Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - asistenta tehnica pentru managementul proiectului " Reabilitarea si extinderea sistemelor de alimentare cu apa si canalizare in judetul Teleorman "


Anunt de participare (utilitati) numarul 70636/09.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC APA SERV SA
Adresa postala: str. Vedea nr. 31, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140052, Romania, Punct(e) de contact: FLORICICA CHIVU, Tel.0247311272 ; 0247310442, Email: [email protected] ; [email protected], Fax: 0247313218
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
asistenta tehnica pentru managementul proiectului " Reabilitarea si extinderea sistemelor de alimentare cu apa si canalizare in judetul Teleorman "
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe in jud. Teleorman : municipiile Alexandria , Turnu Magurele , Rosiorii de Vede si orasele Zimnicea si Videle
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Principalele activitati care trebuie desfasurate sunt urmatoarele: 1.Suport in managementul Proiectului2.Asigurarea conditiilor pentru gestionarea prin sisteme de management moderne si eficiente a retelelor de apa si canalizare;3. Dezvoltarea unui sistem modern de modelare hidraulica a sistemelor de alimentare cu apa si canalizare4.Dezvoltarea unui management eficient de detectare a pierderilor de apa din retelele de distributie;5.Managementul apelor uzate industriale;6.Managementul reziduurilor din statiile de epurare;7.Campanie de publicitate si promovare a Proiectului;8.Actualizarea Master Plan-ului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
71313000-5-Servicii de consultanta in ingineria mediului (Rev.2)
79418000-7-Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 9, 700, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
42 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- scrisoare de garantie bancara de participare - 75000 lei- scrisoare de garantie bancara de buna executie - 10 % din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-Fondul de Coeziune -aprox. 81 %-Co - finantare nationala - aprox. 19 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte privind situatia personala: 1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura
2. Declaratie privind eligibilitatea;3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;4. Certificat constatator eliberat de M.J O.R.C sau echivalentul .5. Cazier judiciar al companiei in original.Statele in care nu se elibereaza un astfel de document ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere (Formularul 18) semnata de catre persoanele autorizate.6. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent;7. Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS), valabil la data deschiderii ofertelor, indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat la data 31.07.2008;
8. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor, indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local la data 31.07.2008;Cerinte privind inregistrarea: A. Persoane juridice romane: 1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/Autorizatie de functionare/ altele echivalente;2. Certificat de inregistrare;B. Persoane juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conform cu legile din tara de rezidenta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Media Cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2005, 2006 si 2007), in domeniul de activitate aferent obiectului contractului trebuie sa fie mai mare sau egala cu echivalentul in lei a 4.000.000 Euro;2. Media profitului operational a ofertantului pe ultimii trei ani financiari trebuie sa fie pozitiva.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
detalii inFisa de date a achizitiei punctul 5.4 - capacitatea tehnica si profesionala
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
CS1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S138-185038 din 18.07.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.02.2009 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 650 RON
Conditii si modalitate de plata: aceasta suma se va achita la casieria SC APA SERV SA , cu sediul in municipiul Alexandria , str. Vedea nr. 31 , cod 140052 , jud Teleorman
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.02.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.02.2009 12:00
Locul: sediul SC APA SERV SA , str. Vedea nr. 31 , Alexandria , jud. Teleorman
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare , reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si observatorii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu - Axa 1 : " Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata" , proiectul se numeste " Reabilitarea si extinderea sistemelor de alimentare cu apa si canalizare in judetul Teleorman "
VI.3) Alte informatii
adjudecarea prezentului contract exclude participarea aceluiasi ofertant la licitatia pentru servicii de supervizare pentru aceeasi Autoritate Contractanta
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: Str. Stavropoleos nr 6 , ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): http: /www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti , sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5 , sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 00, Romania, Tel.0213195180, Email: [email protected], Fax: 0213321240, Adresa internet (URL): http: /www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC APA SERV SA
Adresa postala: str. Vedea nr. 31 , ,Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140052, Romania, Tel.0247311272 ; 0247310442, Email: [email protected] ; [email protected], Fax: 0247313218
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.01.2009 17:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer