Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta Tehnica pentru Managementul Proiectului si Publicitate Proiect: Reabilitarea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata in judetul Braila


Anunt de participare (utilitati) numarul 113068/18.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA DE UTILITATI PUBLICE DUNAREA BRAILA
Adresa postala:  str.Piata Uzinei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810140, Romania, Punct(e) de contact:  +40-239692969, Tel. +40-239692900, In atentia:  Dl. Mihail Chirita - Director General, Email:  [email protected], Fax:  +40-239693209, Adresa internet (URL):  www.apabraila.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Asistenta Tehnica pentru Managementul Proiectului si PublicitateProiect: Reabilitarea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata in judetul Braila
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Judetul Braila,
Aglomerarile: Braila, Ianca, Faurei, Insuratei, Viziru, Tufesti, Sistemul Regional.
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Managementul proiectului, GIS pentru sisteme de apa si canalizare, modelare hidraulica sisteme de apa si canalizare, detectare pierderi de apa din retele, SCADA, managementul apelor uzate, campanie de publicitate proiect, management reziduuri statii de epurare si statii de tratare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
71313000-5-Servicii de consultanta in ingineria mediului (Rev.2)
72000000-5-Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
79341100-7-Servicii de consultanta in publicitate (Rev.2)
79418000-7-Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Asistenta Tehnica pentru Managementul Proiectului si PublicitateProiect: Reabilitarea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata in judetul Braila
Valoarea estimata fara TVA: 14, 054, 393RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare este de140.545 lei.Garantie de buna executie a contractului este de 10% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene 77, 18%Cofinantare nationala 22, 82%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura(formular 8)
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(formular 21)
Declaratie privind eligibilitatea(formular 1)
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181-OUG 34/2006(formular 2)
Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei-Of.Reg.Com.sau echivalent.
Cazier judiciar al companiei.Pentru statele unde nu este aplicabil, declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte faptul ca compania nu a avut probleme judiciare, semnata de persoanele autorizate.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent.
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale.
Cazierul judiciar al reprezentantului legal al firmei/sucursalei si al imputernicitului acestuia.
Certificat privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat.
Certificat constatator emis de Of.Reg.Com./autorizatie de functionare/alte echivalente.
Pentru persoanele juridice straine, documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta d.p.d.v. profesional, conforme cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul in curs.
Imputernicire pentru persoana desemnata sa semneze oferta(formular 12).
Certificat de inregistrare eliberat de Of. Reg. Com. Toate documentele sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri si profitul (formular nr.3), prin care sa se demonstreze ca media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului este mai mare sau egala cu: 28.000.000 lei si media profitului operational pe ultimii 3 ani financiari este pozitiva pe fiecare an.
Documente justificative: copie Bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente/raport de audit/raportul cenzorilor sau echivalent.
Declaratie bancara privind disponibilitatile financiare si/sau facilitati de creditare pentru acoperirea fluxului de numerar pe 6 luni, in valoare de: 1.405.439 lei ( a se declara suma maxima pentru facilitatile de creditare).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani (formular nr.4), Experienta similara (formular nr. 4.1) prin care sa se demonstreze ca in ultimii 3 ani, impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, ofertantul a implementat si finalizat cel mult 2 contracte de consultanta cu activitati in infrastructura/infrastructura de apa si apa uzata (CPV-uri similare cu ale prezentului contract), in valoare cumulata de cel putin 14.000.000 lei. Pentru fiecare contract mentionat se vor atasa documente suport.
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere (formular nr. 5)
Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca dispune de o echipa de experti principali care sa cuprinda: lider de echipa, lider adjunct de echipa, expert financiar, expert inginerie de mediu, expert GIS, expert achizitii, expert institutional/resurse umane, inginer automatizari(expert SCADA). Se vor prezenta obligatoriu: lista cu expertii principali propusi pentru implementarea proiectului, CV-uri pentru fiecare expert principal, documente suport, declaratii de exclusivitate si disponibilitate semnate in original de fiecare expert principal propus in oferta (formular nr. 13).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Modul in care ofertantul intelege obiectivele proiectului si rezultatele asteptate
20%
Descriere: conform Fisei de date a achizitiei
3.
Metodologia de prestare a serviciilor
25%
Descriere: conform Fisei de date a achizitiei
4.
Organizarea si planificarea in timp a activitatilor pe durata contractului
25%
Descriere: conform Fisei de date a achizitiei
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
P11-AP
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S212-325239 din 30.10.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.02.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.02.2011 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.02.2011 12:00
Locul: La sediul Companiei de Utilitati Publice Dunarea Braila situat in Braila, str. Piata Uzinei nr. 1.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite sa reprezinte interesul ofertantilor, comisia de evaluare, observator UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program Operational Sectorial de Mediu - Axa 1 - "Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata"
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Nu este cazul.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor - CNSC
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email:  [email protected], Fax:  +40 213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Galati
Adresa postala:  str. Brailei nr. 153, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800319, Romania, Tel. +40 236460027, Email:  [email protected], Fax:  +40 236460027
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Companiei de Utilitati Publice Dunarea Braila
Adresa postala:  str. Piata Uzinei nr. 1 Braila, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810140, Romania, Tel. +40 239692900, Email:  [email protected], Fax:  +40 239693209, Adresa internet (URL):  www.apabraila.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.12.2010 15:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer