Licitatie Publica - Asistenta Tehnica pentru Managementul Proiectului Autostrada Cernavoda - Constanta
Anunt de participare numarul 95274/04.03.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: CNADNR SA Directia Licitatii Contractare si Servicii Suport, Tel.021.318.66.64, In atentia: Dl. Sorin FUSEA, Director Licitatii Contractare si Servicii Suport, Email: [email protected], Fax: 021.318.66.64, Adresa internet (URL): www.cnadnr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta Tehnica pentru Managementul Proiectului Autostrada Cernavoda - Constanta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Romania, Municipiul Bucuresti si Judetul Constanta
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile solicitate de Autoritatea Contractanta sunt descrise in cuprinsul Documentatiei de Atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
71311210-6-Servicii de consultanta privind autostrazile (Rev.2)
71319000-7-Servicii de expertiza (Rev.2)
71621000-7-Servicii de analiza sau consultanta tehnica (Rev.2)
79411000-8-Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Durata contractului este 48 luni incepand de la data semnarii contractului de catre ambele parti.
A se vedea informatiile cuprinse in Documentatia de Atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 544, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 90.000 Lei sau in cuantum de 21.240 Euro.Garantie de buna executie 10% din valoarea de contract acceptata, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat de Banca Europeana de Investitii prin Contractul de Finantare BEI nr.23.370
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul atribuirii contractului, Acordul de Asociere va fi legalizat in conformitate cu prevederile art. 44 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere semnata de catre reprezentantul legal, ca nu se afla in niciuna din sit. prevazute la art.180 din OUG 34/2006 utilizand Form. 1 din Cap.3 din DA; Declaratie pe proprie raspundere semnata de catre reprezentantul legal, ca nu se afla in niciuna din sit. prevazute la art.181 din OUG 34/2006 utilizand Form. 2 din Cap.3 din DA; Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea oblig. de plata a imp.si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local, si a imp.taxelor si contrib.de asig.soc la bugetul general consolidat(ANAF)la data de 28.02.2010 a se vedea punctul 5.1.2. din Fisa de date a achizitiei.Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare): Declaratie pe proprie raspundere semnata de catre reprezentantul legal utilizand Formularul 3 din Cap.3 din DA; certificat de inregistrare (C.U.I.)emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in copie legalizata; Certificat Constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul teritorial care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, in original, (in copie legalizata numai in conditiile in care in cuprinsul Certificatului Constatator se specifica faptul ca acesta este valabil si in copie legalizata) valabil la data prezentarii lui
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media rezultatului exercitiilor financiare nete (profit net/pierdere) ale ofertantului trebuie sa fie pozitiva pe ultimii (3) trei ani (2006, 2007, 2008);
Media cifrei de afaceri globalea ofertantului pe ultimii (3) trei ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie mai mare de 2.700.000 LEI.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofert.trebuie sa faca dovada ca a finaliz.cu succes in ultimii 5 ani cel putin un proiect/contr.in dom.infr.de transp.rutier de asist.teh.si/sau de superviz.si/sau de manag.de contr.in care particip.ofert.la acest proiect/contr.sa fi fost de min.1.350.000 lei fara TVA sau cel mult trei proiecte/contr.in dom.infr.de transp.rutier de asist.teh.si/sau de superviz.si/sau de manag.de contr.in care particip.ofert.la aceste proiecte/contr.sa fi fost in val.totala cumulata de min.2.270.000 lei fara TVA
a.Cons.Ing.Constrmin 15 ani exp.prof in dom.drum(A, DN, DExpres, DJ si str.in loc.urb) in activ.de lucr.de constr.si/sau superviz.lucr.de constr.si/sau manag.de proiect/contr.si/sau proiectare si/sau verif.proiecte teh;Exp.prof.in cal.de Cons.Ing.Constr.si/sau Manager Proiect si/sau Manager Proiect Adj si/sau Coord.Proiect si/sau Coord.Proiect Adj.si/sau Sef Proiect si/sau Sef Proiect Adj.in cel putin un proiect/contr.din dom.infr.de transp.rutier in lung.de min 10 km pentru Autostr;Exp.prof.in cal.de Cons.Ing. Constr.si/sau Manager Proiect si/sau Manager Proiect Adj.si/sau Coord.Proiect si/sau Coord.Proiect Adj.si/sau Sef Proiect si/sau Sef Proiect Adj.in cel putin un proiect/contr.din dom.infr.de transp.rutier in lung.de min 20 km pentru DN; min 5 ani exp.prof.in dom.infr.de transp.rutier in proiecte/contr.in care au fost aplic.Cond.FIDIC
b.Expert Cantitati-min 10 ani exp.prof.in dom.drum (A, DN, DExpress, DJ si str.in loc.urb)in activ.de lucr.de constr.si/sau superviz.lucr. de constr.si/sau manag.de proiect/contr.si/sau proiectare si/sau verif.proiecte teh; min 7 ani exp.prof.in dom.infr.de transp.rutier din care min 5 ani exp.in dom.infr.de transp.rutier in cal.de Exp.Cantit.sau poz.simil
c.Expert FIDIC-Acreditat de catre FIDIC ca exp.DRBF;min 7 ani exp.prof.in dom.drum(A, DN, DExpress, DJ si str.in loc.urb) in activ.de lucr.de constr.si/sau superviz.lucr.de constr.si/sau manag.de proiect/contr.si/sau proiectare si/sau verif.proiecte teh;min 5 ani exp.prof.in dom.infr.de transp.rutier in proiecte/contr.in care au fost aplic.Cond.FIDIC Galben/Rosu
d.Jurist-min 10 ani exp.prof.in drept civil si in drept comerc;min 5 ani exp.in arbitraj comercial internat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.04.2010 10:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.04.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.04.2010 13:00
Locul: CNADNR SA, Bulevardul Dinicu Golescu, nr.38, Sector 1, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot sa participe la sedinta de deschidere a ofertelor reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte, in baza unei imputerniciri.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul este finantat de Banca Europeana de Investitii prin Contractul de Finantare BEI nr.23.370.
VI.3) Alte informatii
a) Documentatia de Atribuire este disponibila gratuit in format electronic pe site-ul www.e-licitatie.ro si pe site-ul www.cnadnr.ro.b) Moneda in care trebuie intocmita oferta: Lei.c) Data limita recomandata pentru solicitarea clarificarilor: 09.04.2010.d) Eventualele contestatii pot fi depuse la Autoritatea Contractanta si apoi la instanta competenta (Curtea de Apel Bucuresti, Sectia a VIII-a de contencios administrativ si fiscal).e) Prezentul contract intra sub incidenta acordului OMC.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia a VIII-a de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str. Splaiul Independentei nr.5, Sector 4., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+4 (021) 319.51.80, +40(021)319.51.81; +40(021)319.51.83, Email: [email protected]; [email protected], Fax: +4 (021) 319.51.76, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/InstantaPrezentare.aspxidInstitutie=2
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al Autoritatii Contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.03.2010 15:37