Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta Tehnica pentru managementul proiectului ?Modernizarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Caras Severin?


Anunt de participare (utilitati) numarul 133781/09.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA COMERCIALAAQUACARAS S.A.RESITA
Adresa postala: P-ta Republicii , Nr 7, Localitatea: Resita, Cod postal: 320026, Romania, Punct(e) de contact: Ladislau Sallai, Tel. +40 0255212458, Email: [email protected], Fax: +40 0255214421, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C.AQUACARAS S.A
Adresa postala: Piata Republicii Nr 7, Localitatea: Resita, Cod postal: 320026, Romania, Punct(e) de contact: OGASAN DAN, Tel. +40 0255212459, Email: [email protected], Fax: +40 0255214421
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Asistenta Tehnica pentru managementul proiectului?Modernizarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Caras Severin?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Locul principal de prestare
Judetul Caras Severin, conform caietului de sarcini nr.1/2011.
Codul NUTS: RO422 - Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acordarea de sprijin calificat si eficient Operatorului Regional in managementul Proiectului si intarire institutionala pentru implementarea cu succes a programului POS Mediu din judetul Caras Severin, in conformitate cu prevederile Contractului de Finantare
- Proiectarea investitiilor pentru contractele de tip executie
- Pregatirea manualului de proceduri
- Derularea achizitiilor, inclusiv finalizarea cu succes a proiectarii,
- Implementarea programului, suport in decontarea cheltuielilor si rambursarea acestora
- Asigurarea conditiilor pentru gestionarea prin sisteme de management moderne si eficiente a retelelor de apa si canalizare din cadrul aglomerarii
- Optimizarea si modelarea hidraulica a retelelor de apa;
- Asigurarea conditiilor pentru reducerea pierderilor in retelele de apa;
- Asigurarea implementarii optime a contractelor de lucrari prin gestionarea calitatii apelor reziduale descarcate in reteaua publica de canalizare;
- Asigurarea depunerii in conditii optime de mediu a materialelor reziduale generate de procesul tehnologic al viitoarelor statii de epurare;
- Asistenta tehnica ca si proiectant pe durata executiei pentru contractele de tip executie, conform prevederilor legii10/1995
- Asigurarea publicitatii adecvate masurii si informarea corecta a populatiei privind lucrarile de constructie propuse in Proiect;
- Actualizarea Master Plan-ului de apa si canalizare pentru regiune.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
35123500-7-Sisteme de identificare video (Rev.2)
38221000-0-Sisteme Informationale Geografice (GIS sau echivalent) (Rev.2)
71311100-2-Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestatii servicii - In Caietul de sarcini sunt mentionate tipul activitatilor, specializarile si cantitatile minime necesare realizarii contractului.
Orice oferta care va depasi valoarea estimata, va fi respinsa ca inacceptabila.
Valoarea estimata fara TVA: 16, 973, 776RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
43 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de 250.000 lei.Garantia de participare va fi constituita in favoarea Autoritatii Contractante conform prevederilor art. 86 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putinegala cu perioada de valabilitate a ofertei , 180 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)Modalitati de constituire acceptate: - Virament bancar in contul autoritatii contractante BCR RO89RNCB0100022409840001., confirmat prin extras de cont emis de banca pentru Autoritatea Contractanta- Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea intreprinderile mici si mijlocii vor completa Formularului nr. 22.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si dea incasa in nume propriu garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;
- fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit ;
- in cazul in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia contestatarului (ofertantul pierde o parte din cuantumul garantiei de participare, in conformitate cu art. 278^ 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ). Cuantumul garantiei de buna executie se stabileste la cota de 10 % din valoarea contractului, in Leifara TVA.Ofertantul invitat sa semneze contractul subsecvent are OBLIGATIA de a constitui Garantia de buna executie a contractului, respectiv, in termen de 5 zile lucratoare de la data semnarii acestuia.Garantia de buna executie in conformitate cu prevederile art.89 alin.(2) din HG nr.925/2006 se poate constituiprin: 1. Scrisoare de garantie bancara emisain favoarea autoritatiicontractante, de o banca agreata de ambele parti. 2 Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari; Se va prezenta in original si va deveni anexa la contract.Instrumentele de garantare vor fi irevocabile, iar plata garantiei de buna executiese va executa neconditionat. Constituirea garantiei de buna executie este conditie de incepere a executarii obligatiilor contractuale.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene 79.68 % si Co-finantare nationala 20.32 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire notariala de la reprezentantul legal al ofertantului. Toate documentele vor avea pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg.
Fiecare din documentele de mai jos, va fi prezentat in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Documentele emise in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele vor fi emise de catre fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/consortiu.
In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a unui ofertant, Autoritatea Contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu se emit astfel de documente, sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci trebuie sa fie acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazuite la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr.34/2006determina excluderea din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.Documente obligatorii : se va completaDeclaratia privind neincadrarea in situatiile prevazuite la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 ( formular nr.2) Acest formular va fi completat si prezentat de catre ofertant si de catre fiecare membru al asocierii, dupa caz, precum si de catre sustinatori, acolo unde va fi cazul.
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent, valabil in luna anterioara celei care se depune oferta, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat, sau echivalent in cazul persoanelor juridice/fizice straine.
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (autoritati fiscale si administrative)in luna anterioara celei care se depune oferta), care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local -formular specific autoritatilor din Romania sau statului in care este inregistrat ofertantul.
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDocumente obligatorii: se va completaDeclaratia privind calitatea de participant la procedura ( formular nr.3)
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006
Incadrarea in situatiaprevazutala art. 69^1din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.
Documente obligatorii : se va completaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006( formular nr.29)Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:
Director General -Anatoli Liber
Director Executiv - Dan Petrescu
Manager Sucurcale .Cornel PopManager Economic. Elena GrozavescuManager ConercialDacian RomanSef.Departament TehnicVladimir DavidSef Departament PAGSP IulianMunteanuIng.Responsabil cu Achizitiile ( UIP)Dan OgasanJurist Ramona VoinaEc.Irimia Luminita Anisoara
ing.(UIP) Adela PuichitaIng.(UIP) Sallai LadislauCertificat de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta
Documente obligatorii : Se va completaCertificatul de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta (formularul nr.30) Persoane juridice/fizice romane
Certificat constatator, (in original , copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul data de operatorul economic), emis de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor), din care sa rezulte:
a. Data inregistrarii societatii
b. denumirea ofertantului si toate datele de identificare;
c. cod caen
d. codul unic de inregistrare;
e. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);
f. structura actionariatului;
g. numele reprezentantilor legali ai ofertantului;
h. domeniul de activitate principal;
i. domeniile de activitate secundare;
j. situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).
Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.
Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezintaCertificatul constatator emis de ORCpentru conformitate , documentul in original/copie legalizata.
Persoane juridice/fizice straine
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din care sa reiasa informatiia. Data inregistrarii societatii
b. denumirea ofertantului si toate datele de identificare;
c. cod caen
d. codul unic de inregistrare;
e. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);
f. structura actionariatului;
g. numele reprezentantilor legali ai ofertantului;
h. domeniul de activitate principal;
i. domeniile de activitate secundare;
j. situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceriglobala anuala medie pe ultimii 3 ani sa fie de minim 33.947.550, 00 LEI (pentru persoanele juridice romane) sau echivalentul sumei in EURO la cursul Banca Centrala Europeana valabil .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa dovedeasca servicii de natura si complexitate similare cu prezentul contractin valoare de minim 16.000.000, 00 LEI.
Pentru fiecare expert principal propus se va indica daca este vorba de un aport pe termen scurt sau lung, pentru a permite aplicarea costului unitar corespunzator pe om si unitate de timp conform bugetului detaliat.
Profilele profesionale ale expertilor principali care trebuie pusi la dispozitie de catre Prestator sunt definite in cele ce urmeaza:
1 ? LIDER DE ECHIPA ? MANAGER DE PROIECT Responsabilitatea totala - Managementul contractului de servicii ? Raportare, etc
Cerinte minime de calificare:
- Studii superioare de lunga durata in domeniile: constructii hidrotehnice, civile, instalatii, ingineria mediului, imbunatatiri funciare;
- Participarea sa in cel putin un proiect similar si intr-o pozitie similara .
-Experienta relevanta de minim 5 ani in coordonarea, planificarea siproiectarea lucrarilor similare de infrastructura in sectorul apa/ apa uzata;
2 - Expert principal 2 ? ADJUNCT LIDERManagementul contractului de servicii - Raportare.
Cerinte minime de calificare:
- Studii superioare de lunga durata in domeniile constructii hidrotehnice, civile, instalatii, ingineria mediului, imbunatatiri funciare sau echivalent;
- Participarea sa in cel putin un proiect similar si intr-o pozitie similara .
- Experienta relevanta de minim 3 ani in echipe de consultanta pentru asistenta tehnica si proiectare similare de infrastructura apa/apa uzata.
3 -Expert principal 3 ? Proiectant sefManagementul activitatii de proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor
Cerinte minime de calificare:
- Studii superioare de lunga durata in domeniile constructii hidrotehnice, civile, instalatii, ingineria mediului, imbunatatiri funciare sau echivalent;
- Participarea sa in cel putin un proiect similar si intr-o pozitie similara .
- Experienta relevanta de minim 3 ani in echipe de consultanta pentru asistenta tehnica si proiectare similare de infrastructura apa/apa uzata.4 -Expert principal 4 ? Inginer Mecanic
Responsabil pentru activitatea de proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor mecanice
Cerinte minime de calificare:
- Studii superioare de lunga durata in domeniile constructii hidrotehnice, civile, instalatii mecanice, ingineria mediului, imbunatatiri funciare sau echivalent;
- Participarea sa in cel putin un proiect similar si intr-o pozitie similara .
- Experienta relevanta de minim 3 ani in echipe de consultanta pentru asistenta tehnica si proiectare similare de infrastructura apa/apa uzata.Expert principal 5 ? Inginer Constructii Civile
Responsabil pentru activitatea de proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor civile
Cerinte minime de calificare:
- Studii superioare de lunga durata in domeniile constructii hidrotehnice, civile, instalatii mecanice, ingineria mediului, imbunatatiri funciare sau echivalent;
-Participarea sa in cel putin un proiect similar si intr-o pozitie similara .
-Experienta relevanta de minim 3 ani in echipe de consultanta pentru asistenta tehnica si proiectare similare de infrastructura apa/apa uzata.
Expert principal 6 ? Inginer Electric
Responsabil pentru activitatea de proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor de automatizare si electrice
Cerinte minime de calificare:
-Studii superioare de lunga durata in domeniile constructii hidrotehnice, civile, instalatii mecanice, ingineria mediului, imbunatatiri funciare, electrotehnica sau echivalent;
-Participarea sa in cel putin un proiect similar si intr-o pozitie similara .
-Experienta relevanta de minim 3 ani in echipe de consultanta pentru asistenta tehnica si proiectare similare de infrastructura apa/apa uzata.Expert principal 7 - Expert in tratarea apei / inginer proces
Responsabil pentru activitatea de proiectare pentru statii de tratare apa potabilaCerinte minime de calificare:
-Studii superioare de lunga durata in domeniile constructii hidrotehnice, civile, instalatii mecanice, ingineria mediului, imbunatatiri funciare sau echivalent;
-Participarea sa in cel putin un proiect similar si intr-o pozitie similara .
-Experienta relevanta de minim 3 ani in echipe de consultanta pentru asistenta tehnica si proiectare similare de infrastructura apa/apa uzata.Expert principal 8 - Expert in epurarea apelor uzate/ inginer de procese de epurareResponsabil pentru activitatea de proiectare pentru procesul de epurare
Cerinte minime de calificare:
-Studii superioare de lunga durata in domeniile constructii hidrotehnice, civile, instalatii mecanice, ingineria mediului, imbunatatiri funciare sau echivalent;
-Participarea sa in cel putin un proiect similar si intr-o pozitie similara .
-Experienta relevanta de minim 3 ani in echipe de consultanta pentru asistenta tehnica si proiectare similare de infrastructura apa/apa uzata.
Expert principal 9 - Expert institutionalResponsabil pentru activitatea de elaborare proceduri si fise de post
Cerinte minime de calificare:
-Studii superioare de lunga duratat;
-Participarea sa in cel putin un proiect similar si intr-o pozitie similara .
-Experienta relevanta de minim 3 ani in echipe de consultanta pentru asistenta tehnica si proiectare similare de infrastructura apa/apa uzata,
Expert principal 10 - Expert financiar institutionalResponsabil pentru activitatea de elaborare cereri de rambursare, actualizare deviz general si alte activitati similare de asistenta tehnicaCerinte minime de calificare:
-Studii superioare de lunga durata in domeniul economic si financiar;
-Participarea sa in cel putin un proiect similar si intr-o pozitie similara .
-Experienta relevanta de minim 3 ani in echipe de consultanta pentru asistenta tehnica si proiectare similare de infrastructura apa/apa uzata,
Expert principal 11 - EXPERT MEDIUResponsabil pentru activitatea de elaborare studii pentru depozitarea reziduurilor si studiilor pentru epurarea apelor reziduale.Cerinte minime de calificare:
-Studii superioare de lunga durata in domeniul tehnic relevant-Participarea sa in cel putin un proiect similar si intr-o pozitie similara .
-Experienta relevanta de minim 3 ani in echipe de consultanta pentru asistenta tehnica si proiectare similare de infrastructura apa/apa uzata.
Expert principal 12 - EXPERT GISResponsabil pentru activitatea de GISCerinte minime de calificare:
-Studii superioare de lunga durata in domeniul tehnic relevant-Participarea sa in cel putin un proiect similar si intr-o pozitie similara .
-Experienta relevanta de minim 3 ani in echipe de consultanta pentru asistenta tehnica si proiectare similare de infrastructura apa/apa uzata.
Expert principal 13 - EXPERT MODELARE HIDRAULICAResponsabil pentru activitatea de modelare hidraulicaCerinte minime de calificare:
-Studii superioare de lunga durata in domeniul tehnic relevant-Participarea sa in cel putin un proiect similar si intr-o pozitie similara .
-Experienta relevanta de minim 3 ani in echipe de consultanta pentru asistenta tehnica si proiectare similare de infrastructura apa/apa uzata.
Expert principal 14 - EXPERT ACHIZITIIResponsabil pentru activitatea de pregatire documentatii de atribuire si asistenta in timpul licitatiilor
Cerinte minime de calificare:
-Studii superioare de lunga durata in domeniul relevant-Participarea sa in cel putin un proiect similar si intr-o pozitie similara .
-Experienta relevanta de minim 3 ani in echipe de consultanta pentru asistenta tehnica si proiectare similare de infrastructura apa/apa uzata.
Expert principal 15 - EXPERT Publicitate
Responsabil pentru activitatea de publicitate si vizibilitateCerinte minime de calificare:
- Studii superioare de lunga durata in domeniul relevant- Participarea sa in cel putin un proiect similar si intr-o pozitie similara .
- Experienta relevanta de minim 3 ani in echipe de consultanta pentru asistenta tehnica si proiectare similare de infrastructura apa/apa uzata
Expert principal 16 ? Expert Master PlanManagementul activitatii de revizuire liste de investitiiCerinte minime de calificare:
- Studii superioare de lunga durata in domeniile constructii hidrotehnice, civile, instalatii, ingineria mediului, imbunatatiri funciare sau echivalent;
- Participarea sa in cel putin un proiect similar si intr-o pozitie similara .
- Experienta relevanta de minim 3 ani in echipe de consultanta pentru asistenta tehnica si proiectare similare de infrastructura apa/apa uzata.
Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare dintre pozitiile de mai sus. Ofertele in care nu se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare post vor fi respinse.Atunci cand un grup de ofertanti depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Alti experti
Alti experti se definesc ca fiind toti expertii tehnici care vor avea un rol direct in indeplinirea activitatilor contractului.
CV-urile celorlalti experti decat principali nu vor fi examinate anterior semnarii Contractului, iar Prestatorul va selecta si angaja alti experti conform cerintelor si necesitatilor identificate in metodologia si organizarea implementarii Contractului asa cum va fi intocmita de Prestator si/sau in prezentul document.
Pentru fiecare expert propus se va indica daca este vorba de un aport pe termen scurt sau lung, si daca expertul este senior sau junior pentru a permite aplicarea costului unitar corespunzator pe om si unitate de timp conform bugetului detaliat.Prestatorul trebuie sa ia in considerare nevoia de a implica cat mai mult posibil forta de munca locala, evident in cazul in care cerintele minime necesare sunt indeplinite. Se impune ca expertii selectati sa nu se afle in situatii de conflict de interese sau de incompatibilitate in ceea ce priveste sarcinile care le sunt alocate.
Procedurile de selectare a expertilor de catre Prestator trebuie sa fie transparente si bazate pe criterii pre-stabilite care sa includa calificarile profesionale si experienta de lucru. Concluziile procedurii de selectare trebuiesc inregistrate si pastrate. Selectarea expertilor se va aproba de catre Beneficiar, pentru expertii selectati ulterior semnarii Contractului.
Functionarii publici si salariatii din administratia publica pot fi angajati ca experti in conditiile prevazute de art. 96, alin. (1) din Legea nr. 161/2003, cu modificarile si completarile ulterioare.
Cerintele indicative pentru ceilalti experti, altii decat cei principali sunt prezentate in tabelul urmator: EXPERTI PROIECTANTI ( civil, mecanic, electric, retele, etc)Vor asigura asistenta la toate fazele de executie pe perioada constructiei (contractele de tipexecutie
) , in conformitate cu legislatia in vigoare.
Vor elabora toate modificarile tehnice necesare pe perioada constructiei.
Vor finaliza proiectarea pentru contractele de tipexecutie.
Expertii vor avea minim 5 ani experienta profesionala generala din care minim 3 ani in proiecte ca proiectanti infrastructura apa si canal sau similar;
VERIFICATORI DE PROIECT pentru toate domeniile de activitateIngineri cu atestare conform cerintelor legale specifice din Romania (Legea 10/1995)Ingineri colectare date pentru GIS, Modelare Hidraulica, CCTV, etcExpertii vor face dovada unei experiente specifice minime de 3 ani in domeniile/activitatile pentru care vor fi nominalizati si vor fi calificati sau atestati in conformitate cu legislatia in vigoare, dupa caz.
Alte specialitatiidentificate de Prestator pentru realizarea cerintelor din caietul de sarcini.(ex.protectia surselor de apa, mentenanta operationala si managementul patrimoniului, masuratori in teren (topo, debite, presiuni etc.), elaborare devize, instruiri etc.).
Expertii vor face dovada unei experiente specifice minime de 3 ani in domeniile/activitatile pentru care vor fi nominalizati si vor fi calificati sau atestati in conformitate cu legislatia in vigoare, dupa caz.
Standarde de asigurare a calitatii
Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data deschiderii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. In cazul in care exista asociati, toti ofertantii implicati trebuie sa detina acest certificat sau echivalentul acestuia. Nu se accepta certificat in curs de atestare. Nerespectarea cerintei minime duce la descalificarea ofertantului.
Standarde de protectie a mediului
Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al mediului) valabil la data deschiderii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. In cazul in care exista asociati, toti ofertantii implicati trebuie sa detina acest certificat, sau echivalentul acestuia. Nu se accepta certificat in curs de atestare. Nerespectarea cerintei minime duce la descalificarea ofertantului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pentru a putea participa la faza finala de licitatie electronica, ofertantii trebuie sa fie inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (S.E.A.P.).? Invitatia de participare la faza finala de licitatie electronica se va transmite de catre autoritatea contractanta, pe cale electronica , simultan, tuturor ofertantilor ce au depus oferte admisibile prin intermediul SEAP.- Invitatia va contine data si momentul de start al fazei finale de licitatie electronica.- Elementul care va face obiectul procesului respectiv ( de ofertare ) la licitatia electronica va fi pretul cel mai mic /produs (fara TVA ) , asa cum este el inscris in caietul de sarcini.- Se are in vedere imbunatatirea ofertelor de pret depuse de catre ofertantii selectati, anterior organizarii acestei faze de licitatie electronica.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.04.2012 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.04.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
180zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.04.2012 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantul ofertantului va prezenta completat Formularul nr. 28 - Imputernicire pentru reprezentarea ofertantului la sedinta de deschidere.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Mediu / Fonduri de Coeziuni
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Ofertantii vor urmari periodic la adresa de internet www.e-licitatie.ro anuntul de participare impreuna cu eratele si clarificarile legate de anunt, pentru a lua la cunostinta in timp util orice precizare sau modificare a informatiilor initiale, astfel incat sa fie in masura sa participe la procedura fara impedimente datorate lipsei de informatii.Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale. In cazul de fata, in cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii acestor oferte.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile conform art.256^2 / OUG 34/ 2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. AQUACARAS S.A. Compartiment juridic
Adresa postala: Pta Republicii, nr 7, Localitatea: Resita, Cod postal: 320026, Romania, Tel. +40 255212459, Email: [email protected], Fax: +40 0255214421
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.03.2012 10:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer