Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru Managementul Proiectului Reabilitarea si extinderea sistemului de alimentare cu apa si a sistemului de canalizare , Judetul Gorj, Romania


Anunt de participare (utilitati) numarul 85455/01.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APAREGIO GORJ S.A.
Adresa postala: B-dul Constantin Brancusi, nr.19, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210185, Romania, Punct(e) de contact: Ion Popescu, Tel.0253 211308; 0253 217653 int. 18, In atentia: Vladaianu Daniel, Email: [email protected], Fax: 0253 211457, Adresa internet (URL): Str. Vasile Alecsandri, nr.2, Targu Jiu, Gorj, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC APAREGIO GORJ SA
Adresa postala: Str.Vasile Alecsandri, nr.2, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210185, Romania, Tel.0253-217.653, In atentia: Vladaianu Daniel, Email: [email protected], Fax: 0253-211.457
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC APAREGIO GORJ SA
Adresa postala: Str.Vasile Alecsandri, nr.2, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210185, Romania, Tel.0253-217.653, In atentia: Vladaianu Daniel, Email: [email protected], Fax: 0253-211.457
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC APAREGIO GORJ SA
Adresa postala: Str.Vasile Alecsandri, nr.2, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210185, Romania, Tel.0253-217.653, In atentia: Vladaianu Daniel, Email: [email protected], Fax: 0253-211.457
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Asistenta tehnica pentru Managementul Proiectului Reabilitarea si extinderea sistemului de alimentare cu apa si a sistemului de canalizare , Judetul Gorj, Romania
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Judetul Gorj- orasele Targu jiu, Motru, Bumbesti Jiu, Targu Carbunesti, Ticleni.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Principalele activitati care trebuie desfasurate sunt urmatoarele:
1. Suport in managementul Proiectului2. Asigurarea conditiilor pentru gestionarea prin sisteme de management moderne si eficiente a retelelor de apa si canalizare;
3. Dezvoltarea unui sistem modern de modelare hidraulica a sistemelor de alimentare cu apa si canalizare;
4. Dezvoltarea unui management eficient de detectare a pierderilor de apa din retelele de distributie;
5. Managementul apelor uzate industriale;
6. Managementul reziduurilor din statiile de epurare;
7. Campanie de publicitate si promovare a Proiectului;
8. Actualizarea Master Plan-ului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71800000-6 - Servicii de consultanta pentru alimentarea cu apa si servicii de consultanta in materie de deseuri (Rev.2)
71313000-5-Servicii de consultanta in ingineria mediului (Rev.2)
79418000-7-Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Asistenta tehnica pentru Managementul Proiectului Reabilitarea si extinderea sistemului de alimentare cu apa si a sistemului de canalizare , Judetul Gorj, Romania; 36 luni.
Valoarea estimata fara TVA: 14, 073, 057RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de garantie de participare 75000 leiScrisoare de garantiede buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Fondul de Coeziune 83, 37%- Co-finantare nationala 16, 63%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului , de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent, pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor;privind plata impozitelor si taxelor locale.Adresa de la Curtea Districtuala / Instanta Competenta unde isi are sediul compania / sucursala din care sa rezulte ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii;
Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil)Cerinte privind inregistrarea
Persoane juridice/fizice romane:
1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente valabile la data deschiderii ofertelor;
2.Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz):
a) Media Cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2006, 2007 si 2008) va depasi: Echivalentul in lei a 6.685.538 Euro.
b) Media profitului operational al ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2006, 2007 si 2008) Pozitiva
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz):
- Operatorul economic sau membrii grupului de operatori economici sa dovedeasca ca, in ultimii 3 ani financiari, impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, a implementat si finalizat: - cel putin 2 (doua) contracte de consultanta cu activitati in infrastructura de apa si apa uzata fiecare dintre acestea in valoare de cel putin echivalentul in lei a 400.000 euro
- Operatorul sau membrii grupului de operatori trebuie sa dovedeasca existenta in prezent a personalului calificat si cu experienta in supravegherea/elaborarea proiectelor din domeniul infrastructurii de apa si apa uzata - cel putin 10 angajati permanenti, cu studii superioare si experienta de cel putin 5 ani, in domeniile specifice acestui contract.
- Operatorul economic sau unul dintre membrii grupului de operatori economic sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul pentru Asigurarea Calitatii ISO 9001 sau echivalent, de catre un organism specializat in domeniu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
1. Organizare si metodologie
40%
Descriere:
2.
Pretul ofertat
60%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S69-093640 din 09.04.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.10.2009 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.10.2009 14:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.10.2009 10:00
Locul: S.C. APAREGIO GORJ S.A. Targu Jiu, str. Vasile Alecsandri, nr. 2, Targu Jiu, jud. Gorj,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei de Evaluare, reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti si observatori UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program Operational Sectorial de MediuAxa 1 Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata Proeictul se numeste: Extinderea si reabilitarea sistemelor de apa si apa uzata in judetul Gorj
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: B-dul Nicolae Titulescu, nr.4, jud.Dolj, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251- 418.568, Email: [email protected], Fax: 0251-415.600
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleus, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. APAREGIO GORJ S.A.
Adresa postala: Str. Vasile Alecsandri, nr. 2, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210185, Romania, Tel.0253-217 653, Email: [email protected], Fax: 0253-211 457
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.08.2009 10:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer