Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru managementul proiectului: "Extinderea si modernizarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Bistrita-Nasaud"


Anunt de intentie (utilitati) numarul 17722/30.03.2010
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
AQUABIS BISTRITA-NASAUD
Adresa postala: PARCULUI NR.1, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420035, Romania, Punct(e) de contact: Baciu Adrian, Tel.0263214014, In atentia: Birou UIP (fonduri coeziune), Email: [email protected], Fax: 0263216608, Adresa internet (URL): www.aquabis.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Ap
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Asistenta tehnica pentru managementul proiectului: "Extinderea si modernizarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Bistrita-Nasaud"
II.2) Tipul de contract
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-asistenta institutionala-servicii comerciale si relatii cu publicul-actualizarea Master Planului-intocmire documentatii de atribuire pentru achizitii publice
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
71248000-8 - Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
71311000-1-Servicii de consultanta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
79411000-8-Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.06.2010
44 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 15, 551, 616.43RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri coeziune + bugetul de stat + buget local + operator regional
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
nu
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri coeziune - POS Mediu - Axa 1
VI.2) Alte informatii
nu
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 15, 551, 616.43 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
26.03.2010 11:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer