Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta Tehnica pentru Managementul Proiectului ?Extinderea si modernizarea sistemului de alimentare cu apa si canalizare in judetul Timis?


Anunt de participare (utilitati) numarul 115748/19.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AQUATIM S.A. Timisoara
Adresa postala:  Timisoara Str.GH. Lazar, Nr. 11/A, Jud. Timis, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300081, Romania, Punct(e) de contact:  DIANA COTOP, Tel. 0256200262, Email:  [email protected], Fax:  0256294753, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
operator regional al serviciilor de apa si canalizare
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Asistenta Tehnica pentru Managementul Proiectului ?Extinderea si modernizarea sistemului de alimentare cu apa si canalizare in judetul Timis?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Localitatile: ?Timisoara, Sannicolau Mare, Jimbolia, Deta, Buzias, Gataia, Recas, Faget, Ciacova, Sacalaz, Sanmihaiu Roman?
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta Tehnica pentru Managementul Proiectului ?Extinderea si modernizarea sistemului de alimentare cu apa si canalizare in judetul Timis? - conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
72224000-1-Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
79411000-8-Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestari servicii de asistenta tehnica pentru managementul proiectului ?Extinderea si modernizarea sistemului de alimentare cu apa si canalizare in judetul Timis? ? In Caietul de sarcini sunt prezentate tipul activitatilor, specializarile si cantitatile minime necesare realizarii contractului - conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 18, 540, 815RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
55 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare - 180.000 lei; garantie de buna executie - 8% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-Fonduri de Coeziune: 73.91%;
-Buget de stat: 11.3%;
-Buget local: 1.74%;
-Credit Operator Regional: 13.05%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea ? Formular 1; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Formular 2, certificate de atestare pentru indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat si bugetele locale in original sau copie legalizata valabile in ziua depunerii ofertelor; Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 3; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 4; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 5; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original, sau copie legalizata din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii; Certificat de inregistrare fiscala eliberat de Ministerul Finantelor Publice, incopie legalizata; in cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus; Pentru persoane juridice straine se vor depune inscrisuri probatorii, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic, apte a dovedi atestarea/apartenenta din punct de vedere profesional, inregistrarea ca persoana juridica, eliberate cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea documentelor de calificare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2007, 2008, 2009), in domeniul de activitate aferent obiectului contractului trebuie sa fie cel putin egala cu 27.000.000 lei; Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2007, 2008 si 2009) trebuie sa fie pozitiva; Se va completa declaratia privind cifra de afaceri si profitulconform Formular 6; Documente justificative: copii ale situatiilor financiare anuale pe anii 2007, 2008 si 2009, vizate si inregistrate de organele competente, insotite de copii ale raportului de audit sau raportului cenzorilor, dupa caz.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Op Ec sa doved ca, in ultimii 3 ani, a incheiat cu succes cel mult 3contr similare, care insumate sa aiba o val cel putineg cu 18540815 lei?F7 si F7.1. Decl priv nr mediu al personaluluiangajatin ultimii 3 ani-F8.Lista cu exper princ propusi-F9.?LIDER DE ECHIPA-Exper profe de min10ani;Exp relevanta de min 3 ani din care minim1 an in cadrul aceluiasi contr in val de cel putin 15 milioane lei, in poz de lidersau lider adjunctin contr de asis tehn, superv sau manag de proiect pt lucrari in infrastr de apa? canal.Exp de proiect incel putin1 (un) contr de alim cu apa si canaliz pt loc urbane;Exp in implem contr de tip?exec?/?proiect si exec? lucr in dom infrastruct de apa si apa uzata.-LIDER ADJUNCT- Exp prof de min 5 ani;Exp relevanta de min 2 ani din care minim1 an in cadrul aceluiasi contr, in poz de membru in contr de asis tehn, superv sau manag de proiect pentru lucr in infrastr de apa?canal. Exp de proiect incel putin1 (un) contract de alim cu apa si canaliz pt loc urbane;Exp in implem contr de tip?exec?/?proiect si exec?lucrari in dom infrastr de apa si apa uzata.-EXPERT TEHNIC-Exp prof de min 5 ani; Exp relev de min 2 ani din care min1 an in cadrul aceluiasi contr, in val de cel putin 15 milioane lei, in poz de coord tehn a elab proiect tehn de spec, pentru lucr in infrastr de apa?canal.Exp de proiect sau superv incel putin1 (un) contr de alim cu apa si canaliz pt loc urbane;Exp in implem contr de tip?exec?/?proiect si exec? lucr in dom infrastr de apa si apa uzata.-EXPERT FINANC-Exp prof de min 5 ani; Particip ca exp financ in cel mult2 (doua) contr de tip?exec?/?proiect si exec? lucr in dom infrastr de apa si apa uzata, in val insum de cel putin 15 milioane de lei.Decl de exclusiv si disponib semnate de fiecare exp princ-F11.Pt fiecare exp princ-se va compl F12.Informatii privind asoc/subantrepr-F13, F14;Certif ISO 9001 sau echiv; Decl pe proprie raspund priv protectia muncii-F15.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
modul in care ofertantul intelege obiectivele proiectului si rezultatele asteptate
20%
Descriere: Componenta tehnica
3.
metodologia de prestare a serviciilor
25%
Descriere: Componenta tehnica
4.
organizarea si planificarea in timp a activitatilor, pe durata contractului
25%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DA 11005
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.04.2011 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.04.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.04.2011 10:00
Locul: Timisoara, sediul SC AQUATIM SA, str.Gh.Lazar nr.11A, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 - ?Extindere si modernizare a sistemelor de apa si apa uzata?.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
-Fonduri de Coeziune: 73.91%;
-Buget de stat: 11.3%;
-Buget local: 1.74%;
-Credit Operator Regional: 13.05%In F7 vor fi incluse numai contr care sustin val solicit de cel putin 18.540.815 lei;Pentru fiecare contract mentionat in lista -Formularului nr. 7 se vor atasa documente suport (copii dupa extrasele din contracte, recomandari si alte documente care sa ateste finalizarea contractului) care vor contine obligatoriu date referitoare la: - Beneficiarul contractului;
- tipul serviciilor/activitatilor prestate;
- perioada in care s-a realizat contractul; -valoarea contractului; -valoarea finala certificata a acestora, exprimata in lei; Recomandarile/certificarile vor fi emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta beneficiara a prestarilor de servicii ori de catre clientul privat beneficiar al prestarilor de servicii.Valoarea finala certificata reprezinta pretul final platit de beneficiar pentru prestarea serviciilor respective.Pentru contractele exprimate in alte monede decat euro se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana, pentru anul in care contractul pentru respectivul contact a fost semnat la final. Convertirea in LEI se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv;Pentru fiecare expert principal se vor prezenta urmatoarele documente suport: - copii ale diplomelor si certificatelor profesionale obtinute mentionate in CV;
- certificate emise de angajatori sau referinte care sa probeze experienta indicata in CV (certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar) - se va completa Formular 12.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National De Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, sector3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  300055, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator a actului nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC AQUATIM SA - Oficiul Juridic
Adresa postala:  Str. Gh. Lazar nr.11A, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300081, Romania, Tel. 0256/200262, Fax:  0256/294753
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.02.2011 11:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer