Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru Managementul Proiectului ?Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Valcea?
Anunt de participare (utilitati) numarul 121971/25.05.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APAVIL SA VALCEA
Adresa postala: strada Carol I nr. 3-5, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240539, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0250739580, In atentia: Jidoveanu Anca, Email: [email protected], Fax: 0250738903, Adresa internet (URL): www.apavil.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Asistenta tehnica pentru Managementul Proiectului ?Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Valcea?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Orasele: ?Ramnicu Valcea, Ocnele Mari, Dragasani, Calimanesti, Olanesti, Babeni si Balcesti din judetul Valcea?
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta tehnica pentru Managementul Proiectului
?Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Valcea?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71800000-6 - Servicii de consultanta pentru alimentarea cu apa si servicii de consultanta in materie de deseuri (Rev.2)
71313000-5-Servicii de consultanta in ingineria mediului (Rev.2)
72224000-1-Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
90492000-2-Servicii de consultanta in tratarea apelor reziduale (Rev.2)
90713100-9-Servicii de consultanta pentru alimentarea cu apa si servicii de consultanta in materie de ape reziduale, altele decat cele pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Domeniul: utilitate publica-sector apa.Asistenta tehnica pentru Managementul Proiectului ?Extinderea si modernizarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Valcea:
-Acordarea de sprijin calificat si eficient Beneficiarului in managementul Proiectului pentru implementarea cu succes a Proiectului, astfel incat sa fie asigurata conformitatea cu prevederile Contractului de Finantare semnat cu Ministerul Mediului si Padurilor;
- Asigurarea Documentatiilor de Atribuire si a documentelor suport conform legislatiei nationale pentru contractele din cadrul proiectului care nu sunt acoperite prin alte contracte de asistenta tehnica, cu respectarera cererii de finantare si a studiului de fezabilitate aprobate;
- Dezvoltarea sistemului GIS existent pentru sistemele de alimentare cu apa si canalizare in zonele proiectului;
- Dezvoltarea sistemului SCADA, prin achizitia de noi echipamente, care sa completeze facilitatile existente;
- Dezvoltarea sistemului de modelare hidraulica a sistemelor de alimentare cu apa in zonele proiectului rezultand un model hidraulic functional;
- Dezvoltarea unui management eficient de detectare si reducere a pierderilor de apa din retelele de distributie in zonele proiectului;
- Asigurarea implementarii optime a contractelor de lucrari prin gestionarea calitatii apelor reziduale descarcate in reteaua publica de canalizare conform limitelor impuse de prevederile legislatiei in vigoare si tinand cont de impactul potential asupra procesului de epurare al apelor uzate colectate;
- Asigurarea implementarii strategiei de management al namolului rezultat din procesul tehnologic al statiilor de tratare apa si al statiilor de epurare;
- Asigurarea sprijinului pentru Beneficiar prin asistenta tehnica din partea proiectantului pentru toate contractele de constructii (Fidic Rosu) pregatite in cadrul contractului de finantare, astfel incat sa se atinga indicatorii fizici, financiari si de performanta stabiliti in Cererea de finantare si SF aprobat, precum si sa se respecte prevederile Contractului de Finantare. Totodata se va avea in vedere incadrarea in fondurile si termenele aprobate prin Decizia de Finantare;
- Asigurarea publicitatii si promovarea adecvata a masurii in vedereainformarii corecte a populatiei cu privire la lucrarile propuse in Proiect conform Manualului de Identitate Vizuala pentru Instrumentele Structurale in Romania 2007-2013, care poate fi accesat la urmatoarea adresa de web: http: //www.fonduri-ue.ro/index.php?sectionId=169;
- Asigurarea sprijinului pentru Beneficiar pe parcursul derularii licitatiilor pentru contractele pentru care a pregatit Dosare de atribuire si pentru contractele pentru care procedura de licitatie nu a fost initiata in cursul contractului anterior de asistenta tehnica;
- Suport in managementul proiectului prin organizarea si asigurarea de consultanta pentru UIP, in vederea indeplinirii atributiilor sale;
- Revizuirea ?i actualizarea studiului de fezabilitate, inclusiv a devizului general;
- Actualizarea Master Plan-ului privind alimentarea cu apa si evacuarea apelor uzate in Judetul Valcea;
Valoarea estimata fara TVA: 15, 679, 903RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achizitionare servicii suplimentare/aditionale, conform art.252, lit.j din OUG 34/2006.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 300.000 lei. Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene: 77, 81%Co-finantare: 22, 19%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind calitatea de participant la procedura. Declaratie privind eligibilitatea conform articol 180 din OUG 34/2006.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006.Declaratie privind neincadrarea la art 69^1 din Ordonanta 34/2006. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalentul.Cazierul judiciar al companiei, in original (pentru statele unde este aplicabil).Certificat de atestare fiscala.Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS). Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale. Pentru persoane juridice/fizice romane-Certificat de inregistrare eliberat de Registrul Comertului sau echivalent. Pentru persoane juridice/fizice straine- Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punc de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani. Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2008, 2009 si 2010), in domeniul de activitate aferent obiectului contractului trebuie sa fie mai mare sau egala cu 15.450.000 LEI. Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2008, 2009 si 2010, vor fi vizate si inregistrate de organele competente. Formularul nr. 3.-Declaratie privind cifra de afaceri si profitul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani. Operatorul economic sau membrii grupului de operatori economici sa dovedeasca ca a prestat :
- cel putin 1 contract sau mai multe contracte de consultanta cu activitati in infrastructura de apa si apa uzata in valoare cumulata (pt. maxim 3 contracte) de 15.450.000 lei, fara TVA, .
va depune:
- documente care dovedesc vechimea in munca- certificate emise de angajatori sau referinte
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.07.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.07.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.07.2011 12:00
Locul: Sediul Autoritatii Contractante: Rm. Valcea, str. Carol I, nr.3-5, jud. Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii vor participa la deschiderea ofertelor prin persoane imputernicite in scris sa reprezinte interesul operatorilor economici ofertanti.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1-?Extinderea si reabilitarea sistemelor de apa si apa uzata, in judetul Valcea?.Contractul va fi finantat : Fonduri Europene77, 81%, Co-finantare: 22, 19%
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stravopoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 004 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 004 021.310.43.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al Autoritatii Contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC APAVIL SA - Serviciu Achizitii Publice
Adresa postala: str. Carol I, Nr. 3-5, Localitatea: Rm. Valcea, Cod postal: 240173, Romania, Tel. 040 0250 739580, Email: [email protected], Fax: 040 0250 738903, Adresa internet (URL): www.apavil.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.05.2011 15:20