Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru MANAGEMENTUL PROIECTULUI ?Retehnologizarea sistemului centralizat de termoficare din municipiul Timisoara in vederea conformarii la normele de protectia mediului privind emisiile poluante in aer si pentru cresterea eficientei in a
Anunt de participare numarul 113620/31.12.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Timisoara
Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0256-408453, In atentia: Ec. Corina Radu, Email: [email protected], Fax: 0256-408477, Adresa internet (URL): www.primariatm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Municipiul Timisoara
Adresa postala: B-dul. C. D. Loga nr. 1, parter, camera 12 , ghiseul 9 sau 10, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Centru pentru Consiliere Cetateni - camera 12, ghiseul 9 sau 10, Tel. 0256 - 408.361, Adresa internet (URL): www.primariatm.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica pentru MANAGEMENTUL PROIECTULUI ?Retehnologizarea sistemului centralizat de termoficare din municipiul Timisoara in vederea conformarii la normele de protectia mediului privind emisiile poluante in aer si pentru cresterea eficientei in alimentarea cu caldura urbana?, cod CCI 2009RO161PRO23, cod SMIS-CSNR 16828
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Municipiul Timisoara
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop asistenta tehnica pentru Primaria Municipiului Timisoara in vederea implementarii cu succes a proiectului de retehnologizare a sistemului centralizat de termoficare din Timisoara in vederea conformarii la normele de protectie a mediului privind emisiile poluante in aer si pentru cresterea eficientei in alimentarea cu caldura urbana - conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
72224000-1-Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
79341100-7-Servicii de consultanta in publicitate (Rev.2)
79415200-8-Servicii de consultanta in proiectare (Rev.2)
90700000-4-Servicii privind mediul (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Asistenta tehnica pentru MANAGEMENTUL PROIECTULUI ?Retehnologizarea sistemului centralizat de termoficare din municipiul Timisoara in vederea conformarii la normele de protectia mediului privind emisiile poluante in aer si pentru cresterea eficientei in alimentarea cu caldura urbana?- in conformitate cu cerintele caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 3, 021, 071RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
28 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de paricipare - 60.000 lei, garantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
50% - Fond de Coeziune;45% - Buget de Stat;5% - Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociati: nu se legalizeaza asocierea; Subcontractanti: se poate subocontracta o parte din contract
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii pe propria raspundere, in temeiul art.180 si 181 din OUG 34/2006;Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003;Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local; Certificatul de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului;Fisa de informatii generale, conform Formular B1;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil la 31.12.20092. Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Bilantul contabil la 31.12.2009, soldul contului 121 CREDITOR si dovada inregistrarii acestuia la Registrul Comertului2. Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani ( 2007, 2008 si 2009) de: 5.248.560 lei, echivalent a 1.200.000 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara
2. Resurse umane
3. Declaratie protectia muncii
4. Declaratie protectia mediului
5. Standarde de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Declaratia si lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani- formular 12E; Indeplinirea si finalizarea a 3 (trei) contracte de natura similara, astfel: 1 (un) contract de asistenta tehnica in domeniul sistemelor centralizate de incalzire urbana;si 2 ( doua) contracte de asistenta tehnica in managementul implementarii proiectelor de investitii cu finantare UE/internationala, din care cel putin un contract sa includa o componenta de constientizare publica, (valoare cumulata a acestor 2 (doua) contracte sa fie de minim: 2.624.280 lei fara TVA, echivalent a 600.000 euro (valoare fara TVA)- in copii legalizate La cele 3 contracte se ataseaza recomandarile in copii legalizate.2 Declaratie si lista personal conf. form. 12I. Echipa de experti va fi alcatuita din: un manager proiect studii sup.tehnice, econ, jurid, sau similar relevant, un expert termoficare studii superioare domeniul tehnic, un expert publicitate si comunicare studii sup. domeniu ec., comunicare, rel. pub., marketing, stiinte pol, sau similare, un expert achizitii studii superioare dom. tehnic, jurid, ec., sau similar, un expert financiar studii sup. dom. ec./finante pb, contab/audit, un expert protectia mediului studii sup. dom. tehnic preferabil protectia mediului; Pentru toti expertii experienta profesionala minim 10 ani.CV/memorii activitate pentru fiecare expert, copii diplome studii, doc. justific. demonstrare experienta similara in domeniu solicitat, implementare 2 proiecte finalizate pe fonduri europ./internationale similare pentru fiecare expert in parte, raport juridic dintre fiecare expert si ofertant precum si declaratii de disponibilitate. Expert non-cheie studii sup. proiectare/constr./operare instalatii desulfurare. 3. Declaratie privind protectia muincii - formular 23, 4. Decl. protectia mediului, form.27.5. Certificat care atesta respectarea standardelor de asg. calit. ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Organizarea si planificarea in timp a activitatilor pe durata contractului
25%
Descriere: Componenta tehnica
2.
Gradul de intelegere a obiectivelor proiectului si a rezultatelor asteptate
20%
Descriere: Componenta tehnica
3.
Metodologia de prestare a serviciilor
25%
Descriere: Componenta tehnica
4.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.02.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.02.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.02.2011 12:00
Locul: Sediul Primariei Municipiului Timisoara, camera 229
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii autorizati ai ofertantului
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program Operational Sectorial de Mediu 2007 - 2013, Axa Prioritara 3, Cod CCI: 2009RO161PRO25, cod SMIS-CSNR 16828
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
50% - Fond de Coeziune;45% - Buget de Stat;5% - Buget local
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104642, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara-sectia contencios amdinistrativ si fiscal
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel. 0256-494650, Fax: 0256-498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator a actului nelegal, la autoritatea cont.si la CNSC; in justitie conform L554/2004, OUG34/2006; 10 zile de la comunicarea Deciziei CNSC in instanta-Curtea de Apel Timisoara
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: bv. C.D.Loga nr.1, camera 229, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Tel. 0256-408.453, Email: [email protected], Fax: 0256 - 408.477
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.12.2010 14:45