Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta Tehnica pentru Managementul Proiectului ''Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata in judetul Covasna''


Anunt de participare (utilitati) numarul 118428/02.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
GOSPODARIE COMUNALA S.A.
Adresa postala:  Sf.Gheorghe, str.Banki Donat, nr.27, judet Covasna, Localitatea:  Sfantu Gheorghe, Cod postal:  520031, Romania, Punct(e) de contact:  Unitatea de Implementare a Proiectului, Tel. 0267351390, In atentia:  MIKO Aba, Email:  [email protected], Fax:  0267351739, Adresa internet (URL):  www.apa-sfantugheorghe.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Alte institutii guvernate de legea publica (operator regional apa-canal)
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Asistenta Tehnica pentru Managementul Proiectului ''Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata in judetul Covasna''
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sfantu Gheorghe
Codul NUTS: RO123 - Covasna
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta Tehnica pentru Managementul Proiectului ''Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata in judetul Covasna'': - Asistenta tehnica acordata OR-ului pentru a acoperi problemele de management general;
- Suport in managementul proiectului acordat UIP-ului departamentului de investitii in vederea implementarii Proiectului conform cu prevederile Cererii de finantare si ale Contractului de finantare;
- Realizarea a 3 Documentatii de Atribuire tip FIDIC Galben si sprijinul acordat pe perioada desfasurarii licitatiilor;
- Asistenta tehnica din partea proiectantului acordat OR-ului pentru Contractele de constructie (FIDIC Rosu) inclusiv va prelua toate atributiile Proiectantului;
- Actualizarea Master Planului si pregatirea programului de investitii pentru faza 2 (2015 ? 2018)
- Actualizarea Studiului de Fezabilitate, inclusiv a Analizei Cost-Beneficiu;
- Identificarea si implementarea sistemului GIS, modelare hidraulica si detectie pierderi pentru OR + instruire;
- Informarea publicului si publicitatea proiectului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71800000-6 - Servicii de consultanta pentru alimentarea cu apa si servicii de consultanta in materie de deseuri (Rev.2)
71313000-5-Servicii de consultanta in ingineria mediului (Rev.2)
72224000-1-Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
79400000-8-Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
79411000-8-Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Domeniul: utilitate publica - sector apa. Asistenta Tehnica pentru Managementul Proiectului ''Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata in judetul Covasna'': - Asistenta tehnica acordata OR-ului pentru a acoperi problemele de management general;
- Suport in managementul proiectului acordat UIP-ului departamentului de investitii in vederea implementarii Proiectului conform cu prevederile Cererii de finantare si ale Contractului de finantare;
- Realizarea a 3 Documentatii de Atribuire tip FIDIC Galben si sprijinul acordat pe perioada desfasurarii licitatiilor;
- Asistenta tehnica din partea proiectantului acordat OR-ului pentru Contractele de constructie (FIDIC Rosu) inclusiv va prelua toate atributiile Proiectantului;
- Actualizarea Master Planului si pregatirea programului de investitii pentru faza 2 (2015 ? 2018)
- Actualizarea Studiului de Fezabilitate, inclusiv a Analizei Cost-Beneficiu;
- Identificarea si implementarea sistemului GIS, modelare hidraulica si detectie pierderi pentru OR + instruire;
- Informarea publicului si publicitatea proiectului.
Valoarea estimata fara TVA: 10, 487, 587RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achizitionare servicii suplimentare/aditionale, conform art. 252, lit. j din OUG nr. 34/2006.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi de 200.000 lei. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 ? ?Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata. Fonduri Europene: 77, 50%; Co-finantare: 22, 50%.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Declaratie privind neincadrarea la art 69^1 din Ordonanta 34/2006. Declaratii privind eligibilitatea Conform articolului 180 din OUG 34/2006. Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta 34/2006. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului. Certificat de atestare fiscala. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale. Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS). Imputernicire pentru persoana care semneaza declaratia in cazul in care nu este persoana imputernicita sa reprezinte. Cazier judiciar pentru admistrator. Cazier judiciar al companiei. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani.
Media Cifrei de afaceri pe ultimii trei ani (2007, 2008 si 2009) a ofertantului trebuie sa fie mai mare sau egala cu 16.000.000 RON pentru ofertant (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna). Bilanturile contabile sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatulsau bilanturile contabile sau extrase de bilant, vizate si inregistrate de organele competente, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatul, sau auditul financiar emis de persoane autorizate. Formular nr. 9 (vol. 3 Formulare) privind Informatii generale, profitul net si cifra de afaceri pentru anii 2007, 2008 si 2009.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular nr. 12 din Volumul 3 - Formulare ? Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani. Formularul 12.A vol. 3 Formulare, privind Experienta similara. Formular nr. 13 din Volumul 3 - Formulare ? Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere. Formular nr. 14 din Volumul 3 - Formulare ? Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractorilor sipartea/partile din contract care sunt indeplinite de acestia. Formular nr. 16 din Volumul 3 ? Formulare ? Personalul propus pentru implementarea proiectului; Formular nr. 17 din Volumul 3 ? Formulare ? Curriculum Vitae; va fi insotit de copii ale diplomelor de studii si ale autorizatiilor de Diriginte de Santier (acolo unde este cazul).
Formular nr. 18 din Volumul 3 ? Formulare ? Declaratie de exclusivitate si disponibilitate, semnate in original de fiecare expert principal propus in oferta. O echipa care cuprinde urmatorii experti principali: Lider de Echipa, Adjunct Lider de Echipa, Expert financiar, Expert ingineria mediului, Expert GIS, Inginer de Proces statii de tratare, Inginer de Proces statii de epurare ape uzate, Expert achizitii, Expert modelare hidraulica, Expert controlul pierderilor.Ofertantul (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) a prestat cel putin 1 contract similar sau mai multe in infrastructura de apa potabila si apa uzata cu o valoare cumulata de cel putin 10.000.000 RON in ultimii 3 ani. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta, ori de catre clientul privat beneficiar. ISO 9001 sau echivalent. Declaratie privind respectarea masurilor de protectie a mediului. Declaratie privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca. Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractorilor si partea/partile din contract care sunt indeplinite de acestia.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.05.2011 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.05.2011 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.05.2011 12:00
Locul: Sfantu Gheorghe, str. Banki Donat, nr. 27, judet Covasna
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, conform art. 33 alin. 2 din H.G. nr. 925/2006
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 ? ?Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata.Contractul va fi finantat din Fondul de Coeziune. Fonduri Europene: 77, 50%; Co-finantare: 22, 50%.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 004 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  004 021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Brasov
Adresa postala:  Bulevardul Eroilor nr. 5 etaj II, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500007, Romania, Tel. +40 268 414 114 int. 26, Email:  [email protected], Fax:  +40 268 414 216, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro/InstantaPrezentare.aspx?idInstitutie=64
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S. C. GOSPODARIE COMUNALA S. A.
Adresa postala:  str. Banki Donat, nr. 27, judet Covasna, Localitatea:  Sfantu Gheorghe, Cod postal:  520031, Romania, Tel. + 40 267 351 390, Email:  [email protected], Fax:  +40 267 351 739, Adresa internet (URL):  www.apa-sfantugheorghe.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.03.2011 14:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer