Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru Managementul Proiectului


Anunt de participare (utilitati) numarul 75671/16.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania de Apa Somes S.A.
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Punct(e) de contact: Pop Iuliana, Tel.+40264/591.444, Email: [email protected], Fax: +40264/592.619, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Asistenta tehnica pentru Managementul Proiectului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Aria deservita de operatorul regional Compania de Apa SOMES, judetele Cluj si Salaj : Cluj-Napoca, Dej, Gherla, Huedin, Zalau, Simleu SIlvaniei, Jibou, Cehu Silvaniei.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Cuprinde: Principalele activitati care trebuie desfasurate conform Caietului de sarcini: 1. Suport in managementul Proiectului; 2. Implementarea unui sistem GIS pentru sistemele de alimentare cu apa si canalizare din zona de operarea OR judetele Cluj/Salaj;3. Dezvoltarea unui sistem modern de modelare hidraulica a sistemelor de alimentare cu apa si canalizare in zona de operare a OR;4. Dezvoltarea unui management eficient de detectare a pierderilor de apa din retelele de distributie in zona de operare a OR;5. Managementul apelor uzate industriale;6. Managementul reziduurilor din statiile de epurare;7. Campanie de publicitate si promovare a Proiectului;8. Actualizarea Master Plan-ului;9. Intocmirea documentatiilor de atribuire pentru achizitii publice;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71311000-1 - Servicii de consultanta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
79411000-8-Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform termeni de referinta (caiet de sarcini si anexe)
Valoarea estimata fara TVA: 5, 546, 084EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 55.460 Euro. Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului, exclusiv TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Coeziune 74, 0%, Buget de stat 11, 3%, Buget local 1, 9%, Op.Reg.12, 8% , moneda contractului - Lei, moneda platilor - Lei , conform Contractului de finantare POS Mediu.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, Certificatul constatator de la Registrul Comertului, Cazierul judiciar, Certificatul de atestare fiscala, Certificat pentru plata CAS ( dupa caz), Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Certificatul de inregistrare la Registrul comertului si Anexa, Autorizatie de functionare/apartenenta din punct de vedere profesional, altele echivalente dupa caz.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie cumulata anuala de afaceri pe ultimii 3 ani de min. 8.320.000 Euro; Media profitului operational pe 2006, 2007, 2008 pozitiva, Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori, dupa caz, 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008, Bilanturile contabile , Contul de profit si pierdere, toate anexele la , 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008 vizate DGFP, Declaratia angajament de sustinere, dupa caz, Acordul prealabil al asociatilor sau subcontractorii, Identificarea financiara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta(CPV), ultimii 3ani, min.3contracte consultanta finalizate apa/apa uzata, min.2.770.000 Euro, ISO9001/echivalent, CV experti, declaratii exclusivit., disponibilitate, Experti Internationali(I), Locali(L): Expert1(I): Studii aferente, Coordonare(caTL/DTL) proiecte investitii, in echipa experti diferite specializari, experienta: PRIMAVERA, MICROSOFT PROJECT/similar;Exp.min.15ani, coordonare asistenta tehnica/management proiect, proiecte infrastructura min.3ani;implementare proiecteUE/inst.internationale min.3ani, L/DTLcoordonator proiecte inv.min.2proiecte, infrastruct. apa/apa uzata de complex.proiectului, Expert2(L), Studii aferente, Exp.min.10ani;Exp.asistenta tehnica management proiect, in proiecte mari infrastructura;Exp.implementare proiecte cofin.UE/international;in echipa consultanta min.2proiecte, retele apa/apa uzata complexitate cu proiectul.Experienta proiectare/supervizare 1 proiect apa, canalizare, Expert3(I), Studii aferente, Exp.min.10ani, exp.implementare proiecte cofin.UE/international, expert financiar min.2proiecte finantate UE/international, infrastructura apa/apa uzata, Expert4(IsauL), Studii aferente, Exp.min.10ani, Exp.implementare proiecte respectareaDE protectia mediului, min.3ani exp.elaborare solutii tratare/depozitare namoluri epurare ape uzate orasenesti, industriale, min.2proiecte fonduriUE/internationale, nationale, infrastructura apa/apa uzata;Expert5(I), Studii aferente, Minim 10ani exp.planificare, administrare inv.util.publice, min.2proiecte implementare/dezvotare GIS de complexitatea Proiectului la companie utilitati, Min.5ani exp. implementare GIS retele apa, canal centre urbane, Realizare min.1proiectGIS complexitate/anvergura similara companie apa/canalizare, Expert6(L), Studii aferente, Cunoastere proceduri relevante, exp.implementare proiecte cofin.UE/international, Cunoastere proceduri achizitie Romania, Min.10ani planificare/administrare/investitii infrastructura publica, min.5ani achizitii, Expert7(IsauL), Studii aferente, Min.7ani dezvoltare modele hidraulice si studii detectare pierderi in retele apa potabila si canalizare, coordonare investigatii teren pt.masurare debite, presiuni retea, Participare min.2proiecte modelare hidraulica retea apa potabila, canalizare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
INV 64-2009-IP
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S26-035184 din 07.02.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.06.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.06.2009 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.06.2009 12:00
Locul: Sala de consiliu, sediul administrativ central, etajul 1, Compania de Apa SOMES, Cluj-Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legali sau delegatii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta, Reprezentantii Organismului Intermediar POS Mediu.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect prioritar strategic privind Programul Operational Sectorial pentru infrastructura de mediu ( POS Mediu) cu finantare preponderenta din Fonduri de Coeziune Extinderea si reabilitarea sistemelor de apa si apa uzata din judetele Cluj/Salaj - imbunatatirea sistemelor de alimentare cu apa, canalizare si epurare in zona Cluj-Salaj
VI.3) Alte informatii
Programul Companiei : Luni - Joi: orele 8, 00 la 15, 00, Vineri: orele 8, 00 la 12, 00 -Data vizitarii amplasamentului :30.04.2009, orele 11, 00, Intalnirea la sediul Companiei de Apa SOMES, Data limita de primire a solicitarilor de clarificari :9 zile inainte de data limita de depunere a ofertei, Data limita de transmitere a raspunsului la clarificari :6 zile inainte de data limita de depunere a ofertei. Moneda contractului este Lei. Documentatia de atribuireeste publicata in Anexa (vezi profilul cumparatorului : www.e-licitatie.ro) . Toate Clarificarile se vor comunica pe SEAP ( www.e-licitatie.ro)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: P-ta Stefan cel Mare nr. 1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-431057, Fax: 0264-593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Compania de Apa Somes SA - Oficiul Juridic
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989, nr. 79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Tel.0264/591.444, Fax: 0264/430.886
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.04.2009 15:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer