vor atasa documente suport (copii dupa contracte sau recomandari). Lista cu expertii principali, CV, Declaratie de exclusivitate si disponibilitate, pentru: lider de proiect, expert financiar, Expert in publicitate si comunicare, expert in achizitii publice, lista cu dotarile tehnice, Informatii privind subcontractantii si asociatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Operatorul economic sau membrii grupului de operatori economici a/au finalizat in ultimii 5 ani, minim 1 contract avand obiect similar cu cel al achizitiei in cauza, respectiv de asistenta tehnica in managementul implementarii proiectelor de investitii in decontaminarea siturilor industriale poluate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
MODUL IN CARE OFERTANTULINTELEGE OBIECTIVELE PROIECTULUI SI REZULTATELE ASTEPTATE
20%
Descriere: conform fisei de date a achizitiei
3.
METODOLOGIA DE PRESTARE A SERVICIILOR
25%
Descriere: conform fisei de date a achizitiei
4.
ORGANIZAREA SI PLANIFICAREA IN TIMP A ACTIVITATILOR, PE DURATA CONTRACTULUI
25%
Descriere: conform fisei de date a achizitiei
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
005/23.05.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.07.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.07.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.07.2011 12:00
Locul: Primaria Comunei Crangurile, jud Dambovita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii vor participa la deschiderea ofertelor prin persoane imputernicite in scris sa reprezinte interesul operatorilor economici ofertanti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri Europene FEDR, Co-finantare nationala, Co-finantare locala
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ? CNSC
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030081, Romania, Tel. (+40) 21.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+40) 21.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Dambovita ? sectia de contecios administrativ
Adresa postala:  Targoviste, Calea Bucuresti, nr. 3, Judetul Dambovita, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  130141, Romania, Tel. 0245/612344 - centrala, Email:  [email protected], Fax:  0245/611893, 0245/216622
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform OUG 34/2006 art 256'2 alin.1, lit.a)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Secretarul din cadrul Primariei Crangurile
Adresa postala:  comuna Crangurile, jud Dambovita, Localitatea:  Crangurile, Cod postal:  137170, Romania, Tel. 0245714015, Email:  [email protected], Fax:  0245714015
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.06.2011 14:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer