Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru Managementul Proiectului ?Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Valcea?


Anunt de participare (utilitati) numarul 129747/07.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APAVIL SA VALCEA
Adresa postala:  strada Carol I nr.3-5, Localitatea:  Ramnicu Valcea, Cod postal:  240539, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciu Achizitii Publice, Tel. 0250739580, In atentia:  Jidoveanu Anca, Email:  [email protected], Fax:  0250738903, Adresa internet (URL):  www.apavil.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Asistenta tehnica pentru Managementul Proiectului ?Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Valcea?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Orasele: "Ramnicu Valcea, Ocnele Mari, Dragasani, Calimanesti, Olanesti, Babeni si Balcesti din judetul Valcea"
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta tehnica pentru Managementul Proiectului ?Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Valcea?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71800000-6 - Servicii de consultanta pentru alimentarea cu apa si servicii de consultanta in materie de deseuri (Rev.2)
71313000-5-Servicii de consultanta in ingineria mediului (Rev.2)
72224000-1-Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
90492000-2-Servicii de consultanta in tratarea apelor reziduale (Rev.2)
90713100-9-Servicii de consultanta pentru alimentarea cu apa si servicii de consultanta in materie de ape reziduale, altele decat cele pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Domeniul: utilitate publica-sector apa. Asistenta tehnica pentru Managementul Proiectului ?Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Valcea?.
- Acordarea de sprijin calificat si eficient Beneficiarului in managementul Proiectului pentru implementarea cu succes a Proiectului, astfel incat sa fie asigurata conformitatea cu prevederile Contractului de Finantare semnat cu Ministerul Mediului si Padurilor;
- Asigurarea Documentatiilor de Atribuire si a documentelor suport conform legislatieinationale pentru contractele din cadrul proiectului care nu sunt acoperite prin alte contracte de asistenta tehnica, cu respectarera cererii de finantare si a studiului de fezabilitate aprobate;
- Dezvoltarea sistemului GIS existent pentru sistemele de alimentare cu apa si canalizare in zonele proiectului;
- Dezvoltarea sistemului SCADA, prin achizitia de noi echipamente, care sa completeze facilitatile existente;
- Dezvoltarea sistemului de modelare hidraulica a sistemelor de alimentare cu apa in zonele proiectului rezultand o aplicatie demodel hidraulic functional;
- Dezvoltarea unui management eficient de detectare si reducere a pierderilor de apa din retelele de distributie in zonele proiectului;
- Asigurarea implementarii optime a contractelor de lucrari prin gestionarea calitatii apelor reziduale descarcate in reteaua publica de canalizare conform limitelor impuse de prevederile legislatiei in vigoare si tinand cont de impactul potential asupra procesului de epurare al apelor uzate colectate;
- Asigurarea implementarii strategiei de management al namolului rezultat din procesul tehnologic al statiilor de tratare apa si al statiilor de epurare;
- Asigurarea sprijinului pentru Beneficiar prin asistenta tehnica din partea proiectantului pentru toate contractele de constructii (Fidic Rosu) pregatite in cadrul contractului de finantare, astfel incat sa se atinga indicatorii fizici, financiari si de performanta stabiliti in Cererea de finantare si SF aprobat, precum si sa se respecte prevederile Contractului de Finantare. Totodata se va avea in vedere incadrarea in fondurile si termenele aprobate prin Decizia de Finantare;
- Asigurarea publicitatii si promovarea adecvata a masurii in vedereainformarii corecte a populatiei cu privire la lucrarile propuse in Proiect conform Manualului de Identitate Vizuala pentru Instrumentele Structurale in Romania 2007-2013, care poate fi accesat la urmatoarea adresa de web: http: //www.fonduri-ue.ro/index.php?sectionId=169;
- Asigurarea sprijinului pentru Beneficiar pe parcursul derularii licitatiilor pentru contractele pentru care a pregatit Dosare de atribuire si pentru contractele pentru care procedura de licitatie nu a fost initiata in cursul contractului anterior de asistenta tehnica;
- Suport in managementul proiectului prin organizarea si asigurarea de consultanta pentru UIP, in vederea indeplinirii atributiilor sale;
- Revizuirea si actualizarea studiului de fezabilitate, inclusiv a devizului general;
- Actualizarea Master Plan-ului privind alimentarea cu apa si evacuarea apelor uzate in Judetul Valcea;.
Valoarea estimata fara TVA: 19, 889, 596RON
II.2.2) Optiuni
Da
Val. tot. est. a ctr. incl. ev. serv. ach. conf.Art.252, lit.j din OUG 34/2006 este 23867515 RON
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 350000 lei. Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene: 77, 81%Co-finantare: 22, 19%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Declaratie privind eligibilitatea conf. art. 180 OUG34/2006. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ?ORC sau echivalent.Cazierul judiciar al companiei. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG34/2006. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent valabil la data deschiderii ofertelor(dovada platilor la zi catre bugetul consolidat).Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS, valabil la data deschiderii ofertelor, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (autoritati fiscale si administrative), valabil la data deschiderii ofertelor, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local - formular specific autoritatilor din Romania sau tara de origine.Declaratie privind neincadrarea la art 69^1 din Ordonanta.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta".Pentru persoane fizice/juridice romane -Certificatul de inregistrare eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor.Pentru persoane fizice/juridice straine-documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional conform legii tarii de rezidenta a operatorului economic.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani. Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2008, 2009 si 2010), in domeniul de activitate obiectului contractului trebuie sa fie mai mare sau egala cu echivalentul in lei a 20000000 LEI.Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2008, 2009 si 2010, vor fi vizate si inregistrate de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.Ofertantul sa dovedeasca ca, in ultimii 3 ani a implementat si prestat :1 contract sau mai multe contracte de consultanta cu activitati in infrastructura de apa si apa uzata a caror valoare cumulata (pentru maxim 3 contracte)sa fie de minimum echivalentul in lei a 19800000 lei, fara TVA.Lista cu expertii principali.O echipa de experti care cuprinde urmatorii experti principali: Lider de Echipa, Lider Adjunct de Echipa, Expert Financiar, Expert in Ingineria Mediului, Expert Achizitii, Expert GIS, Inginer de Proces, Specialist Institutional/Resurse Umane.Expertii principali trebuie sa indeplineasca cerintele din caietul de sarcini si fisa de date a achizitieiprivind : calificari si aptitudini, experienta profesionala generala, experienta profesionala specifica. Pentru fiecare expert principal propus ofertantul va depune: CV;documente care dovedesc vechimea in munca, copii ale diplomelor si certificatelor profesionale obtinute mentionate in CV;recomandari emise de angajatoricare sa probeze experienta profesionala specificaindicata in CV contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul privat beneficiar al proiectului in care expertul a fost implicat.Declaratie de exclusivitate si disponibilitate pentru fiecare expert.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere. Certificat ISO 9001 sau echivalent.Certificat ISO 14001 sau echivalent. Lista cu asociatii si subcontractantii.Declaratie privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca. Acord de asociere (daca este cazul) si declaratie de legalizare asociere.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
34%
34
Descriere: Componenta financiara
2.
Modul in care ofertantul intelege obiectivele proiectului si rezultatele asteptate
31%
31
Descriere: Conform cap. 8 din Fisa de date a achizitiei
3.
Metodologia de prestare a serviciilor
20%
20
Descriere: Conform cap. 8 din Fisa de date a achizitiei
4.
Organizarea si planificarea in timp a activitatilor pe durata contractului
15%
15
Descriere: Conform cap. 8 din Fisa de date a achizitiei
Punctaj maxim componenta tehnica: 66
Pondere componenta tehnica: 66 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
CS 01
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.10.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.10.2011 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.11.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1-?Extinderea si reabilitarea sistemelor de apa si apa uzata, in judetul Valcea
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Cerintele prezentate in cadrul sectiunii III, pct.III.2.3)Capacitatea tehnica se completeaza cu urmatoarele: -Contractul/contractele similare: Se vor atasa documente(parti relevante din contracte, recomandari/certificari si alte documente care sa ateste prestarea serviciilor contractului)care vor contine obligatoriu date referitoare la: beneficiarul contractului;tipul si complexitatea serviciilor/activitatilor prestate;perioada in care s-a realizat contractul;valoarea contractului. Recomandarile/certificarile vor fi emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta/clientul privat beneficiar al prestarilor de servicii-Contractul/Contractele similare trebuie sa includa: pregatirea de documentatii de atribuire pentru contracte de lucrari in domeniul infrastructurii de apa si apa uzata; management de proiect in domeniul infrastructurii de mediu;realizare/actualizare Master Plan la nivel regional/zonal pentru sectorul de apa si apa uzata; implementare sistem GIS la nivel regional/zonal pentru sectorul de apa si apa uzata; modelare hidraulica la nivel regional/zonal pentru retele de apa si canal; strategie pentru detectie pierderi in retele de apa si apa uzata;campanie de informare a publicului si publicitate a unui proiect in sectorul de apa si apa uzata;activitate de proiectare in sectorul apa si apa uzata.Documentatia de atibuire(caiet de sarcini, fisa de date a achizitiei, formulare, etc.) poate fi descarcata din SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleus, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40(0) - 21.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  +40(0) ? 21.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al Autoritatii Contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC APAVIL SA - Serviciu Achizitii Publice
Adresa postala:  str. Carol I, nr.3-5, Localitatea:  Rm. Valcea, Cod postal:  240173, Romania, Tel. 040 0250739580, Email:  [email protected], Fax:  040 0250738903, Adresa internet (URL):  www.apavil.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.09.2011 15:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer