Licitatie Publica - Asistenta Tehnica pentru Managementul proiectului: Extinderea si reabilitarea sistemelor de apa si apa uzata in regiunile Medias, Agnita, Dumbraveni, judetul Sibiu
Anunt de participare (utilitati) numarul 70342/24.12.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA TARNAVEI MARI SA
Adresa postala: Str. Virgil Madgearu, nr.4, Localitatea: Medias, Cod postal: 551005, Romania, Punct(e) de contact: VASILE DINCA, Tel.0269.841.426, Email: [email protected], Fax: 0269834270
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Asistenta Tehnica pentru Managementul proiectului: Extinderea si reabilitarea sistemelor de apa si apa uzata in regiunile Medias, Agnita, Dumbraveni, judetul Sibiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: municipiul Medias , zona orasului Agnita si orasul Dumbraveni din jud. Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1. Suport in managementul Proiectului2.Implementarea unui sistem GIS pentru sistemele de alimentarecu apa si canalizare in cele 3 locatii ale Proiectului;3. Dezvoltarea unui sistem modern de modelare hidraulica a sistemelor de alimentare cu apa si canalizare in cele 3 locatii ale Proiectului; ;
4. Dezvoltarea unui management eficient de detectare a pierderilor de apa din retelele de distributie;
5. Implementarea unuisistemSCADA in retelele de distributie a apeidin cele 3 locatii ale proiectului
6. Managementul apelor uzate industriale;
7. Managementul reziduurilor din statiile de epurare;
8. Campanie de publicitate si promovare a Proiectului;
9. Actualizarea Master Plan-ului la nivelul regiunii Proiectului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79418000-7 - Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.2)
71313000-5-Servicii de consultanta in ingineria mediului (Rev.2)
71621000-7-Servicii de analiza sau consultanta tehnica (Rev.2)
79341000-6-Servicii de publicitate (Rev.2)
90713100-9-Servicii de consultanta pentru alimentarea cu apa si servicii de consultanta in materie de ape reziduale, altele decat cele pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
se vor presta servicii de management pentru6 contracte de lucrari si 3 contracte de furnizare
Valoarea estimata fara TVA: 10, 802, 024RON
II.2.2) Optiuni
Da
achizitionarea ulterioara de servicii noi, similare, .
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
58 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 216.040 lei .Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Grant UE 80, 77%, Buget de stat 12, 35%, Bugete locale - 1, 9%, Imprumut al Autoritatii Contractante - 4, 98%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind calitatea de participant la procedura
- declaratie privind eligibilitatea
- declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006, cu modificarile si completarile OUG 94/2007
- Imputernicirea legala privind autorizarea semnarii ofertei si contractului.
- Prezentarea informatiilorgenerale despre ofertant
-Certificat de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului , Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului saualte documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;
- Cazieruljudiciar al companiei , in original (pentru statele unde esteaplicabil) .
- Certificatul de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent care sa ateste indeplinirea obligatiilor fiscale fata de stat , ulterior datei de 31.12.2008- Certificatulpentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) care sa ateste indeplinirea obligatiilor fiscale fata de stat , ulteriordatei de 31.12.2008
- Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale (autoritati administrative ), care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local , ulterior datei de 31.12.2008
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Media Cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari.(31.12.2005, 31.12.2006 si 31.12.2007), trebuie sa fie mai mare sau cel putin egala cu6.704.705 lei sau echivalentul in alte monede.- Media profitului operational al ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (31.12.2005, 31.12.2006 si 31.12.2007) trebuie sa fie pozitiva.
- Declaratia privind cifra de afaceri si profitul
- Documente justificative (copie bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente / raport de audit / raportul cenzorilor sau alt document echivalent , aferente anilor 2005 , 2006 si 2007) .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Operatorul economic sau membrii grupului de operatori economici sa dovedeasca ca, in ultimii 3 ani financiari, impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, a implementat si finalizat: - cel putin 2 contractede consultanta de management de proiect pentru activitati in infrastructura de apa si apa uzata(conform cu CPV-urile prezentului contract sau altele echivalente ) , implementate prin intermediul unor contracte de tip FIDIC sau echivalente, fiecare dintre acestea avand cel putin aceeasi complexitate cu contractul prezentsi valoarea de cel putin echivalentul in alte monede a 5.401.012 lei, fara TVA .In cazul in care ofertantul a avut calitatea de asociat/sub-contractant acest lucru este acceptabil cu conditia ca valoarea serviciilor prestate sa indeplineasca pragul stabilit anterior.
- Operatorul sau membrii grupului de operatori trebuie sa dovedeasca existenta in prezent a personalului calificat si cu experienta in supravegherea / elaborarea proiectelor din domeniul infrastructurii de apa si apa uzata in conformitate cu cerintele specificate in fisa de date
- Declaratia privind lista asociatilor si / sau subcontractantilor- Declaratia privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani- Declaratia privind experienta similara
- Lista cu expertii principali propusi pentru implementarea proiectului ( impreuna cu CV-uri si declaratii de exclusivitate si disponibilitate conf. formularului din caietul de sarcini , Copii legalizate ale diplomelor si certificatelor profesionale, Certificate emise de angajatori sau referinte care sa probeze experienta indicata in CV , dovezi privind incadrarea in munca a expertilor, dovezi privind experienta profesionalaa fiecarui expert , oricedocument pe care ofertantul il considera relevant)
- declaratie angajament de sustinere - pentru sustinatori(daca este cazul)
- declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere- certificatISO 9001 sau echivalent
- declaratie privind asumarea obligatiilorreferitoare la conditiile de securitate inmunca si sanatate
- acordulsau scrisoareapreliminara de asociere ( daca este cazul )
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
Procedura 11/2008: SI- TAM - Service -02
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S34-047413 din 19.02.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.02.2009 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: numerarla casieria societatii saucu ordin de plata in contul RO 58 BRDE 330 SV 21096623300 , BRD-GSG Medias
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.02.2009 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.02.2009 12:00
Locul: Primaria mun. Medias , Piata Corneliu Coposu, nr. 3, Sala Mica de Sedinte,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei de Evaluare , reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor , reprezentantii UCVAP , reprezentantii O.I. Sibiu, reprezentantii A.M.din MMDD
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program Operational Sectorial de MediuAxa 1 Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata, Denumirea proiectului: Extinderea si reabilitarea sistemelor de apa i apa uzata in regiunile Media, Agnita, Dumbraveni, Judetul Sibiu
VI.3) Alte informatii
1. Se recomanda ca operatorii economici sa inspecteze locatiile proiectului pentru a evalua pe propria raspundere cheltuielile , riscul si datele necesare pentru a pregati oferta.Vizitarea amplasamentelorse va putea facein data de 27.01.2009 ora 10, 00. In acest scop operatorii economici interesati se vor prezenta la sediul Autoritatii Contractante.La incheiereavizitei se va organiza o reuniune cuparticipantii, in care se vor clarifica problemele ridicate, intocmindu-se un proces verbal.2. Atribuirea prezentului contract unui anumit ofertant exclude posibilitatea atribuirii aceluiasi ofertant a contractului de asistenta tehnica pentruSupervizarea lucrarilorProiectuluisau a oricaruicontractde lucrari aferenteProiectuluipentru aceeasi Autoritate Contractanta, din motiv de conflict de interese.Aceasta conditie se aplica si subcontractorilor .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: str. I.C. Bratianu nr. 1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.(+40) 0258 810 289, Fax: (+40) 0258 810 286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In cel mult zece zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar despre un act al Autoritatii Contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. APA TIRNAVEI MARI S.A. MEDIAS
Adresa postala: Str. Virgil Madgearu, Nr. 4, Localitatea: Medias, Cod postal: 551005, Romania, Tel.0269-841426, Email: [email protected], Fax: 0269-834270, Adresa internet (URL): www.apatarnavei.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.12.2008 14:19