Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta Tehnica pentru Managementul Proiectului ?Extinderea si modernizarea sistemului de alimentare cu apa si canalizare in judetul Timis?


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
11.825.822 RON

Castigatorul Licitatiei: Asocierea HILL INTERNATIONAL SA & HILL INTERNATIONAL(BUCHAREST) SRL
Anunt de atribuire numarul 115748/12.10.2011
Informatii anunt de participare asociat 116110
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AQUATIM S.A. Timisoara
Adresa postala:  Timisoara Str.GH. Lazar, Nr. 11/A, Jud. Timis, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300081, Romania, Punct(e) de contact:  DIANA COTOP, Tel. 0256200262, Email:  [email protected], Fax:  0256294753, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) a(le) entitatii contractante
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Asistenta Tehnica pentru Managementul Proiectului ?Extinderea si modernizarea sistemului de alimentare cu apa si canalizare in judetul Timis?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Localitatile: ?Timisoara, Sannicolau Mare, Jimbolia, Deta, Buzias, Gataia, Recas, Faget, Ciacova, Sacalaz, Sanmihaiu Roman?
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta Tehnica pentru Managementul Proiectului ?Extinderea si modernizarea sistemului de alimentare cu apa si canalizare in judetul Timis? - conform caietului de sarcini
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
72224000-1-Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
79411000-8-Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
11, 825, 822RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere:
2.
modul in care ofertantul intelege obiectivele proiectului si rezultatele asteptate
20%
Descriere:
3.
metodologia de prestare a serviciilor
25%
Descriere:
4.
organizarea si planificarea in timp a activitatilor, pe durata contractului
25%
Descriere:
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
DA 11005
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2011/S37-060862din23.02.2011
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 186/AP Denumirea: Asist Tehn pt Managem Proiect"Extindere si moderniz sist de alim cu apa si canaliz in jud Timis"
V.1) Data atribuirii contractului 9/12/2011
V.2) Numarul de oferte primite 6
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
Asocierea HILL INTERNATIONAL SA & HILL INTERNATIONAL(BUCHAREST) SRL
Adresa postala:  Bvd. Prince Henri, nr.41, Localitatea:  Luxemburg, Cod postal:  L-1724, Luxembourg
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 18540815.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 11825822.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 - ?Extindere si modernizare a sistemelor de apa si apa uzata?.
VI.2) Alte informatii
-Fonduri de Coeziune: 73.91%;
-Buget de stat: 11.3%;
-Buget local: 1.74%;
-Credit Operator Regional: 13.05%In F7 vor fi incluse numai contr care sustin val solicit de cel putin 18.540.815 lei;Pentru fiecare contract mentionat in lista -Formularului nr. 7 se vor atasa documente suport (copii dupa extrasele din contracte, recomandari si alte documente care sa ateste finalizarea contractului) care vor contine obligatoriu date referitoare la: - Beneficiarul contractului;
- tipul serviciilor/activitatilor prestate;
- perioada in care s-a realizat contractul; -valoarea contractului; -valoarea finala certificata a acestora, exprimata in lei; Recomandarile/certificarile vor fi emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta beneficiara a prestarilor de servicii ori de catre clientul privat beneficiar al prestarilor de servicii.Valoarea finala certificata reprezinta pretul final platit de beneficiar pentru prestarea serviciilor respective.Pentru contractele exprimate in alte monede decat euro se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana, pentru anul in care contractul pentru respectivul contact a fost semnat la final. Convertirea in LEI se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv;Pentru fiecare expert principal se vor prezenta urmatoarele documente suport: - copii ale diplomelor si certificatelor profesionale obtinute mentionate in CV;
- certificate emise de angajatori sau referinte care sa probeze experienta indicata in CV (certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar) - se va completa Formular 12.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Tribunalul Timisoara
Adresa postala:  Piata Tepes Voda nr.2, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300055, Romania
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC AQUATIM SA - Oficiul Juridic
Adresa postala:  Str. Gh. Lazar nr.11A, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300081, Romania, Tel. 0256/200262, Fax:  0256/294753
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
06.10.2011 14:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer